piątek, 28 maja 2021

127.Supłanie i dzierganie u Renatki.

Kolejny miesiąc u Reni https://reanja1.blogspot.com/2021/05/majowe-c-i-cos-dla-chetnych.html

Tematem były ażurki, ja potrzebowałam chusty . Powyżej pierwsza próbka ale coś mi nie podeszła, postanowiłam sięgnąć po wzór którym wykonałam poduszkę i to był strzał w dziesiątkę.


Zrobiłam sporo zdjęć ale tej czerwieni prawdziwej nie dało się ująć, to jest czerwień ciemnego maku.

Szerokość chusty to 210 cm,  wysokość 95 cm.  Włóczka to akryl Meduza , szydełko nr 3,5  , zużycie 28 dkg.

Wykończenie chusty, chusta była tylko zamoczona w wodzie z dodatkiem płynu zmiękczającego a po odcieknięciu rozwieszona na sznurze, może ją jeszcze delikatnie poprasuję.


I jeszcze takie zdjęcie.

I kończy się miesiąc maj, czekam na kolejne 3 wyzwania robótkowe.

Kolejny wpis działkowo -ogrodniczy. Bardzo dziekuję za odwiedziny. Pozdrawiam .
 

41 komentarzy:

  1. Pięknie prezentuje się ta chusta :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj miałem okazję przeczytać w gazecie artykuł na temat kostiumów kąpielowych. Okazuje się, że można je wydziergać na drutach. Może to wyzwanie także dla Ciebie?
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wszystko można wydziergac.Dawno temu wydziergalam kostium dla młodej dziewczyny , zresztą do dzisiaj dziewczyny tworzą i kostiumy i stringi , pozdrawiam.

      Usuń
  3. Chusta super! Narobiłam się chust, akurat były modne gdy byłam młoda, nosiło się zamotane na głowie, co było wygodne w razie nagłego wyjścia z domu i nie było problemu z włosami :))) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też mam ich sporo zrobionych ale dużo poszło do rodziny.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Urszulko, bajeczna jest ta chusta. Podoba mi się wzór i ten głęboki makowy kolor.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem zadowolona z chusty.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Piękny kolor, domyślam się jego urody na żywo :) Ten wzór z poduszki faktycznie coś w sobie ma! Sama się zastanawiałam co mogłabym jim zrobić ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Tym wzorem można sporo zribic, piękny byłby też kocyk dziecięcy. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Bardzo lubię maki:) oryginalna i piękna chusta wyszła i cieszę się, że bierze udział w mojej zabawie:)
    Dziękuje i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pani nauczycielko.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Śliczna energetyczna chusta. Ożywi każde ubranie. Gratuluję wykonania. Miłego weekendu 🌻💗🌻💗💗🌻🌻💗🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ona aż taka energetyczna nie jest.Nie potrafiłam złapać właściwego kolorku.Pozdrawiam.🌸🌸🌸🌸🌸

      Usuń
  8. Piekną ta chustę sobie wydziergałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta zachwyca. Ogrom pięknej pracy wykonałaś Urszulko. Wzór przepiękny i dużo lepszy od tego pierwszego. Mnie też piękno czerwieni nie wychodzi na fotkach. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Chuste wydziergalam sobie na wesele.Po!drawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Ten wzorek bardzo ładnie wpasował się w chustę. Kolorek też jest świetny więc na pewno będzie to Twoja ulubiona chusta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ta chusta to do granitowej sukienki w białe grochy.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Chusta bardzo piękna. Ogromnie się napracowałaś, ale warto było - świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wbrew pozorom sama się zdziwiłam że poszło tak szybko.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Zachwycająca chusta!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ten wzór spodobał mi się.

      Usuń
  13. Czerwony kolor ciężko się fotografuje, mi nigdy nie wychodzi taki jak powinien.Chusta śliczna. Mam w tym wzorze białą :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , czerwień jest ciężka do uchwycenia .Tym wzorem zrobiłam też poduszkę.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Wspaniała chusta, a wzór świetnie wygląda również czerwieni:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ten wzór mnie urzekl.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Piękna chusta !!! też mam taką włóczkę i ostatnio zastanawiałam się co z niej zrobić, może zdecyduję się na chustę ?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zdjęciach wygląda jak intensywny amarant :D Ale wzór piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje.Kolor to taki ciemny makowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta. A ten ażurkowy motyw jest cudowny. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. przecudna,energetyczna chusta ❤ kolor czasem rzeczywiście nawet w różnych ujęciach trudno jest uchwycić. Czy trudno się ją robi? Jest na mojej liście must have. A zwłaszcza teraz😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Chusta jest łatwe, motywy się często powtarzają.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Urocza chusta. Myślałam, że jest zrobiona na drutach, dopiero zbliżenie i Twój opis wyprowadził mnie z błędu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This article is very interesting and gives a little information and don't forget to visit the site thank you.
    livescore

    OdpowiedzUsuń