piątek, 10 grudnia 2021

154.Jedna rzecz ,dwie zabawy.

Wydziergałam na drutach nr 6 czapkę. Tematem lekcji u Reni  https://reanja1.blogspot.com/2021/12/c-swiatecznie-i-rzedy-skrocone.html    były rzędy skrócone ,Renia  umieściła filmik  z taką czapką i skorzystałam , przy końcu robótki zorientowałam się że jednak trochę inaczej robiłam ale wyszło, wiem gdzie robiłam błąd, cóż uczę się ale czapka jest noszona.

Trochę żałuę że nie kupiłam innej włóczki, to zwykła Tweed yarn 96 % acrylik  i 4 %Poliester.

Czapka bez przewijki.
I ujęcie z góry.
 
Tą czapkę zgłaszam również do zabawy u Splocika  https://splocik2.blogspot.com/2021/12/rekodzielo-i-przyslowia-2-grudzien.html   a przysłowia były takie :

1. Jak w Wigilię z dachu ciecze, jeszcze się zima długo powlecze.

2. Rzecz darowana kosztuje zawsze drożej niż kupiona.
 
Wybrałam przysłowie nr 1,  prawdopodobnie w Wigilię nie będzie mrozu ani śniegu ,dopiero ma być sroga zima po Nowym Roku i wtedy moja czapka będzie bardzo a bardzo potrzebna. Może jeszcze coś do tej czapki dorobię? 
 

Banerek dla Renatki.

Organizatorkom bardzo dziękuję za piękną zabawę, prawdopodobnie będzie kontynuacja w przyszłym roku więc jestem chętnia.

Splocikowi i Renatce dedykuję ten piękny kwiatek,  ma 10 lat a nadal kwitnie.

Bardzo dziękuję za odwiedziny, komentarze. Pozdrawiam i życzę miłych przygotowań świątecznych.

45 komentarzy:

  1. Świetną czapkę wykonałaś według wytycznych zabawy u Reni, a przy okazji dołączyłaś ją do przysłowia. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie. :)
    Za kwiatek dziękuję, u mnie też właśnie kwitnie taki sam, więc patrząc na mój, będę przypominała sobie ten od Ciebie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, fajne te nasze kwiatki.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Ostatnio chodzi mi po głowie zrobienie właśnie czapki na szydełku, ale to chyba już po świętach się za to wezmę. Tego ściegu, którym zrobiłaś czapkę nie znam, ale na drutach już nie robiłam bardzo dawno. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, to zwykły francuski scieg.Czapke robiłam wg filmiku, link jest w wpisie.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Fajna Ci ta czapka wyszła, chyba będziesz u Reni nieliczna która przetestowała oczka skrócone. Jak chwyci mróz to czapeczka będzie jak znalazł
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, musze kiedyś te rzędy opanować, czapka zdecydowanie będzie noszona.Buziole.

      Usuń
  4. Lubię ten kolor i czapka mi się podoba. Będzie jak znalazł na mróz. u nas rano był śnieg, potem chlapa aż mi buty przemiękły.
    Buziaki 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten kolor , u nas też snieg a teraz minus 5, buziole Aneczko.❄☃️⛄

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę, że spróbowałaś rzędów skróconych- nie są trudne, a jednak przydają się :) Czpaka super, sama przymierzam się do turkusu bo mi zalega w szafie;)
    Bardzo dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a storczyk cudowny:) mój w tym roku chyba zakwitnie po dwóch latach odpoczynku;)

      Usuń
    2. Reniu i ja dziękuję za zabawę, rzędy skrócone są do opanowania ale ja trochę roztrzepana jestem.Pozdrowka.

      Usuń
  6. Ja tam żadnego błędu nie widzę tylko piękną czapeczkę. Kolor również jest mój a jeżeli coś ci nie pasuje to jest okazja do wydziergania następnej z innej włóczki:)
    Niestety ale do storczyków nie mam dobrej ręki pozostaje mi podziwiać Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amuszko ,czapka jest dobra jednak moje rzędy skrócone trochę inaczej zrobione.Storczyki jak mówią to kwiat ludzi leniwych, byle ich nie przelać wodą a będzie ok.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Urszulko, jako wielki zmarzlak uwielbiam czapki, a ta jest naprawdę super.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, czapki i skarpety to lubię zimą.Buziaki.❄❄❄

      Usuń
  8. Mnie się bardzo podoba!!! Ma piękny kolor!!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ja lubię, w ogóle lubię czapki.Pozdrawiam.❄🌨🌨🌨

      Usuń
  9. W takiej czapeczce się nie zmarznie a mróz idzie straszny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czapki już u mnie w użytkowaniu.Pozdrawiam.❄⛄☃️

      Usuń
  10. Bardzo fajnie prezentuje się ta czapka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super ta czapka! Moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana czapeczka. Niech się dobrze nosi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, już się nosi tylko te włosy po tych czapkach to masakra.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Fajna czapusia! U mojej Córci także kwitnie miniaturowy storczyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, storczyk jest wysoki tylko źle zrob8lam zdjęcie.Buziaki.

      Usuń
  14. Bardzo przyjemne kolory ma ta czapka. I na pewno jest cieplutka, skoro włożyłaś w nią tyle miłości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten kolor, cieplutka jest tylko te włosy pod czapka, masakra.Buziaki.

      Usuń
  15. Bardzo ładna czapeczka- jak wszystko w Twoim wykonaniu. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wygląda ta czapeczka:)
    Ja próbuję te druty ogarnąć i jakoś kiepsko mi idzie, choć próbki się staram zrobić. Tylko takie maszkarony mi wychodzą,że wstyd pokazać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem, jakoś poradziłam chociaż z błędem.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Świetna czapeczka, podoba mi się kolor 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna czapka wyszła! Włóczka wygląda interesująco, coś z nią nie tak? W robocie była kiepską?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie się robiło tylko ze to akryl.Buziaki.

      Usuń
  19. Z błędem czy też bez, czapka wyszła ładna. Czasem warto się pomylić i przypadkowo odkryć nowe drogi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem gdzie zrobiłaś ten błąd ale czepeczka wyszła śliczna i na pewno na mrozy się przyda :)
    Wszystkiego dobrego na święta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gdzie błąd to wiem tylko ja ,muszę sobie zapamiętać.Wesolych świąt.

      Usuń
  21. Super jest ta czapka Urszulko. Tweedy zawsze mi się podobają a ten zestaw kolorków jest śliczny. Kwiatek cudny. Miłych przygotowań świątecznych tez życzę 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bozenko ,kolorek też mi się podoba.Gotuje już potrawy świąteczne.Pozdrawiam.☃️❄❄❄

      Usuń