wtorek, 18 sierpnia 2020

81. Kilka zdjęć .

 Tak dla treningu wstawiam kilka zdjęć zgodnie z sugestiami w komentarzach. Po pracy należy się posiłek, są i pomidorki i cukinia i cebulka.


Trochę kwiatków na rabatce,

Jesienny widok, zboże zebrane, zostało puste rżysko. 

Obrazy opanowane, no prawie. Coś z pisaniem mi nie pasuje, nie potrafię rozdzielić obrazów.

Co robiłam ? Dżemy z renklod, cukinię przerabiałam, buraczki poszły do słoików ( tego roku kupione, u mnie malutkie), resztę ogórków przetworzyłam jako konserwowe,  na 70 tych urodzinach sąsiadki byliśmy, maluchy też były u nas, oczywiście są prace działkowe .Nadszedł czas na maliny, jezyny, nie długo będą też węgierki i wtedy będzie koniec zapraw, później tylko kapusta. 

Robótkowo - malutko , upały  nie sprzyjają ale powolutku kończę cośik.

Dzisiaj w końcu popadało, dosyć solidnie. 

Bardzo dziękuję za liczne komentarze i odwiedziny.

Ps.miałam śliczne zdjęcia drzew owocowych ale nie doszły na skrzynkę pocztową.

Ok, kończę , taki wpis próbny zrobiłam.

45 komentarzy:

  1. No szacun! Ja nadal chciałabym, a boję się! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować. Trochę było dochodzenia i główkowania i jeszcze będzie.

      Usuń
  2. A mnie się bardzo podobają żółte kwiatki, te z pierwszego zdjęcia z rabatką. Jak się one nazywają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem.Urywam kawałek i do doniczki na zimę a wiosna do ogrodu ,dziękuję.

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie bardzo fajnie wyszło :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Ula , nie taki diabeł straszny. Widzę że się udało. A rozdzielamy zdjęcia jak i w poprzedniej wersji . Wystarczy postawić kursor po prawej stronie na ostatnim zdjęcie i kliknąć enter, zrobi się przerwa między zdjęciami.
    A swoją drogą bardzo fajne fotki robisz.
    Jak by co pytaj, chyba już opanowałam nowego blogera to pomogę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień powoli nadciąga, czuć to w powietrzu... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.Powoli będziemy żegnać lato.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. no super, posiłek po ciężkiej pracy zawsze się nalezy, ja w tym roku to nawet ogórkow pikantnych nie robiłam do sloikow :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiki się zapełniają, rozmaitości zaorawiam.Ogorki są ale mnie.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Jak widzę rzysko to wiem, że jesień już za pasem...
    Ja też oswajam nowego bloggera, co zrobić przyjdzie przywyknąć... :))

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas bardzo podobnie- jedynie jeżyn nie mam, bo dopiero odrasta ( chyba nornica nam załatwiła krzew) jak widzę ścierniska to wiem, że jesień za progiem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powietrze już jesienne ale rodzą jeszcze cukinię,pomidorów trochę.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Mniam mniam, takie pyszności na talerzu :)
    Ja póki co wróciłam do starego bloggera, bo po co mam się dłużej męczyć z tym nowym. nie jest może jakiś ciężki do opanowania, ale mimo wszystko się z nim "męczyłam" i jakoś mniej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do września, potem będzie wyłączony stary bloger,tak doczytałam.

      Usuń
  10. Fajny posilek, kielbaska i cukinia z grilla, smacznego!
    W tym roku wszedzie jakos martnie w ogródkach. Ja mialam 1 ogórka i kilka cukinii, jedynie pomidory nie zawiodly, i sa smaczne. Reszte mozna zapomniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogórki były ale mniej,cukinii dużo że rozdałam,buraki zaraza wzięła,ale słoiki się zapełniają.

      Usuń
  11. Fajny, przyjemny, relaksujący post. :) Ja też muszę zrobić pierwszy post na nowym bloggerze i jakoś się obawiam, ale przecież wreszcie muszę. hehe Twój post jest git, także to mnie mobilizuje. Pozdrawiam serdecznie, cieszę się, że i u mnie pada, co za ulga. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, deszcz był potrzebny, już nie było czym oddychać.To czekam na wpis.

      Usuń
  12. Ładne zdjęcia,lato niestety się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, od mistrza to miło usłyszeć, jesień też ma cudowne kolory.

      Usuń
  13. Ja też ostatnio siedzę w przetworach. Teraz suszę zioła. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roboty trwają do września ale zima mamy gotowce.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Żółknące i opadające liście też przypominają o jesieni, ale trudno się dziwić- wrzesień za pasem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, wiśnia ma już żółte liście a jarzębina jaka czerwone, no nic będzie jesień, zima ,tak to się toczy.

      Usuń
  15. Złocień ulubione moje kwiaty, w tym roku zabrakło na balkonie. Piękne zdjęcia,niestety jesień się zbliża też jest piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, nie wiedziałam że to złocień.Kazda pora roku ma swoje uroki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kwiaty ;) Lato jest piękne, ale na jesień też już czekam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Te" odchudzające " grilowane kiełbaski wyglądają apetycznie, ja też przerabiam co się da dziś odkryłam mirabelki, wrzuciłam do sokownika bo szkoda.Ładnie Ci poszło z nowym bloggerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dzisiaj też kilka słoików.Zima wszystko dobre.

      Usuń
  19. Renklod? Nigdy o tym nie slyszałam
    A taką kielbaskę to bym sobie zjadła mmm

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcie najlepsze, zjadłabym taką kiełbaskę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proszę się częstować, jak pogoda dopisze to w sobotę kolejne grillowanie. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Renklody rosły u babci w ogródku, pyszne były, dziadek je dla mnie zrywał... takie wspomnienie :) Pachnie jesienią na dworze, mimo upałów w dzień wieczorem już chłodno, czasem rano jesienne mgły... Ula, jak szybko ucieka lato. Oby nasza piękna złota jesień trwała w pełnej krasie przez cały należny jej czas. Buziaki! anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, te śliwki dopiero zagościły na mojej działce, uwielbiają je dzieci, dorośli tez. Przetwory są przepyszne.Pozdrawiam.

      Usuń