wtorek, 23 lutego 2021

114.KORONKOWA PANDEMIA .

 

 

Na blogu Ani http://iwanna59.blogspot.com/    druga odsłona zabawy , są jeszcze dwie wspaniałe dziewczyny  które  sa współorganizatorkami  tej pięknej zabawy to Ola i Justynka. 

 Ania pokazała bombki na szydełku a  Justynka i Ola to mistrzynie frywolitkowe.

U mnie 5  bombek i 6 gwiazdek.  Bombki o średnicy 10 cm i 8 cm,  nitka to Maximum, szydełko nr 1,25.  Trochę musiałam kombinować , zmniejszać, dodawać rzędy, itp.Wiecie jak to jest każdy robi inaczej, różne nitki a to wszystko ma wpływ na produkt  finalny.

 Tutaj 2 mniejsze bombki i spróbowałam gwiazdkę od Draiguny ,jakoś wyszła.


Zdjęcie dla Ani, wszystkie robótki.

Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny. Dzisiaj lekkie słońce , wczoraj był cudowny wiosenny dzień.  Pozdrawiam wszystkich, do następnego wpisu.

81 komentarzy:

  1. Podziwiam! U mnie robótkowy marazm! :-((((( O tej porze to już zawsze jakieś udziergi miałam, a teraz nic, zero, null! Pandemia! Tylko pandemia winna!
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja robię dla siostrzenicy, raz więcej raz mniej się robi.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Prześliczne prace. Ja kocham zimę i mogę na takie prace patrzeć cały rok. hihi Cieszą moje oczy i już. :))) Pozdrawiam i życzę cudownych dni. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, okres świąteczny też uwielbiam i wszelkie otoczki , łącznie z śniegiem. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zaszalałaś Uleńko z tą ilością w lutym:))
    Fajne te bombeczki, a i gwiazdki ciekawe wzorki mają.
    U mnie niestety tylko trzy szydełkowe śnieżynki, tak jakoś czasu zabrakło na więcej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, robię póki się da.Jak rozpocznie się sezon dzialkowy będzie mniej ozdób.I jak była wena to trzeba ją wykorzystać.Pozdrawiam .

      Usuń
  4. Zrobiłaś śliczne ozdoby i sporo ich. :)
    Jak tak dalej będziesz robić, to przed Świętami kram otworzysz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ile ja mam jeszcze jajek i bombek do obrobienia.Gwiazdki i bombki są dla siostrzenicy która w czerwcu bierze ślub.Moze zdążę jej ozdobić choinkę.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Ula małe szaleństwo u Ciebie. Świetne te Twoje udziergi. Ja też zawsze kombinuję bo nie zawsze mi pasują wymiary. Świetne zarówno bombki jak i te gwiazdki. Gratuluję tej trudnej gwiazdki z reliefami.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Była wena to się robiło.Gwiazdki wiadomo , jest zobowiązanie.Gwiazdek nigdy za dużo.Pozdrawiam.Przydalaby się też pandemią wielkanocną.

      Usuń
  6. Brawo brawo! Swietny urobek :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u Ciebie też ładny urobek.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ale slicznosci zrobilas bombeczki takie jeszcze nie robilam musze zrobicbo sa cudowne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię świąteczne prace. Mogę je oglądać przez cały rok. Pozdrawiam cieplutko 💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To jesteś skazana na ten rok.Zabawa z pracami świątecznymi trwa cały rok.Pozdrawiam.Buziaki.😗😗😗

      Usuń
  9. Ile tego powstało, nieźle, śliczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, udało się.Jeszcze sporo mam do zrobienia.

      Usuń
  10. Piękne. A gwiazdeczki- każda inna, jak śnieżynki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula! Nie czaruj gwiazdkami i bombkami, żebyś znowu zimy nie przyciągnęła, już lepiej jajka pokazuj :))) Żartuję oczywiście, śliczne te Twoje cudeńka, bo Ty przecież talent masz w rękach :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety cały rok będą ozdoby BN , taka zabawa. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Niech będą, bo są śliczne :) Buziaki!

      Usuń
  12. Śliczne prace i taka ilość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, U Ciebie też sporo.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Jak ich dużo! Ale to dobrze, bo jest czym oko nacieszyć :). Piękne!!! Śliczne jest to małe żółte maleństwo :).
    Buziaki Ulcia! U mnie od wczoraj cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Beda co miesiąc bo to zabawa blogowa.U nas też dzisiaj cudownie.Pozdrawiam

      Usuń
  14. Śliczne :) Mnie się udało tylko jedną zrobić, ale zawsze to więcej niż nic;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zaczną się prace działkowe to też będzie u mnie mniej.Dobra i jedna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj. Wpadłam by przywitać się i co widzę piękne prace. Uwielbiam prace na szydełku ale cóż mogę podziwiać bo sama nie umiem dziergać. Ciągle mówię że spróbuję ale jakoś do tej pory nie spróbowałam Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia, cudeńka tworzysz, uwielbiam taka ludowosc.Na szydełko nigdy nie jest zbyt późno.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Śliczne ozdoby,tak to jest z wzorami, że czasami trzeba dopasować do siebie, każdy robi inaczej,jeden ściśle,drugi luźno,no i oczywiście szydełko i nici też robią różnicę 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak to bywa z robotkami , każdy inaczej.Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  18. Śliczne drobiazgi,które i tak wymagają dużo pracy. Wiosenne usciski przesyłam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, drobiazgi też są pracochłonne.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Fantastyczne śnieżynki i przepiękne bombeczki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Karolinko, jeszcze sporo muszę zribic.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace :D Bardzo podobają mi się te bombeczki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje bombki i gwiazdki, to arcydzieła. Podziwiam Twoje zdolności i pracowitość. Marysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Robie je dla młodej dziewczyny jako dodatek do prezentu ślubnego.Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Cudowne bombki. Para młoda będzie miała niezwykły podarunek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne ozdoby świąteczne. Miły prezencik. Pozdrawiam serdecznie w słoneczny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam! Misterne cudeńka stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dekoracje bożonarodzeniowe zawsze się przydadzą w dużych ilościach. Dziergaj dalej, bo pięknie Ci wychodzą te bombki i śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, będą dalej się dziergać.Jak się zapisałam to trzeba robić.Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Uleńko, czy dziś macie rocznicę? Tak mi się zdaje, więc najlepsze życzenia posyłam 🥀🥀🥀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ty masz pamięć.Dziekuje.❤❤❤❤❤

      Usuń
    2. Pamięci to ja nie mam żadnej, mam kalendarz "na oczach" i tam wszystko wpisuję, bez niego bym zginęła :) Uściski i życzenia najserdeczniejsze :)))))

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  28. Śliczne szydełkowe ozdoby! Podziwiam systematyczność i wytrwałość w dzierganiu. Ja lubię zmianę tzn. haft, szycie, patchwork, dekupaż itp. itd... lubię przeplatać różne techniki.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zbyt wiele technik nie potrafię ale jak się powiedziało A to trzeba działać.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  29. Prześliczne ozdoby wydziergałaś!!! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to Twojej doskonałości mi daleko.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  30. Brawo! Pięknie wydziergane ozdoby!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne ozdoby choinkowe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne ozdoby:) coś mi się wydaję,że pod koniec roku będziesz miała wiele cudnych ozdób:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ubieram choinkę dla m9jej siostrzenicy.

      Usuń
  33. Piękne i bombki i gwiazdeczki. Podziwiam i zazdroszczę umiejętności szydełkowania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne prace :-)
    Kuszą mnie te ubranka na bombki, ale najtrudniej zrobić pierwszy krok...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest sporo schematów i filmików.Troszke trzeba pokombinować.Pozdrawiam.

      Usuń
  35. Bombki w gatkach to super sprawa :)
    I te trudne gwiazdki,
    szydełko to dla mnie jeszcze tajemnica zielonego przylądka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, najbardziej umiem szydelkiem pracować.Gwiazdki nie takie trudne, pozdrawiam.

      Usuń
  36. This article is very interesting and gives a little information and don't forget to visit the site thank you.
    EBET Gaming

    OdpowiedzUsuń