wtorek, 28 czerwca 2022

177.Kolejne porządki włóczkowe.


 

Witam się z cudownym fiołkiem afrykańskim.

Zebrałam większe kłębki grubszych włóczek z odzysku i powstał kocyk o wymiarach 100cm x 110 cm.Jeszcze nie wyprany.
kolor jest taki jak na zdjęciu powyżej.

Kocyk będzie dla najmłodszego wnuka do ogrodu , mają pod drzewami małą działkę ,same drzewa , krzewy, dużo cienia. 

Kocyk stworzyłam również do zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2022/06/rekodzielo-i-przyslowia-3-czerwiec.html

A przysłowia były takie :

 

1. Słowo jest jak pszczoła: posiada i miód i żądło.
2. Jeśli dasz człowiekowi orzechy, to daj mu coś, by je rozłupać
 
U mnie słowo " orzechy ", zastosowałam kolor orzechowy w kocyku,   pasuje mi też " dasz człowiekowi " i " to daj mu coś ". Dostałam stare rzeczy do sprucia to sprułam , zrobiłam kocyk i daję go wnukowi. Myślę że bedzie mi zaliczone.
Banerek 
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.  Dzisiaj kilka godzin padał deszcz i była burza ale znów duchota.  Od jutra znów upały.
Pijcie dużo wody.
Pozdrawiam.
 

30 komentarzy:

  1. U nas też lało była burza a teraz znowu upał. W końcu nie tak daleko od Ciebie mieszkam!!
    Kocyk super , podziwiam Cię że tak szybko go wydziergałaś, a Splocik na pewno zaliczy taką interpretację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, będzie kolejny kocyk robiony ale z nowej wloczki dla dzidziusia.Takie upały nie sprzyjają ani robotkom ani innym pracom a sezon przetwórczy lada dzień się rozpocznie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Super kocyk i świetnie zinterpretowałeś przysłowie. :)
    Podoba mi się słowny dodatek do interpretacji. :)
    Twój lin i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło .Dziękuję bardzo. Pieknie dziękuję za prezent którym pochwalę się w kolejnym wpisie.Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  3. Jaki śliczny kocyk. I fiołeczek przepiękny.
    U mnie upał afrykański, burzy ani śladu.
    Pozdrawiam, Urszulko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Małgosiu, teraz duchota ale z deszczu się cieszę był bardzo potrzebny , może jeszcze popada w tym tygodniu.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda nas ostrzegali przed burzą, ale tylko trochę popadało i nieco się ochłodziło:) Fiołek super, mój jest seledynowy, próbowałam go rozmnożyć z liścia, ale się nie udaje:(
    Kocyk śliczny i na pewno się przyda na działce:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, ładnie popadało ale później znów duchota a dzisiaj to jeszcze większy skwar, dodatkowo mamy wymianę windy i przez 1, 5 miesiąca piechotą na 7 piętro a działka zaczyna rodzic , wiśnie i porzeczki powoli do zrywania.Pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetny kocyk i fajne kolory. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko, kolory tylko takie były na stanie.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Kocyk jak znalazł, włóczka dostała nowe życie i niech służy jak najlepiej małemu właścicielowi. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, takich rzeczy nigdy za wiele. Będę dziergac kolejny mały kocyk.Buziaki.

      Usuń
  8. Piękny recyklingowy udzierg. Chłopczyk będzie miał na czym się wylegiwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zbieram, pruje i wykorzystuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Uleńko bardzo ładny kocyk! Świetnie wykorzystujesz resztki włóczek. U nas rano mocno padało i nawet było chłodniej. Ale niestety słonko znów przygrzało i teraz jest jak w saunie, bo wszystko paruje.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, u nas gorąc a jutro jeszcze większy i jeszcze brak windy a tu trzeba na 7 piętro dobroci działkowe znosić. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas duchota okropna, niebo zasnute jakoś dziwnie jakby burza miała być, choc nie zapowiadali. Kocyk dla maluszka zawsze dobrym pomysłem i pięknie wykonanym 🙂
    Ula, nie dźwigaj sama tych działkowych dobroci na 7 piętro, zagoń rodzinkę. Buziaki 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też duchota, dzisiaj zrobilam 4 sloiki lecza i 3 litrowy słój malosolnych, ślubny to dźwigał a 13 latka wygoniłam na zakupy.

      Usuń
  12. Śliczny kocyk, nieźle poradziłaś sobie z przysłowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, lubię robić rzeczy praktyczne.

      Usuń
    2. Z resztek wychodzą zawsze ciekawe rzeczy. Kocyk wyszedł piękny!

      Usuń
    3. Dziękuję, lubię kombinować z resztek. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. I ładne, i praktyczne, i lubisz szydełkować! Same plusy! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję lubię robić rzeczy praktyczne buziaki.

      Usuń
  14. Zainteresowana bylabym jakims bardziej scislym wzorem na szydelkowany koc, dla siebie, grannie zrobilam juz dla Mirki. Fajne wykorzystanie resztek wlóczkowych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, Lucy poszukaj u Renatki w naszych lekcjach C@k , tam jest mase wzorów na kocem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kocyk dla wnuczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, taki na działkę resztkowy.Buziaki.

      Usuń
  17. Superowa interpretacja przysłowia a kocyk fajny . Fiołki afrykańskie lubię też. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń