wtorek, 26 lipca 2022

179. Jak ten czas leci.


 Byłam na tygodniowym wyjeździe, tam ten czas wolniej uciekał.

Kocyk niemowlęcy zaczęłam w domu ,miałam około 1/4   a reszta to robota w samochodzie , przejechaliśmy łącznie ponad 1000 km a ja w połowie miałam już cały kocyk. Wymiary 90cm x 70 cm.

Koc jeszcze niezblokowany i nieprany ,właścicielka sama to zrobi. Włóczka to Yarnt Baby, szydełko nr 3,5 . Można prać w pralce. Chrześniaczka sama wybrała kolor.

Wzorek wybrałam taki sam jak dla mojego wnuka,  jest taki chłopięcy , to moja opinia.

Gotowy kocyk , zdjęcie z kujawsko-pomorskiego,  to był balkonik z naszego pokoju, byliśmy u bratowej i brata.

Koc zgłaszam do zabawy u Splocika   https://splocik2.blogspot.com/2022/07/rekodzielo-i-przyslowia-3-lipiec.html

Przysłowia mi nieznane ale po kilkukrotnym przeczytaniu coś wskoczyło do mózgownicy .

 

1. Z tkacza nie będzie bogacza, a ze szwaczki bogaczki.
2. Lepszy jeden czyn niż tysiące planów.
 
Kocyk przypisuję do przysłowia nr 2
Jeśli ktoś uważnie czytał bloga bądź komentarze to pisałam że to nie jest ostatni kocyk gdyż rodzina się powiększy a kocyk był planowany i jeszcze do słowa " jeden ", otóż każdy wnuk czy wnuczka mojego rodzeństwa otrzymuje od cioci Uli jeden kocyk .Mały Maksio będzie 10 maleństwem w rodzinie . Jeszcze banerek do zabawy 
No chyba będzie mi zaliczone.
A życie toczy się szybko, zbyt szybko. U mnie byli goście, potem my byliśmy w gościach,  działka,przetwory,  mamy też urwisków czasami do pilnowania. Upały też robią swoje, jestem wtedy po prostu do niczego.W sierpniu córka przyjedzie na kilka dni z całą rodzinką i tak to się szybko toczy.
Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny ,pozdrowienia.
Jesteśmy już miesiąc bez windy, nic przyjemnego iść po schodach na 7 piętro. Niestety wczoraj ani dzisiaj nie było żadnych pracowników, czyżby jeszcze sierpień ?  Straszne to tempo pracy. Do następnego razu.
 
 

30 komentarzy:

  1. Kocyk jest bardzo fajny i stworzyłaś super tradycję z obdarowywaniem :).

    Oj, tak czas zdecydowanie za szybko płynie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Raeszko, lubię robić koce i kocyki.Cieszy mnie bardzo że obdarowanej lubi dziergotki, zamówiła sobie jeszcze coś.Pozdrawiam , nie daleko od Tworkowa.

      Usuń
  2. Fajnie Ula że urlop Ci się udał. Bez tej windy to klapa, ja ze swoimi płucami brałabym to 7 piętro chyba na 3 razy. No cóż służbom się jakoś nie spieszy, ciekawa czy by się też tak ociągali jak by oni musieli dyndać na nogach na to 7 piętro.
    Co do kocyka to świetnie Ci wyszedł. Super wzorek i super kolor dla chłopaka, a prezent sobie wymyśliłaś świetny!! I wilk syty i owca cała. Interpretacja przysłów rewelacyjna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Aniu, u nas jeszcze ludzie mieszkają na 11 piętrze i mają psa z którym 3 razy muszą wyjść bo ja kombinuje ale trzeba wyjść na powietrze no i na działkę.Kocyki lubię robić i to taki standarowy prezent, teraz skarpetki robie ale taka cienizna , nigdy więcej. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś mieszkałam na 9 piętrze i miałam szczeniaczka, z którym trzeba było wychodzić co dwie godziny, a windy nie działały przez tydzień. wrr!
    Świetnie, że udał się wypoczynek, bo przecież o to właśnie chodziło. :)
    Kocyk w sam raz dla chłopca i świetnie zinterpretowałaś przysłowie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę, jest to problem dla piesków tak wysoko wchodzić.Banda jedna nic więcej.Buziaki przesyłam.

      Usuń
  5. Kocyk świetny i bardzo męski i na pewno przyda się Młodemu:) tempo godne pochwały, szczególnie teraz w te upały:) Przetwory i u mnie królują, a "spacerów" na 7 piętro nie zazdroszczę- szczególnie z ciężarami, cóż myślę, że panowie myślą, że dbają o wasze zdrowie, a im dłużej tym będziecie zdrowsi ( taki czarny humor) ale czasami mam wrażenie, że nikt nikim się już nie przejmuje i znieczulica społeczna jest coraz bardziej zakorzeniona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, to jest całkowita wymiana windy ,dzisiaj byli 4 godziny to był pierwszy ich dzień pracy w tym tygodniu.Pozdrawiam .

      Usuń
  6. Piękny kocyk. U mnie też czas leci jak oszalały. Współczuję chodzić po schodach bez windy. Być może szybko usuną awarię. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne dzięki, winda jest wymieniana na nową. Buziaki.🥒🥒🍅🍎🍏

      Usuń
  7. Uleńko, ten czas to całkiem oszalał, tak pędzi. Żeby tak samo pędzili robotnicy z naprawą windy... Współczuję serdecznie. Kocyk śliczny i praktyczny, świetny pomysł miałaś z obdarowaniem najmłodszych 🙂
    Serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ,winda wymieniana na nową , siostrzenica sama zamówiła kocyk, ona lubi dziergadla .Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Uleńko mi w wakacje czas zawsze szybciej biegnie. Kocyk jest piękny! Ma bardzo ładny wzór :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko mi dopiero ucieka czas a jestem na emeryturze, widać tak to ma być
      Buziaki.

      Usuń
  9. O jaki fajny ten kocyk, kratka sie tak jakby miga, mozna by ten wzór i na inne rzeczy wziac.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucy ,ja taka kratkę widziałabym na narzutkę, sweter.Srdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  10. Szybka jesteś. Śliczny wzór na kocyku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,kocyk moge też robic oglądając telewizję ,gorzej z drutami Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ula jak dla mnie, zadanie masz zaliczone! Kocyk wygląda na milusi i tak jak mówisz dla mnie też jest ' chłopięcy":)
    Pozdrawiam serdecznie i ciesze się, że w końcu udało mi się wejść na Twojego bloga:)))
    ( miałam z tym problem o czym pisałyśmy w mailu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, lubię te małe kocyki robic a jak ktoś bardzo chce to z radością robię.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Uleńko, jesteś ekspertką od kocyków! Tak dużo ich wydziergałaś a ile jeszcze przed Tobą to czas pokaże😄 Mam nadzieję że jeszcze ich trochę powstanie i będą równie piękne jak ten obecny🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, kocykow było mnóstwo dla dzieci moje wnuki po 2 szt, i do Afryki i na bieżąco i może będzie jeszcze jeden będzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Urszulko, śliczny kocyk, lubię kolor szary. Mam nadzieję, że wyjazd był udany. A braku windy współczuję - wchodzić na siódme piętro i to w upale to na pewno nic przyjemnego.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Małgosiu, trwa to od 30 czerwca, dzisiaj był syn zrobić te cięższe zakupy i dowiedział się że jeszcze od 2 do 3 tygodni .Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kocyk :)
    Brak windy i wnoszenie zakupów na 7 p. to jakaś masakra. Wspólczuję z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kocyk już u właścicielki. No nie jest to przyjemne jeszcze jak porobisz na działce i dobrą dzialkowe trzeba wnieść, co zrobić , pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Kocyk super. Wzorek ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny splot i super kocyk wyszedł. Serdeczności ślę 😘 Bożena handmadeboni

    OdpowiedzUsuń