wtorek, 11 lutego 2020

55.Rękodzieło i przysłowia ,luty.

                                                  
     
                                                      
                                                             
Rękodzieło i przysłowia
 




                                                             
Kolejny miesiąc zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/ .
Przysłowia :
1. Radosne serce wypełnia braki życia.
2. Nie ma zimy bez śniegu, wiosny bez słońca i radości, której nie dzielisz.

Wybrałam przysłowie nr 1, serce to zawsze radość, miłość, przyjaźń,  miła niespodzianka, zakochanie.Można by dużo wymieniać.

 Wykonałam serduszko z nitki bawełnianej, nie wiem czy będzie igielnikiem czy zawieszką, jeszcze do końca nie jest zeszyte.
 Te maleństwa z motywami serduszek będą ozdobą na słoiki z zawartością mojego dżemu lub przecierem ogórkowym , będą małymi prezentami i w swoim czasie pojadą za granicę.

Przepraszam za jakość zdjęć ale pogoda wiecie sama jaka.Dzisiaj był grad i śnieg. Teraz słońce i wiatr.
Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze.Życzę stabilizacji pogody.Pozdrawiam.

35 komentarzy:

  1. Masz już 1 zabawę za sobą a ja ciągle myślę..takie ozdoby na słoiczek z domowym przetworem zawsze są oczekiwanym upominkiem. ☺️pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Faktycznie, dwa razy już robiłam takie prezenty i ludzie byli zadowoleni,pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajny motyw sercowy na serwetki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze wywiązałaś się z zadania. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zobaczymy co kolejne przysłowia przyniosą.

      Usuń
  4. Piękne serduszko , a słoiki z taką dekoracją będą ozdobą kuchni czy spiżarni . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Serwetki małe jeszcze beda dziergane.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Śliczne serduszko i super serwetki z serduszkami. :)
    Tak ozdobione słoiczki z domowymi przetworami będą pięknym prezentem.
    Dziękuję za informację:)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trochę wpis rozrzucony ale jakoś się udało. Czekam na kolejne ,niech będą proste.

      Usuń
  6. Świetne serduszka. Te serwetki kiedyś dziergałam , fajnie sie robi. No i zabawa zaliczona a to najważniejsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ważne że zabawa zaliczona.Ciekawe co Splocik dalej wymyśli. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękne przysłowia, a sama praca wspaniała... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty jesteś zdolna i pracowita. Podziwiam pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są te twoje szydełkowe maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robótki serduszka zawsze się dobrze kojarzą, jesteś bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,serduszka są mile widziane każdym wykonaniu czy jako haft czy udzierg czy jako forma jedzenia. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Śliczności!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka a pomysł ozdobienia słoików z przetworami doskonały. To będę wyśmienite prezenty 😍 serdeczności ślę 🌞

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne te serduszka, mozna uzywac jako serwetek, jak ktos swietuje walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż .Forma walentynkowa to taka ze wysyłam do znajomych serduszka z komórki. Młodzi bardziej się angażują w to święto. Moje pokolenie miało inne święta. Niech się bawią. Pzostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko, mnóstwo walentynkowych serdeczności dla Ciebie :)))
    Tyle koloru w ślicznych serwetkach, że ciepło się robi na sercu. Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne szydełkowe prace. Serduszko rewelacyjne!
    Pozdrawiam cieplutko, Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie sobie poradziłaś z przysłowiem, ja ciągle się nad nimi głowie, ale mam nadzieję że się wyrobię do końca miesiaca:)
    Bardzo się cieszę że przyłączyłaś się do akcji, co prawda odpowiedziałam u siebie, ale i tu napiszę, że ubranka chyba mogą być, zawsze znajdą się dziewczynki, które bawią się lalkami, a takie przebieranki wszystkie lubią, te duże też;)
    i na koniec, widzę ze masz atak spamowych komentarzy- usuwaj je na bieżąco, nie klikaj i najlepiej by inni tez tego nie robili, po pewnym czasie dadzą sobie spokój:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze te serwetki.Motywy serduszek to moje ulubione:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. As reported by Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason women in this country get to live 10 years longer and weigh 42 pounds lighter than us.

    (By the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING around "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    Tap this link to find out if this short quiz can help you find out your true weight loss potential

    OdpowiedzUsuń