wtorek, 19 grudnia 2023

249.Ostatnie zabawy w 2023 roku.


 Zabawa u Renatki:https://reanja1.blogspot.com/2023/12/grudniowe-rekodzieo-i-anagramy.html?m=1

Jedną z wytycznych była literka I oraz formą bombka,
Jest bombka 

Literka I jak igła, jednego wieczorku sięgnęłam po partię skarpet w których przy kostce ukazała się mini dziureczka i zaszyłam.


I ostania zabawa u Splocika w tym roku,

Wybrałam przysłowie nr 2

Dzielenie się z drugim - oznacza bogactwo.


Ostatnie gwiazdki i aniołek.Wszystkie ozdoby BN poszły do ludzi, część na licytacje, część na kiermasz przedszkolny, nawet wszystkie serwetki które Wykonałam też się sprzedały na szlachetny cel.
Jeszcze banerek do zabawy :

Wszakże praca dla Splocika miała być inna ale jeszcze się dzierga.
Dziękuję za odwiedziny I komentarze , pozdrawiam przedświąteczne.

Splociku ,przepraszam że nie zrobilam kolażu zdjęć ale teraz nie mam do tego głowy.

44 komentarze:

  1. Kto wie, może kiedyś z gotowania przejdę do szydełkowania. Lubię robótki a na dwa blogi nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na jednym blogu, dziękuję bardzo,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne ozdoby wykonałaś do dzielenia się z innymi :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
      Nic nie szkodzi, kolaż poćwiczymy kiedyś przy czasie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie, ucieszlo mnie ze wszystko poszło,mogę tworzyć na nowo,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Piękne rzeczy stworzyłaś w tej zabawie i najważniejsze, że znalazły nabywców. Bardzo cieszy fakt że pieniążki że sprzedaży zostały przekazane na szczytny cel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, myślę już o rzeczach na przyszły rok chociaż licytacje na chore dzieci są cały rok.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Świetne ozdoby poczyniłaś Ula. Jak widać szydełko Cię kocha .
    I super że zaliczyłaś wszystkie zabawy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, zdecydowanie szydelkiem szybciej lecz niektóre wyroby podobają mi się na drutach a z tymi idzie mi wolno.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Piękne ozdoby wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudeńka! Mnóstwo radości sprawiłaś sobie tą robótką ale także tym którzy otrzymali je od Ciebie albo kupili. Piękny gest z Twojej strony że podzieliłaś się swoją pracą.. serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, lubię robić na licytacje, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Śliczne ozdoby. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu, pozdrawiam serdecznie. 🌲🌲🌲

      Usuń
  8. Uleńko, śliczne jak zwykle wszystko co zrobiłaś, do tego z korzyścia dla innych 💗 Przytulam świątecznie życząc pięknych chwil wśród najbliższych 🎄✨

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wszystkie prace, i bombka i gwiazdeczki będą sprawiały wiele radości:) Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę sie zalogować:(

      Usuń
    2. Ja również dziękuję, pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Piękna i jakże ważna zabawa- nie tylko dla Ciebie, także dla innych. Najlepszego na Święta dla Ciebie i Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ba4dzo, również życzę Radosnych świąt. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Sprytnie wybrnęłaś z literką i, wszystkie prace piękne:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko ale skarpetek się nazbierało, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci i rodzince 🤶

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucy, również życzę Wesołych, zdrowych świąt.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Cudne prace, podziwiam!!!Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie kończysz ten rok: prace do zabaw wykonane, cele osiągnięte, a najprzyjemniejsze jest to, że dzielisz się swymi dziełami z innymi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino, ucieszyłam się że tak fajnie się sprzedało, trzeba znów porobić, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Wszystko piękne Ulenko a najpiękniejsze Twoje serce ♥️ pięknych i zdrowych dni Ci życzę wśród Najjblizszych. 😘 buziaczki 😘 Bożena z HandmadeBoni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bozenko, życzę cudownych dni, 🌲🌲🌲❤️

      Usuń
  16. Beautiful photographs of this nice works. Have a really Merry Christmas and Happy New Year.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyszły te ozdoby. Jestem pełna podziwu, bo nie mam takiego talentu. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za to masz talent i cierpliwość do puzzli.Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Radosnych i spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Wesołych Świąt, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Fajna bombka. Urocze gwiazdki oraz aniołek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń