niedziela, 4 lipca 2021

133.Czerwcowe kwiaty.

Kolorowy był czerwiec na działce, królowały piwonie,  ta  jest faktycznie ciemniejsza.
Nie znam nazwy ale będą kwitły do późnej jesieni.
Irys żólty.
Nie wiem czy irys czy kosaciec ale kwitną obficie, w zeszłym roku strajkował.
Kolejny bodziszek.
Biała piwonia.
Różowa piwonia.
Marcinki.

I jeszcze kochane piwonie.

Pierwsza róża.
A to hoja sąsiadki, pierwszy raz widzę taką,  w tym stanie liście dostały lekkich plamek i pożółkły a kwiatki też zaczęły żólknąc i opadać,  chodzą ją podlewać  ale daję jej malutko wody, może sąsiadka ją przelała?
Pieknie pachnące kwiatuszki.

 Kaktus mojej siostry, z nastaniem wiosny wstawia go do ogrodu a on sobie tam całe lato pięknie kwitnie.

Aktualnie dziergam rzecz do jednej z zabaw i intensywnie myślę co przygotować do innej zabawy.

Działkowo ;  ktoś sobie uciął 4 piwonie ( nie mam nic przeciwko ale niech powie ).Za kilka dni będą wiśnie to będzie i dżem i mrożenie. Jutro się przejdziemy to zobaczę jak to wygląda.

Dziekuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam.

27 komentarzy:

  1. Pięknie, kolorowo masz na działce a piwonie uwielbiam.
    Kaktus siostry wyjątkowo uroczy!
    Ten kwiatek co nie znasz nazwy to rudbekia. A ten co podlewasz u sąsiadki to stefanotis nie hoja - należą do tej samej rodziny.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, byłam pewna że to hoja bo liscie takie same.Pozdrawiam dzisiaj malinowo bo zerwalismy u siostry 3 litry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kwiaty :) piwonie i kaktusy wyglądają bajecznie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kocham piwonie ,lubię wszystkie kwiaty.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cudne kwiaty, a moja uwagę przykuł zwłaszcza kwitnący kaktus.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, ten kaktus jest niesamowity, kwitnie każdego roku jak szalony.Pozdrawiam dzisiaj malinowo.

      Usuń
  5. Kolorowe Lato! Piękne i kwitnące! Akurat wróciłam z córczynej działki z wiśniami (inwazja szpaków okrutna),czarną i czerwoną porzeczka.
    Miłego wypoczynku na tak kolorowej działce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to masz robotę.Przerobilam prawie 3 litry malin na dżemy a jutro zobaczę jak moje wiśnie i porzeczki.Porzeczek mało, czarne to mroże.Pozdrowka.

      Usuń
  6. Kompletnie się nie znam na kwiatach ale pięknie kolorowo u Ciebie. A temu kto wyciął te piwonie ręka powinna uschnąć. Nienawidzę złodzieji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię jak mi biorą,, zawsze jak sąsiadka coś weźmie to mówi i tak samo ja.Mamy taka wymianke.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Bardzo kolorowo u Ciebie, piękne kwiaty! Ja też lubię piwonie. W tym roku wyjątkowo szybko przekwitły i długo się nimi nie nacieszyłam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kwiatki zbyt szybko przekwitaja.Szkoda.Pozdrowka.

      Usuń
  8. Sporo ślicznych kwiatuszków masz,jednak najcudniejsze -jak dla mnie-są piwonie,masz do nich "rękę"🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak czytam komentarze to prawie każdy uwielbia piwonie.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Cudowne kwiaty <3 Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulcia masz pięknie i kolorowo. Kwiaty jak z bajki! A ludzie to świntuchy :(. U mojej teściowej notorycznie kradli warzywa :(. Bywało tak, że przyjechaliśmy na działkę po marchewkę, a tu wszystko wyrwane! :(.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W tym roku mam mniej kwiatów.I u mnie parę lat temu ktoś pozrywal pomidory i ogórki, gościa złapali ale to mała szkodliwość czynu orzekla policja.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Pięknie i kolorowo masz w swoim ogródku.
    Bodziszki wspaniale rozrosły się, widać dobrze im u Ciebie. :)
    Ten żółty kwiatek, to rudbekia - mam kilka odmian.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Sierpien będzie już skromny, nie sądziłam dużo kwiatów jednorocznych.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Kwieciście jest u Ciebie na działce :).

    Siostra ma ciekawego kaktusa :).

    Dobrze, że chociaż ucięli piwonie, a nie zniszczyli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sierpień już taki nie będzie.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Przepiękne kwiaty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń