niedziela, 28 lipca 2019

26.07.2019

Godz.8.20

Urodził się mój trzeci wnuk Jacek.Były nerwy , nieprzespana noc.Jest cały i zdrowy a mamusia też i to jest ważne.

A to jego braciszek  Oluś.
Ten maluch w ogóle nie wie co jest grane , co ten mały rozumek w główce mysli tego nie wiem.Na ile się dało to się mu tłumaczyło.Pokazaliśmy mu zdjęcie brata to odwracał głowę, z mamą przez telefon nie chciał rozmawiać.Ostatnie dni był częstym gościem u nas.To zdjęcie to na działce,był grill rodzeństwa, córka przyjechała tylko z wnukiem i syn był z Olkiem, doszła jeszcze wnuczka sąsiadów ,jak zaczęły te maluchy podlewać (głównie trawę w jednym miejscu) to pół beczki wody wylali.

Tyle z radości.Mnie czeka jeszcze wizyta u tego od tarczycy (zapomniałam nazwy). Przypadkowo wykryto u mnie przerost płatów tarczycy (podmostkowy już) z dwoma ogniskami zapalnymi, jakoś strasznie mi to brzmi i mam pietra.Z NFZ zapisy na 2021 więc wizyta prywatna na 2 sierpnia.

To tyle.Znów upały, trochę słoikuję, zaczęły sie renklody, na razie zrobiłam 6 słoików kompotu,potem będzie jeszcze dżem i sok.Robótki leżą, wena uciekła jednak zrobiłam 2 pary malutkich rękawiczek a 3 para w toku.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Pozdrawiam.

27 komentarzy:

  1. Uleńko, gratulacje! Niech maleńki Jacuś rośnie zdrowo i niech ma dobre życie wypełnione szczęściem i radością. Najlepsze życzenia dla Ciebie jako "nowej" babci i dla rodziców słodziaka ślicznego,oczywiście dla Olusia również! Już nie jest najmłodszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknego wnusia . Niech wiedzie mu się jak najlepiej. U nas w tym roku mniej owoców niż zwykle. Teraz zbieramy wiśnie na nalewkę. Pozdrawiam cieplutko 🍒🍎🍒

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dumnej Babci! :-))))
    Dla otuchy przed wizytą u lekarza dużo Puchatego podsyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulu, gratuluję wnusia, Jacek wygląda rozkosznie, na pewno będzie cudownym chłopcem! Powodzenia w tak intensywnym czasie, ważne, że macie tyle radości! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu, Jacek na razie spokojny ale Olek się zrobił wspinającą osóbka.

      Usuń
  5. Gratuluje, Ulenko, chlopak jak malowany !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Niech się Maluch zdrowo chowa, życzę całej Rodzinie wszystkiego dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    A Tobie dodatkowo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję wnusia! Nowy człowiek w rodzinie to wielka radość! Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To wielka radość dla Całej Rodziny takie Maleństwo:) Gratuluję i życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dużo zdrowia dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!!! I niech wszystkie maluchy maja beztroskie dzieciństwo. Myśleć i martwić się będą później 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie gratulacje z okazji narodzin dorodnego wnuka. Olusia najlepiej angażować w pomoc przy Jacusiu i nie zapominać,że jak jeden dostaje prezent, to drugi też. Bez względu na różnicę wieku starszy wnuczek nie może poczuć się mniej ważny. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieci są światłem i radością w domu, a ich energia godna pozazdroszczenia. Dużo zdrowia dla Twoich wnuków, no i dla dorosłych.Przy maluchach bardzo im się przyda.

    OdpowiedzUsuń