wtorek, 20 kwietnia 2021

119. Poświątecznie i poszpitalnie.

Witajcie po przerwie. Jeszcze musi być  poświątecznie,  chciałam pokazać kosz jaj jednej z moich bratowych, co roku razem z córką skrobią jajka, kilka odkładają do całkowitego wyschniecia. W koszu to zbiór z 25 lat.
Dla statystyki trzeba pokazać jeszcze 5 moich ubranych jaj.


Była też miła niespodzianka od naszej Karolinki   "Na ścieżkach codziennośći " Bardzo dziekuję.
Karolinka przesłała także to cudowne jajko z kogucikiem oraz słodyczy które niestety sie ulotniły.Bardzo a bardzo Ci dziękuję.

Tak jak w tytule,. Drugie świeto niestety zaczęły się dziać dziwne rzeczy ze mną. Wieczorem moja lewa noga byla 3 razy grubsza , czas oczekiwania na karetkę 4 godziny .Moja chrześniaczka z narzeczonym zaczęli ze mna kursować , mnie już było wszystko obojętnie , byle bez bólu. W końcu przyjęli 25 km od domu. Kroplówki dzień i noc. Zakrzepica. Od czwartku jestem w domu , noga nadal bardzo opuchnieta, w piątek kontrola co dalej. I tak to jest.

Przepraszam że nie komentuje i w najbliższym czasie będę Was tylko czytać. 

Pozdrawiam i życzę zdrówka.
 

41 komentarzy:

  1. Zajmij się sobą i Zdrowiem, a my będziemy trzymać kciuki i zaklinać wszystkie dobre duszki, abyś jak najprędzej doszła do formy!
    Przytulam mocno i całą moc Ciepłego z Puchatym dosyłam!
    A pisanki wszystkie przecudne! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisanki śliczności i ubranka również.
    Komentarze mogą poczekać, teraz najważniejsze jest Twoje zdrowie.
    Posyłam dużo Ciepłego i Puchatego oraz moc dobrych myśli.
    Życzę szybkiego powrotu do normalnego funkcjonowania i dużo zdrówka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko zdrowiej - zdrowie najważniejsze, jak wyzdrowiejesz, to komentarze nadrobisz:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko kochana! Zdrowia, zdrowia, zdrowia! Trzymam kciuki i posyłam same dobre myśli i mnóstwo CiP :))) Przytulam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego powrotu do zdrowia jajeczka cudne pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula te jaja to robią wrażenie w tym koszyku. Świetne są .
    Zdrówka życzę przede wszystkim i dobrze że juz w domu jesteś. Do licha zawsze się coś człowiekowi przyplącz. Mam nadzieję, że wszystko się dobrze skończy , czego życzę z całego serca.
    Wracaj szybko do zdrowia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrówka Ulko !!! Pisanki w koroneczkach przecudne. Kolekcja pięknych kraszanek robi wrażenie. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulcia, zdrowia przede wszystkim. Wierzę, że wszystko dobrze się skończy, czego Ci z całego serca życzę.
    A ten jaj w koszu, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko! Zdrowia życzę i bądź dobrej myśli a wszystko będzie ok.
    25-letnia kolekcja robi wrażenie. Pisanki są przepiękne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybkiego powrotu do pełni zdrowia! Pisanki piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne świąteczne ozdoby, co jedna to piękniejsza :)
    Zdrówka Ci życzę, kochana. Dbaj o siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Urszulko, wracaj szybko do zdrowia.
    Te jaja robią wrażenie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybkiego powrotu do zdrowia. Ozdoby wielkanocne są śliczne. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraszanki zbierane przez 25 lat - piękna kolekcja. Cieszę się, że mogłam Ci sprawić chociaż ciut radości i odwdzięczyć się za dobro, jakie od Ciebie otrzymałam. Ściskam wraz z promieniami wiosny

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam , dziekuje ,ze mnie odwiedzilas, ja w Milanowku pracuje, to jest moja szkola -praca, i jak tam jestem to jakby inna epoka, dojezdzam z Warszawy malym samochcodzikiem trzy razy w tygodniu, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ula, życze powrotu do zdrowia... zmartwiłaś mnie tym postem bardzo. Mam nadzieję, że wszystko zacznie się prostować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim życzę Ci zdrowia, zdrowia. Uważaj na siebie bo to poważne choróbsko. Pisanki śliczne . Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zbiór pisanek ma Twoja bratowa - cudnie prezentują się wszystkie razem w koszu!
    Twoje ubrane jaja bardzo urocze!
    Ulu, życzę Ci abyś jak najszybciej wyzdrowiała:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ta zakrzepica wystąpiła po szczepionce? Dużo, dużo zdrowia Ci życzę. Bardzo się pewne nacierpiałaś. Jestem z Tobą myślami. Dbaj o siebie i niech Ci szybko zdrowie powróci. Pisanki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowia Ci życzę, zakrzepica to poważna sprawa, mam nadzieję, że szybko dojdziesz do siebie.
    Jajeczka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń