wtorek, 6 września 2022

182.Nareszcie się zmobilizowałam.



 Czas dożynek, zawsze podziwiam dzieła bratowej mojej synowej, na dożynki  co roku tworzy coś innego.


Pierwszy zbiór jednej z siostrzenic ale oni pod lasem mieszkają i mają swoje miejsca.

Oczywiście i są robótki.


Bombki wykonane wg filmików Aureli  Myszkiszarej  ,tam do wyboru i koloru, trochę musiałam przerabiać.

Rozpoczęłam sezon BN, następna choinka do ubrania,  te bombki to prezent dla jednej z sióstr. Najgorzej z tymi maleńkimi, takie bobki kupiłam ,wydawały mi się większe chyba nie doczytałam.

Dzierga sie nadal bombki,  i kolejna praca do jednej z zabaw na ukończeniu.

Nadal bawię się pomidorami, cukinią, jabłka rozdaję, fasola kolejny zbiór jest,  

Tytuł trochę nie do końca taki powinien być ale głównym problemem jest laptop , tak muli a nie chce sam pójść do naprawy.

Bardzo dziękuję że jesteście,zaglądacie, pozdrawiam.

31 komentarzy:

  1. Uleńko, podziwiam pracowitość i energię. A co z windą? Buziaki🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, winda działa od piątku, nie masz pojęcia jakie to fajne te 👌😚buziaki.

      Usuń
    2. Wyobrażam sobie po tak długim okresie męczarni! Cieszę się 😀😘

      Usuń
  2. Ula ważna że coś powstaje . Co prawda ja się za bombki dopiero wezmą od 36 piątku, ale w końcu doszłam do wniosku że to też jakakolwiek robótka. Z filmików Aureli bardzo lubię robić !!
    Zauroczyły mnie te kury z pierwszego zdjęcia .
    Pozdrawiam i zdrowia życzę !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, ja nie lubię robić na ostatni moment a i jeszcze inne robotki czekają, ostatnio były druty to nie miałam co pokazać a tak to sobie pykam po jednej.Bratowa synowej nie jedno zwierzę już zrobiła, kartki też robi, body i ma talent do szycia.Cebulki wnet wyśle.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ale grzybów!!!! Zawiszczam. U nas sucho!
    Szydełku jeszcze nie używam, jakoś mi się nie chce!
    Bombki super! Masz Ty zapał, no, no! 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, jak mają swoje tajne miejsca grzybowe, za płotem las to szybko uzbierają.Odnosnie robótek to zawsze coś dziergam, wolniej czy szybciej .Buziaczki.

      Usuń
  4. Nie martw się. Grzybów w tym sezonie mało, więc cieszmy się tym co mamy. Oby do wiosny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, troszkę zazdroszczę bo u nich zawsze grzyby, mają swoje miejsca.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Urszulko, bardzo podobają mi się te bombki, będą się pięknie prezentować na choince.
    Kurki dożynkowe przyciągnęły moją uwagę - świetne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, to dodatkowy prezent na złote gody mojej siostry to powoli czas je zacząć, inne rzeczy mam do roboty.Ta dziewucha mnie zaskakuje wystrojem dozynkowym.Buziaki .

      Usuń
  6. Super bombki. Będą piękną ozdobą na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo, ubieram 3 choinkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe cudeńka ze słomy! I bombki piękne!
    U nas , niestety, grzybów nie ma! :((
    A z przetworów ostatnio robiliśmy konfitury śliwkowe, których- nawiasem mówiąc - wcale nie planowałam, jakoś tak samo wyszło.
    Jeszcze tylko gruszki w occie- i finisz! Czekam z utęsknieniem na konferencje- w/g mnie najlepsze do octu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gruszek w occie nie robie, na topie soki pomidorowe przeciery i cukinia bo jest urodzaj.Buziaki.

      Usuń
  9. Kury wymiatają 🙂😚
    Bombki urocze i zawsze pięknie zdobią choinkę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko,ja mam gotowe tylko wysłać.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Doskonałe ozdoby na żniwa, a twoje bombki jak zawsze wymiatają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam te dożynkowe ozdoby , trzeba mieć talent:) zresztą to chyba u was rodzinnie ;) Twoja choinka z tymi szydełkiem ozdobami zrobi furorę!
    Ale widzę, że i grzyby juz pierwsze masz, słyszałam, że jest ich dużo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, grzyby siostrzenicy,ubieram choinkę nr 3.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby dożynkowe! To już czas na ozdoby świąteczne - zawsze budzę się na 5 minut przed. Ładne bombeczki. Mam takie plastikowe to może też w tym roku je ozdobię szydełkiem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo, ubieram cała choinkę a po drodze jeszcze inne robotki ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę Uleńko, że u Ciebie intensywnie :). Jak ja podziwiam takie bombki. Jak śnieżne kule wyglądają, bajka!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki bonus na 50 lat po ślubie dla siostry.Buziaki.

      Usuń
  16. Rewelacyjne te ozdoby z siana(słomy?). Nawet namawiałam rodziców, abyśmy coś takiego kupili do naszego ogrodu na wsi, ale mnie wyśmiali. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, lubię takie klimaty ,podziwiam kompozycje dozynkowe.Buziaki.

      Usuń
  17. Byłam przekonana, że pisałam tu komentarz, ale skoro poleciał w kosmos, to jeszcze raz, może krócej.
    Śliczne bombki wykonałaś na nową choinkę i fajnie, że w tak różnych wielkościach. :)
    Kurki słomiane są rewelacyjne! Brawo dla wykonawczyni! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo, zauważyłam że bloger sam usuwa niektóre komentarze np.takie ufffa i tym podobne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombki są śliczne a ozdoby dożynkowe też mi sie podobają. Przepiękne prace

    OdpowiedzUsuń