poniedziałek, 10 czerwca 2019

19.Muszę pokazać kwiaty.

 Tak ,gdyż niektóre już kończą kwitnienie.Na blogu Motylka i Splocika i innych też wysyp kwiatów to ja też.


 To irysy u synowej, pysznią się wzdłuż płotu,jest ich więcej ale nie sposób ich wszystkich pokazac.
 Tu już u mnie.To irys inny, ma 4 kwiaty, jak jeden rozkwita to drugi przekwita, od siostry dostałam.
 Stare piwonie, pięknie pachną.Jako uczennica chodziłam z tymi piwoniami do szkoły na zakończenie roku, teraz już praktycznie przekwitają.
 Piwonia różowa , spadek po byłych właśćicielach działki, niezawodna kazdego roku.
Bodziszek, prezent od blogowej koleżanki, kwitnie uroczo.
 Ciemne aksamitne róże,5 ich rozkwitło .
 Nie wiem jak się te nazywają ale sa piekne,trwałe w wazoniku.
Zeszłoroczny goździk,kupiony w celu pobrania nasion ale nie wyszło, zapach niesamowity.

Upały, upały , wszystko szybko rozkwita i przekwita.Dzisiaj chyba cały dzień w domu.

Dzierganie- jest porcja do pokazania, na ile się da to dziergam z resztek derki dla kotów i psów.
Dziekuję za odwiedziny.Życzę miłego tygodnia ale nie tak upalnego, to nie dobrze dla nas,zwierzat i roślinek.Przede wszystkim źle dla osób chorych.
Do następnego wpisu.Buziaki.

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam kwiaty, ale niestety nie lubię prac ogrodniczych, więc pozostaje mi podziwiać u innych i fotografować:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś tez nie lubiłam tych prac, odkąd wyszłam za mąż jakoś poszło, może że na swoim.

      Usuń
  2. Pięknie kwitnie Twój ogródek.
    Moje bodziszki mają mniej kwiatów w tym roku, ale pewnie pogody majowe przyczyniły się do tego.
    Nie martw się, że jeden krzaczek nie ma kwiatów, bo mogą być później albo w następnym roku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sporo bodziszków przekwitło, zbyt szybko to się dzieje.

      Usuń
  3. Piękne masz kwiaty. Moje peonie szybko przekwitły. Teraz na róży jest mnóstwo kwiatów, ale jak te upały będą się utrzymywać, to też nie wróżę długotrwałej urody.
    Dobrze, jak jest ciepło, ale te upały są zabójcze! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, upały powodują że dane nam się cieszyć krótko kwiatkami, a jednoroczne posadzone powoli rosną.

      Usuń
  4. Ja też tylko podziwiać mogę. Działki czy ogródka nie mam. Kwiaty kocham . U Ciebie jest pięknie . Cudne róże i pozostałe kwiatki. Serdecznie pozdrawiam z upalnego też miasta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że teraz siedzisz w cieniu.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie wyobrażam sobie działki bez kwiatów.

      Usuń
  6. Śliczne kwiatki.
    Ja mam tylko balkon,ale w tym roku postarałam się i kwiatków na nim sporo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, ja tez mam na balkonie pelargonie i jakieś 2 inne.

      Usuń
  7. Irysy są przepiękne!
    Zresztą, wszystkie kwiaty też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irysy synowej, poszły w mgnieniu oka w tym upale.

      Usuń
  8. Cudne kwiaty, a irysow ZAZDROSZCZE! Mam troche, ale nie az tyle i nie takie ladne. Szkoda, ze upaly skroca czas radosci dla naszych oczu.
    Fajne masz zwierzaki, moja kotka tez wszystko "testuje". I ladne udziergi.
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irysy synowej, ciagną się wzdłuż jednego ogrodzenia przy domku,ja mam mało.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. A u mnie wszystko jakos wczesniej zakwitlo, nawet irysy, i mroz na początku maja posiekał...
    To sobie u Ciebie obejrzę 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo, majowy przymrozek sporo szkód narobił,u cioci za Włocławiekiem jest zero owoców,

      Usuń
  10. Piękne irysy, u mnie przy drodze zawsze w maju kwitną dzikie, żółciutkie kosaćce, wspaniałe są. Pozdrawiam serdecznie, będę wpadać tu częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne irysy, piwonii troszkę mam ale irysy u Ciebie bajkowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wszystkie komentarze zawierają to co i ja bym Ci powiedziała, więc się nie będę powtarzać, ale co Ci powiem to Ci powiem ale Ci powiem: ŚLICZNE KWIATY !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kwiaty! Niestety upały na pewno im nie służą 🤔
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kwiaty masz w swoim ogrodzie. :) Te nienazwane to chyba astry chińskie karłowe. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Irysy są bajeczne! aZ zazdroszcZę Ci ich ich ogromnie. Piwonie piękne, a te fioletowe, to astry alpejskie, przynajmniej tak mi się wydaje ze zdjęcia.
    Goździki spróbuj sobie rozmnożyć z sadzonek zielnych. będzie szybciej i łątwiej

    OdpowiedzUsuń