środa, 29 lipca 2020

78.Wygrana u Splocika.

 Dzień dobry. Dzisiaj się chwalę,  u Spolcika https://splocik2.blogspot.com/  wygrałam takie cudeńka. Splocik zapomniała o zabawie w "łapanie licznika" , póżniej posprawdzała kto był najbliżej ,okazało się że aż 3 osoby, w tym gronie znalazłam się również ja. Bardzo dziękuję i  bardzo się cieszę. Otrzymałam melanżową nitkę - będzie na serwetke, cudowną zakładkę, frywolitkową bransoletkę, kartkę ciepły list.Nie zabrakło również czegoś na ząb.
Zbliżenie cudownej bransoletki, piękna. Jeszcze raz bardzo dziękuje.


Lipiec upłynął nie wiadomo kiedy, jakiś rozleniwiony był i jest. Trochę przetworów,  uroczystość urodzinowa, roczek Jacusia, wakacje wnuka.

Dzierganie - dziennie dwa lub trzy rzędy dziergam, może w końcu dodziergam .
Były też smutne epizody życiowe, dwa pogrzeby. Troszkę o tych sprawach w kolejnych wpisach. Pozdrawiam i bardzo dziekuję za liczne odwiedziny i komentarze.

31 komentarzy:

  1. O ja fajnie ja też byłam jedną z trzech szczęściarek, której trafił się prezencik , prawie identyczny tylko zamiast włóczki była mulinka :-)
    Ale nam Splocik zrobił niespodziankę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, szok.Super niespodzianka.

      Usuń
    2. Cieszę się Waszą radością. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    3. Kochana, jak się nie cieszyć, śliczna pamiątka. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Gratuluję :)
    Tak to się wesołe ze smutnym przeplata w życiu, urodziny malucha i odejścia innych... samo życie.
    Ula, czekam na tort, chcę zobaczyć co Jacusiowi upiekłaś. Buziaki :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Piękne prezenty dostałaś:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjmij gratulacje także ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, dostałaś piękne prezenty, mam nadzieję, że wywołały niejeden uśmiech. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam frywolitke lecz jej nie umiem.Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Piękne prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje 🙂 pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też gratuluję! Weszłaś w konkursy całą sobą, więc nawet się nie zdziwiłam, że zostałaś nagrodzona. Cieszę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Świetne prezenciki. Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Splocikowe cacuszka są przepiękne!
    Macham! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka niespodziewana wygrana, to podwójna niespodzianka i radość :) Gratuluję, super upominki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej, takie prezenty zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygrana !Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń