środa, 8 lipca 2020

76.Zbiorcza impreza rodzinna i czas działkowy.

 Mieliśmy zbiorcze urodziny i spotkanie rodzinne , było nas 35 osób. Do ślubnego doszły takie lilie, wysadzę na działce.
 Wylosowałam taki tort do zrobienia.
 Tu się bawiliśmy, wynajęta sala.
 Była tez poczta kwiatowa u nas i u siostry, szwagra tez były urodziny .
 Siostrzenica robiła dekoracje na stołach.
 Wszystkie wypieki rodzinne .
 Na działce rozkwitnęła się taka lilia.
Pierwsze rwanie wiśni, dżemy już są, dzisiaj ciąg dalszy, będzie mrożenie. Dzisiaj też będę zrywać fasolę. Goście pojechali, u mnie wszystkie pokoje zajęte, mieszkanie prawie odgruzowane. Został wnuk który tu u nas za bardzo nie wie co robić, nie ma kolegi to na działkę i do syna , córka nie zdecydowała się go wysłać na obóz sportowy. Może już jestem stara ale nie mogę sie pozbierać po tej imprezie.  Przed nami komisja lekarska ślubnego , będzie się działo.

A mój świat robótek ? słabo,  dziergam chustę.

Pozdrawiam i życzę fajnych dni, bez nawałnic ,ulew i skoków temperatury. Dziękuję za komentarze i odwiedziny.Do następnego posta.

51 komentarzy:

  1. Po takich zabawach to ja i dwa dni chodzę taka nieswoja, a nie piję nic, a nic. Nie wiem, czemu tak mam. hehe Cieszę się, że miło spędziłaś czas. Pogoda mogłaby się unormować, raz upał, ze żyć ciężko, a potem burze, silne wiatry. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, dawno mnie nie było na blogach i już mi tęskno totalnie. Tulę i życzę cudownych dni. :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też zero z piciem, może za dużo larum wokół siebie a przyzwyczajona jestem do innego trybu. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ula nie ty jedna ja tez nie lubię takich imprez rodzinnych. Wystarczy jak przyjadą moje dzieci z partnerami i jest teściu - jest nas raptem 7 osób a ja jestem uchetana jak koń wyścigowy. Doskonale Cię rozumiem. Takie spędy rodzinne to już nie dla nas. Pocieszające jest to że wszystko już za Tobą , pomału posprzątasz i zapomnisz:-)
    Mam nadzieję, że impreza udana i wszyscy zdrowi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,bardzo udana.Jest to też jedyna okazja aby kuzynostwo się zobaczyło i spotkało.Generalnie na urodzinach spotykamy się z rodzeństwem i moje dzueci ,to też 16 osób.

      Usuń
  3. Jeśli impreza się udała to było warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest warto, możemy się spotkać wszyscy bluscy,jest to raz na 2 lata tak średnio.Jest nas 5 rodzeństwa.Mam fajne rodzeństwo.

      Usuń
  4. Pięknie wszystko wyglądało :D Przepyszny tort :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ,miło mi.Nie pomyślałam, mogłam kawałek przekazać i tak sąsiedzi dostali.

      Usuń
  5. To teraz powinnaś wypocząć choć odrobinkę! Ale pewnie się nie da, bo zawsze coś jest do zrobienia! Nie zapomnij tylko, że mamy o siebie dbać, bo nikt inny za nas tego nie zrobi!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Fuscilko, teraz czas zapraw się zaczął, a ja lubię je robić.Pozdrawiam.Kolejny tort na 25 lipca, najmłodszy ma 1 rok.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Aj, trzeba było szybciej się zameldować, zostało.

      Usuń
  7. Taka impreza rodzinna jest super przyjemna, ale i bardzo wyczerpująca - przede wszystkim dla organizatorów, ale trochę też i dla gości. Pozwól sobie teraz na odpoczynek, należy Ci się! Serdeczności. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ale nic nie poradzę, robiliśmy wspólnie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Wspaniała rodzinna uroczystość! Pracy dużo ale wspomnienia pozostaną na długie lata:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Amuszko,wspomnienia są piękne.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ula, najważniejsze - że impreza udana a imprezowicze zadowoleni. Pomimo zmęczenia jest radość, prawda? I kwiaty, i wypieki, i działkowe skarby - wszystko cieszy. Ale tort - w życiu nie upiekłam i nie mogę wyjść z zachwytu :) Jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anja, wstydzę się.To zwykły biszkopt z masą śmietanką ,moim dżemem i troszkę ozdobilam.Dziękuję.

      Usuń
    2. Uleńko, jeszcze raz spojrzałam na ten torcik i ślinka mi leci... Liczy się wrażenie, a to jest powalające! Buziaki!anka

      Usuń
  10. super, a torcik wygląda na mega apetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że można wynająć salę,zawsze trochę mniej bałaganu w domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz rację, w domu tyle osób to niemożliwe.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Pomysłowa taka zbiorcza zabawa. Za jednym zamachem kilka uroczystości i duże spotkanie rodzinne. Powodzenia 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zbiorówki to jedyna możliwość aby zobaczyć siostrzencow, bratankow z rodzinami.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Najważniejsze, że wszyscy zadowoleni, a po takiej zbiorówce, odpoczynek jest najsłodszym, co może być na świecie.
    Ostatnio nie lubię takich zjazdów, dla mnie jako gościa nawet jest to męczące.
    Wiem, że to jest najlepsza okazja, by wszyscy spotkali się, w czasach, gdy wszyscy rozproszeni i zapracowani.
    Torcik tak smakowicie wygląda, że na sam widok ślinka cieknie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, masz rację to już jest męczące dla nas.Mlode rodziny do lat 45 jednak miały frajdę a ich dzieciaki to szalaly, jest tam sporo trawy ,leciały piłki,balony a i te małe turlały się w trawie w cieniu drzew.Niespełna za rok mamy ślub chrześnicy więc sama nie wiem jak wytrzymam od 12 tej do 24 .Pozdrawiam i ściskam.

      Usuń
  14. Piękna impreza rodzinna . Mogę tylko pozazdrościć. To Twoje zmęczenie mimo wszystko cieszy gdy impreza udana. Tort Pewno pychotka - piękne torty robisz . Podziwiam. Ja tez się wzięłam za wiśnie i pare słoiczków konfitur mam. Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było pięknie, wszystkie ciasta i ciastka to produkcja własna.Wiśni konie, są jeszcze bardzo wysoko ale boję się że ktoś może zlecić.Teraz czas na fasolę a dzialka zarasta.

      Usuń
  15. Piękne spotkanie rodzinne. Teraz odpocznij, bo po takim spotkaniu potrzeba dużo spokoju i relaksu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, teraz czas zapraw,nie zmarnuje tego, jest też wnuk na wakacjach.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Piekna impreza, i wolno tyle ludzi i tak blisko kolo siebie siedziec?
    Bo u nas nie, nadal obostrzenia (przy jednym stole maksymalnie 2 gospodarstwa domowe, ale w odleglosci itp.) i dlatego wesele jako impreza odwolane. Bedzie slub, zdjecia, kilka osób w ogrodzie i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucy, to była sala wynajęte i ścisła rodziną, była wyparzarka,płyny do dezynfekcji, znajome ci wydawały w kuchni miały maseczki, dzieciaki ganialy pi dużym ogrodzie, a i my siedzieliśmy potem grupami na ławkach.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Choć pracy sporo, to warto się spotkać. Chwile są tak ulotne, a i ludzie odchodzą. Pozdrawiam serdecznie🌹🥰🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się spotkać, nie wyobrażam sobie aby od czasu do czasu nie zibaczyc rodziny w komplecie.

      Usuń
  19. Dziękuję,robię tak jak potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Po takich emocjach potrzeba trochę czasu, żeby dojść do siebie:-) Ale fajnie, że masz zgraną Rodzinkę i takie spotkania, choć wyczerpujące, na pewno niosą ze sobą mnóstwo przyjemności i dobrych wspomnień na kolejne lata:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, w przyszłym roku mamy ślub.Sa jeszcze rocznicę ślubu któte obchodzimy co 5 lat.Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ile się działo i jak miło :) Tort wygląda apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło było. Teraz walczymy na działce, czas przetworów nastał.

      Usuń
  22. Super impreza. Tyle gości :) Od robótek trzeba trochę odpocząć

    OdpowiedzUsuń
  23. Bosze, Ula, akurat odstawiłam słodkości, a tu tort i domowe ciasta, którym trudno się jest oprzeć;)))
    Cukier odstawiłam tak sobie, by trochę oczyścić organizm, bo ani waga, ani praprzyczyny zdrowotne mnie do tego nie skłoniły.
    Ale chyba długo w tej ascezie cukierniczej nie wytrzymam;))).
    Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież gościom nie podam paluszków.Wiem że cukier ale wszystkie wypieki swojskie.Teraz czas na ciasta z świeżymi owocami.Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich jubilatów czy solenizantów :) Lilie piekne, uwielbiam te kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  25. 35 osób to już całkiem spora grupa. Bardzo ciekawy pomysł z takimi zbiorowym rodzinnymi urodzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny pomysł z ta imprezą. Musicie być bardzo fajną rodzinką. A torcić apetyczny, też chetnie bym spóbowała. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń