poniedziałek, 2 sierpnia 2021

137.Koronkowa Pandemia.

Kolejny miesiąc zabawy u Anki http://iwanna59.blogspot.com/search?updated-max=2021-07-31T11:00:00%2B02:00&max-results=2    ,Olki i Justynki.

Pięć bombek zrobiłam, posiłkowałam sie filmikami "Szydełko Violi",  "Szydełko Ani", już mi się to myli ale wszystkim dziekuję za udostępnienie, jedna to nawet mój pomysł.



Porażka tortu urodzinowego dla mojego 2 letniego wnusia, jakby ktoś nie zauważył to jest to traktor z przyczepą załadowaną ziemniakami. Zjadliwy był , nie powiem ale wizualnie katastrofa.

 I takie ujęcie. To nie moja dziedzina, kolejny tort bedzie znów okrągły z ładnym opłatkiem. I tak najważniejsza jest petarda i dmuchanie świeczek.

Tyle dzisiaj, dziękuję za komentarze i odwiedziny .Pozdrawiam serdecznie.

57 komentarzy:

  1. Nie ma się co przejmować, iż coś się nie udało, bo liczy się serce i chęć wykonania dzieła, nawet wbrew sobie! Najważniejsze były petardy i świeczki oraz fakt, że Rodzina była razem!
    Zimowe cacka - piękniste!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, narazie będą okrągłe torty, najstarsza siostra lubi robić takie fantazyjne torty i mnie podpuszcza.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo ładne bombki, śliczne wzory!!!! Mnie taki tort bardzo, by ucieszył i jeszcze zrobiony z sercem i taki oryginalny. Na bank bym się ucieszyła, ja wiem, może dla Ciebie porażka, bo miałaś swoją wizję, co totalnie rozumiem, ale chce tylko dać znać, ze mnie, by mega uradował właśnie taki!!! :))) Pozdrawiam cieplutko, miej piękny dzień. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło z Twojej strony ale miałam inna wizję i wyszedł taki klamot.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ja również uważam, że liczy się serce włożone w to co się robi. Najważniejsze, że tort był smaczny :)). Bombki śliczne!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tort był smaczny ale chciałam coś innego.Odbuziam

      Usuń
  4. Ja nie widzę żadnej katastrofy, a najważniejsze, że był smaczny i zrobiony z sercem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, był smaczny ale wiesz miało być coś innego.Pozdrawiam burzowo.

      Usuń
  5. Katastrofa to g6 była, gdyby nie nadawał się do jedzenia. Nie rezygnuj i próbuj dalej. Ja sporo się nauczyłam oglądając kanały kulinarne na YouTube ;) i tak sobie myślę, że gdyby te internety były za moich młodych lat, to zaoszczędziłabym sobie i mojej rodzince spożywania wielu "pomyłek " ;)))
    Bombki przeurocze!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu, narazie jestem zniechęcona.Byl smaczny .Pozdrawiam burzowo.

      Usuń
    2. U nas dziś też burzowo :(
      Nie poddawaj się, pierwsze koty za płoty ;)

      Usuń
  6. Śliczne bombki, a torcik pomysłowy. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, torcik tylko smakowo ok.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Urocze bombki :)
    Torcik, bardzo pomysłowy, a skoro do tego pyszny, to myślę, że katastrofy nie było. Cała rodzina będzie na pewno pamiętać te właśnie urodzinki 2-latka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie.Co roku piękne torty na wnuków urodziny i dla moich dzieci też.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Urszulko, liczy się kreatywność i serce włożone w wykonanie tego tortu. Na pewno był pyszny.
    A bombeczki wyglądają cudnie.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, był smaczny ale jeszcze coś we mnie siedzi.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. A ja Ci powiem Uleńko droga, że Twój tort bardzo mi się podoba:))
    Przypomniała mi się przyczepa mojego taty, kiedy załadował za dużo ziemniaków i burty się rozpięły:))
    Bombeczkowe ubranka urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie, listopadowy 4 latek zazyczyl sobie tort DZWIG tu to bym poległa całkowicie.

      Usuń
  10. Uleńko! Podejdź do tego z humorem: lata miną a Twój tort przejdzie do legendy rodzinnej. Nikt takiego oryginalnego nie zrobił! Podziwiam kreatywność i chęć próbowania nowości. Jest Ok!
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, do tej chęci probowania namawia najstarsza siostra ale ona to lubi a ja raczej robię to z jej nakazu, odkąd zmarła mam to siostra jeszcze nami delikatnie kieruje mimo że my stare grzyby.Matyldo ja jednak wolę dzierganie a siostry porzuciły haftowanie.Pozdrawiam ,buziaki dla Ciebie.

      Usuń
  11. Jak był do zjedzenia, to dziecko miało radochę mno i sam fakt próby i starania się ważny:) Fajne te Twoje bombeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, był smaczny ale wyobraźnia chciała inaczej.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. To bardzo fajny tort i co najważniejsze na pewno był pyszny, a jak jeszcze kogoś rozbawił to czego chcieć więcej. Jak kiedyś na wielkanoc robiłam z masła baranka, a wyszedł mi szkaradny pies to śmiechu było co niemiara i wszyscy się świetnie bawili:-)
    Bombeczki prześliczne.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, było minęło ale następny tort będzie okrągły
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. A mi się podobał tort za sam pomysł, coś innego niż zawsze zwykłe okrągłe. Ja bym go chętnie schrupała, bo słodyczożerna jestem :) Bombeczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Lidziu, u nas też lubią słodkie i zszedł.Pozdrawiam

      Usuń
  14. Bardzo ładne dekoracje a torcik, najważniejsze że na pewno był smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze do kompletu 4 bombki zrobić.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Śliczne bombki! Co do tort pomysł świetny ale na pewno wszystkim smakował.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko, miał być inny ale był jaki był.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Grunt, że tort smakował, a wygląd to sprawa drugorzędna ;). Sama z przyjemnością bym taki zjadła. A bombki, jak zwykle zachwycam się Twoją kreatywnością, Uleńko. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tort to już przeszłość, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Bombki są śliczne. Następnym razem wyjdzie lepiej tort najważniejsze, że smakował. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, teraz będzie okrągły tort.Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Zachwyciły mnie te bombki! Przepiękne! Takie subtelne, delikatne, elaganckie... A co do tortu to wcale tak źle nie wygląda. Zresztą, najważniejsze że był smaczny :) Liczą się też dobre chęci, a zdjęcie tortu warto włożyć do albumu na pamiątkę. Będzie co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło z Twojej strony, był smaczny,Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Bardzo ładne bombki :D Tort jest z całą pewnością bardzo pomysłowy i oryginalny :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.W listopadzie znów zaczną się torty.Pozdrawiam .

      Usuń
  20. Ula, katastrofa czy nie, najważniejszy smak. I myslę, ze w takim wieku, to dzieciaki nie zwracają uwagi na to, jak wygląda ciacho:)

    Bombki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję bardzo, cieszę się.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wszystko musi być perfekcyjne, ważne że tort smakował !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo, od takiej osoby to komplement.Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Cudne bombki 🙂 a tort no cóż, przysłowie mówi że z ładnej miski się nie najesz, więc najważniejszy smak,a nie wygląd 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cóż było,minęło, trzeba myśleć o kolejnym.Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Bombki prześliczne. Można z nich też zrobić śliczne lampki . Wystarczy dopasować odpowiednie lampki. Ja od razu poznałam , że to traktor. Przypuszczam że wnusio też poznał. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bombek już nie ma, to było jeszcze dla siostrzenicy w ramach prezentu ślubnego, jeszcze 4 do zrobienia .Ciesze się że poznałaś że to traktor.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  25. Bombeczki piękne a za tort to Cię podziwiam.Super kształt i najważniejsze że smaczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za pochwałę, będzie kolejny tort.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ula bombki rewelacja, bardzo lubię robić z filmików i na bazie akrylowej. A tort grunt że był zjadliwy a wnusiowi na pewno się traktor podobał.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, powoli czas myśleć o kolejnym torcie .

      Usuń
  28. Urocze bombki, jeszcze nigdy nie robiłam na bazie, czas zacząć. Torcik zapewne przejdzie do legendy i wcale nie jest taki zły, ważne ze dobre smakował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ma to plusy i minusy.Z akrylu już tej koronki nie zdejmie.Pozdrawiam.

      Usuń
  29. Myślę,ze wnukowi się podobał 😃 najważniejsze ,ze smaczny

    OdpowiedzUsuń