wtorek, 28 maja 2024

269.Splocikowe zabawy ,miesiąc maj.

 

Aby było bardziej kolorowo to jeden z kwiatków za elektrośmieci.

W tym miesiącu Splocik https://splocik2.blogspot.com/2024/05/rekodzielo-i-przyslowia-albo2-maj.html?m=1

Było przysłowie I cytat.

1.Przysłowie.

Ręka pracuje, głowa rozkazuje. 

2.Cytat  
"Podstawowe składniki kreatywności są dokładnie takie same dla wszystkich: odwaga, czary, pozwolenie, wytrwałość, ufność - a te elementy są dostępne dla wszystkich. To wcale nie oznacza, że twórcze życie zawsze jest łatwe, oznacza natomiast, że twórcze życie jest możliwe." - Elizabeth Gilbert

Wybrałam przysłowie dosłownie całe, głowa rozkazuje że trzeba coś zrobić i ta ręka robi od razu z myślą o dekoracji a nùż się uda.

Zrobilam serwetkę. 

Nici Maximum, szydełko 1,25.

Pięknie dziękuję za odwiedziny I komentarze.

Banerki do zabaw.



Pozdrawiam serdecznie. 

38 komentarzy:

  1. Serwetka piękna i w dodatku potwierdza cytat E.Gilbert, więc zrealizowałaś dwa w jednym!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jotko, taki był zamysł, brak wene.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Śliczna i dekoracyjna serwetka. :)
    Świetnie poradziłaś sobie z zadaniem majowym. :)
    Twój link i fotkę dodałam do galerii zabawy z przysłowiami i znajdą się one także w podsumowaniu maja w zabawie z dekoracjami.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, coś do robótek nie mam głowy ale coś powoli się robi.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Jaka ładna serwetka też mam gdzieś wzorek do niej, muszę ja zrobić 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka urocza i bardzo delikatna, taki efekt dały cienkie nici i szydełko małych rozmiarów. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino, serwetkę trochę powiększyłam, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Cudna! delikatna, mała, można użyć jej też jako podkładki pod filiżankę, solo, lub wazonik- na pewno znajdzie swoje miejsce i zastosowanie:) pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, szkoda że nie podałam wymiarów ale średnica to 30cm, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. BBM: Trzeba mieć mnóstwo cierpliwości do takich prac. Jestem pełna uznania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego przysłowia nie znałam. Świetna serwetka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna serwetka, Urszulko.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna serwetka i idealnie wpasowała się w majową zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna interpretacja i cudna serwetka :-) a nagroda za elektrosmieci - urocza. Petunie są wdzięczne i kolorowe. Serdeczności ślę😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie kwiaty mnie cieszą,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Piękna serweta. Ale muszę przyznać, że te wymiany elektrośmieci za kwiaty to świetny pomysł, jak można łatwo upiększyć swoje otoczenie...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu, w maju dostajesz kwiaty a w wrześniu są krzewy,drzewka.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. I bardzo ładna serwetka wyszła!
    Szkoda że u mnie nikt nie wymienia elektrośmieci na roślinki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u nas 2 razy w roku, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Śliczna serwetka, a kwiatek jaki ładny, bo różowy 😃💗

    OdpowiedzUsuń