poniedziałek, 13 czerwca 2022

175. C@K m-c czerwiec.

Cały post się pomieszał. Drugą zabawą u Renatki są dziergane koce, u mnie ostatni element, padał deszcz, było sporo sportu w TV , to dziergałam ,łaczyłam , w całej tej akcji zapomniałam zrobić kilka fotek.

Więc wygląda to u mnie tak ; KOC GOTOWY,   WYPRANY I ODDANY ,  w komputerze mam fotki.Koc otrzymała moja najmłodsza chrześniaczka z okazji I rocznicy ślubu. Wymiary koca 180 cm x 135 cm,   waga 1,3 kg.  Widać że ubyło włoczki.  Proszę się nie martwić , w drodze nowa włóczka na kocyk niemowlęcy więc będę dziergać,  najpierw jednak muszę stworzyć coś na zabawę u Splocika.



 Witam pięknie z przedostatnią piwonią.Cudowna jest.


Próbki dla Renatki   a raczej nauka u Renatki   https://reanja1.blogspot.com/2022/06/c-czerwiec.html   ,wyszedł mi ścieg tkany i to bardzo gruby , robiłam z prawej i lewej strony oczka prawe i takie coś , bardzo mięsisty , zawsze mam inny.

Kolejny ścieg to mech, z tym to nie mam problemu.


Druty nr 4 i dżersej,  próbka 10 cm x 10 cm.  

20 o.x 10 cm czyli 2 o. na 1cm.

27 rzędów x10 cm czyli 2,7 rzędy na 1 cm,   

może to dobrze , nie wiem, przy okazji muszę to sprawdzić na robótce leżącej odłogiem a robionej z tej włoczki i na okrągło.


Banerek do zabawy .        

Tyle dzisiaj , pozdrawiam i bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny. Namieszało mi się w tym poście niesamowicie. Pa.

18 komentarzy:

  1. Dokładnie takie same kocyki z elementów dawnymi czasy robiła moja mama, niestety zużyły się już jakiś czas temu, ale kolejny taki już dzierga dla mnie moja siostrzenica:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka mam na swoim koncie, teraz było sprzątanie wloczek cienkich, końcówek, resztek.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Uleńko nie przejmuj się- sama namieszałam w tej zabawie, bo od próbek trzeba było zacząć;) Próbki zaliczone, a i kocyk na pewno zachwyci i sprawi wiele radości. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzy koc Uleńko zrobiłaś. Jestem pewna ,że wyjątkowo piękny i super prezent. Marzy mi się sweter z takich kwadratów i ciągle coś innego dziergam ale tak też bywa. Próbki super. Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szybko śmigasz szydelkiem to taki resztkowy koc wnet zrobisz.

      Usuń
  4. Podoba mi się ścisłe łączenie kwadratów. Mnie tak nigdy nie wychodziło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, też pieknie łączyłaś kwadraty na fotelowe narzuty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno śliczny wyszedł koc i ten rozmiar. Próbki też super. Kiedyś zrobiłam koc z kwadratów dla wnuczki i nie przepadam za łączeniem.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo, koc pokaże w listopadzie, takie zasady zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już czekam na zdjęcie koca, a piwonia cudna1 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety koc mogę pokazać w listopadzie takie są zasady.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Chyba też wyciągnę druty i zacznę się szkolić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, fajne są filmiki w tej zabawie.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Czekam na ten czas, aż pokazać będziesz mogła koc :) Bo kwadraciki są śliczne. A z tymi próbkami to muszę coś pokombinować też...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie koce :) Z tej czerwonej włóczki i tym wzorkiem byłby fajny sweter na jesień . Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń