niedziela, 6 czerwca 2021

128.Kwieciście, świątecznie.

Boże Ciało 2021 . Koleżanka przesłała 2 zdjęcia , ołtarz i wejście do mojego Kościoła.
Jak ja lubię robić takie dywany ale w tym roku zero. Może za 3 lata.


Bodziszek rozpoczął kwitnienie.
Irysy tez ruszyły.
Nasze truskawki, mimo deszczów, chłodów, truskawki jakieś twarde, kwasnie, może kolejne będą smaczniejsze.
Moja stara wanna zarasta całkowicie tym kwieciem.


Bzy zakończyły swój czas, pachniało cudownie.



Pole rzepaku, uwielbiam oglądac.

 Orliki, miałam ich całkiem sporo ale został tylko jeden krzaczek został.Nie chcą rosnąć u mnie, może nasionka zmarzły ? 

Bardzo dziękuje za odwiedziny i komentarze. W sobotę idziemy na ślub i wesele. Pozdrawiam.

36 komentarzy:

  1. Najbardziej Ci zawiszczam bzów!
    Pozdrawianki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są prześliczne, obłędnie pachną. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Truskawki w moim ogródku dojrzewają. Mam nadzieję, że będą smaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może teraz jak lepsza pogoda ale dziwi mnie że takie suche.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Mieszkasz w moim mieście :) Twój blog czytam od dawna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie przystrojony / wykonany / ołtarz, u mnie o wiele skromniej, mam za to plantację kolorowych orlików. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ołtarze mamy piękne i na ulicach też są kwietne chodniki.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Rzeczywiście truskawki w tym roku są mniej słodkie i mniej soczyste.
    A irysy i u mnie kwitną.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po słoneczku będą słodkie? Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Uwielbiam dekoracje na Boże Ciało. Teraz jestem w Brukseli , a tu zwykły dzień pracy. Piękne zdjęcia , chyba za mało było słońca dla truskawek. Miłego dnia 🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również lubię te dekoracje i lubię je robić.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Bzy uwielbiam,ale u siebie nie mam, małżonek nie akceptuje tych krzaczków.
    Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo są urocze. Pozdrawiam serdecznie.😚

      Usuń
  8. Ula, jak kolorowo u Ciebie :) Bzy mnie już całkiem zbrązowiały, jeszcze mały lilak meyera kwitnie i pachnie. Mam zamiar zaszczepkę przesadzić w inne miejsce, żeby było go więcej.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Teraz czekam na rozkwit kolejnych kwiatów.Smakowicie też było bo robiłam tort dla synowej i na wesele pieklismy ciastka a ja zapomniałem fotki zrobić.😏

      Usuń
    2. Ach te Twoje torty! Od razu mi ślinka leci na krem i przypominam sobie poprzednie Twoje dzieła. Ja drożdżowe piekłam, tym razem zrobiłam 4 roladki z marmoladą i włożyłam do dużej formy. Fajnie się upiekły i dobrze się kroiło.

      Usuń
  9. Cudowne są te kwietne dywany. A zapach bzu to coś niesamowitego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Uwielbiam te dywany i fajne jest że młodzi się garną do dywanów.W tym roku niestety nie robiłam.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Truskawki potrzebują wysokich temperatur wtedy są najlepsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ale mimo sporych opadów są jakieś suche.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Pamiętam Twój wpis bodaj z ubiegłego roku o tych dywanach kwiatowych na Boże Ciało i byłam ciekawa jak to będzie wyglądało w tym roku. Na zdjęcia nie liczyłam, bo wiem, ze jesteś uziemiona. A tu proszę, miła niespodzianka.
    Bzów to się nawąchałm nad morzem, akurat kwitły w ogrodzie naszego pensjonatu.
    A truskawki nabiorą słodyczy i smaku jak będzie ciepło (ponoć mają być upały).
    Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w zeszłym roku też pokazywałam, co roku pokazuje.Jest mało miejsc gdzie robi się chodniki z kwiatów.Kochana Wilmo , ciepło tak ale nie upały.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Przepiękny kwiatowy dywan. Bardzo okazały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski ten dywan. <3 Już życzę pięknego, bardzo radosnego weekendu i dużo szczęścia młodej parze. Niech truskawki się już nie buntują i następne niech są wyborne. My mamy poziomki na balkonie i te pierwsze to jakieś takie były właśnie kwaśne, ale zaczynają się robić już okazy słodkie, także i niech Twe truskawki takie będą. <3 Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Wszystkie życzenia.Uwielbiam kwiatowe dywany i chodniki.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Wow! Czym występujecie zeby taki dywan powstał ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trociny farbowane wilgotne i rozmaite formy.Czasami jest też potężny rysunek na papierze i się go wypełnia troc8nami.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Pięknie kolorowo jak na wiosnę, a dywany przepiękne.
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię też pola rzepaku- coś w nich jest, że przyciagają oko , rzadko je oglądam jednak. Na działce super a dywany kwieciste cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jechałam z siostra pośród pół rzepaku.Bajka.

      Usuń
  17. Jak kwiatowo zrobiło się u ciebie - każdy kwiatek cieszy choć czasami przykro gdy nasz ogród opuszcza- bywa ...albo rosną nie tam gdzie byśmy chciały haha ja mam tak z bratkami ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję.Roznie bywa, u mnie bratki zmarzły mówię o samosiejkach.

    OdpowiedzUsuń