poniedziałek, 12 lutego 2024

257.Moja chusta, tak myślę.

Zrobiłam sobie chustę, taką do opatulenia, szerokość chusty 230 cm, wysokość 116 cm, szydełko nr 4,5.


 Aby nie było tak szaro to musiałam pokazać hiacynta ,kupiłam sobie a co.

Chusta leci do zabawy u Renatki, a szczegóły tutaj https://reanja1.blogspot.com/2024/02/cos-prostego-luty.html?m=1

I banerek:


Zabawy na miesiąc luty zakończyłam co nie znaczy że nie będę dziergać, zabiorę się za większą dekorację, dziergam też na zabawę na Fb.

Bardzo dziękuję za komentarze I odwiedziny, pozdrawiam serdecznie. 


 

78 komentarzy:

  1. Piękny wzór tej chusty.Mogę tylko podziwiać bo dla mnie zbyt skomplikowanaCiekawa jestem czy robisz wg jakiegoś schematu ,czy "z głowy"
    Pozdrawiam
    Elżusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elżusiu ,wbrew pozorom wzór bardzo prosty ,robiłam wg schematu, myślę że z cieńszej nitki byłoby fajniej ,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chustka. Lubię.szary kolor . Miłego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aż taki talent to nie jestem.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękna chusta i jakie duże ma wymiary. Otulisz się w nią dobrze . Ja jeszcze hiacynta nie kupiłam , ale już niedługo. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna chusta, bardzo lubię szary kolor, pasuje do wszystkiego.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wzór i spora! Na sznurze wygląda jak misterna koronka!
    Ja kupiłam kalanchoe, białe kwiatki ma:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko,kalanchoe dobrze się rozmnaża,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Ooo, jaka ładna😄 Ciekawy wzorek i w sam raz do opatulenia. Niech dobrze służy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ładna. I delikatna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez chwilę myślałam, że to na drutach, bo wzór bardzo podobny do tego co i mnie przyciąga;) piękna chusta powstała, a szary kolor i ja lubię:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję Reniu ,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Masz talent w paluszkach...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ta chusta, mam nadzieję że Ci się przyda na chłodniejsze dni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jakoś się omotam nią, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Bardzo ładna chusta. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna chusta, a kolor szary pasuje do każdego innego koloru odzieży. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, lubię szarości, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Prześliczna chusta <3 Za taką pracę zasłużyłaś na hiacynta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, lubię ten kwiatek,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. Piękna chusta - bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna chusta i niech grzeje dobrze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna, a szarości znowu w modzie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta prezentuje się wybornie! Z tymi szarościami trafiłaś w dziesiątkę.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Maksiu,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. BBM: Chusta śliczna a szara do wszystkiego pasuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. BBM: Chusta śliczna a szara do wszystkiego pasuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna chusta! Przyda się tak naprawdę o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka chusta jest niezbędna do opatulania się, miękka, cieplutka, śliczna :) Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  26. Super chustę zrobiłaś :).

    Kwiatek śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiesz czy ta cudna chusta będzie twoja?
    Wiem coś na ten temat, często prace robione dla siebie szybciutko zmieniają właściciela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze że nie wiem, robi się kolejna, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  28. Chusta świetna i jaki wzór ciekawy :) Jakoś u mnie hiacynty nie chcą długo kwitnąć :(
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, ten akurat długo się trzymał, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  29. Piękna i ciepła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna chusta i wzór ciekawy. Moja chusta aktualnie oczekuje na rozpoczęcie. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam serdecznie. Rozpoczniesz,

      Usuń
  31. Chciałabym umieć coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń