niedziela, 11 września 2022

183.Rękodzieło i przysłowia 3- mc wrzesień.

 Kolejny miesiąc i kolejna zabawa , na pierwszy ogień zabawa u Splocika  https://splocik2.blogspot.com/2022/09/rekodzielo-i-przyslowia-3-wrzesien.html  ,  przysłowia były takie :

1. Wchodzi się na szczyt góry nie żeby zobaczyć niebo, lecz równinę.
2. Ciekawska kobieta jest w stanie obejść tęczę tylko po to, aby zobaczyć, co jest po drugiej stronie. 

Wybrałam przysłowie nr 2 i słowa ' Ciekawska kobieta ". 
Cóż stworzyłam ?
Ano skarpetki które pokazała nam Renia w zeszłym miesiącu, skarpety zrobione na dwóch drutach na żyłce, zrobiłam wszakże tradycyjne ale ciekawość mnie zżerała jak to będzię na tych dwóch drutach. Zaczęłam w zeszłym m-cu ale bez prucia się nie obyło ,skończyłam w zeszłym tygodniu i pasują mi do przysłowia.



Tak prezentują się owe skarpety.Mam nadzieję że Splocik zaliczy.


Kochani, niestety ale nadchodzi jesień o czym świadczą te kwiatki ;

Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny ,  muszę się spieszyć z wpisem bo jak nie laptop to internet zanika , pod górkę.
Do następnego wpisu.

Banerek do zabawy.


36 komentarzy:

  1. Wszyscy wiemy, że jesteś skarpetkowa i jak widać karze przysłowia potrafisz zinterpretować skarpetkami. :)
    No tak, ciekawość kobiety nie ma granic. :)))
    Świetnie wyszły skarpety, a metoda została sprawdzona i ciekawość zaspokojona. :)))
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, naprawdę bylam ciekawa tych skarpet.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Skarpety i kwiatki pasują do siebie kolorystycznie, jedne i drugie mi się podobają 😀 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, specjalnie je tu wstawiłam.Buziaki.w

      Usuń
  3. Powiem Ci moja Miła, że ta dwójka jest w punkt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko skarpety są świetne i widać, że ciepłe. Bardzo fajne kolorki mają. Ja akurat uwielbiam jesień więc cieszę się, że zbliża się wielkimi krokami :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, ja ją też lubię ale wiatry ,pluchy to już nie .Buziaki.

      Usuń
  5. Zrobiłaś super skarpetki :).

    Kwiatki śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia Ula. A wiesz że ciekawość to pierwszy stopień do piekła. Ale wracając do skarpetek fajnie Ci wyszły i Splocik na pewno zaliczy !! Wybrnęłaś koncertowo z tych przysłów. Myślę że skarpetki będą Ci służyć przez tą zimę jak przyjdzie nam zmniejszyć temperaturę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jak tylko był wpis u Renatki to już pisałam że jestem ciekawa tych skarpetek ale się nie wyrobiłam a tu przysłowie się przytrafiło.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Prucie nalezy do eksperymentu jak Ula do kolorowych skarpetek 😀
    Milego tygodnia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  8. To już czas na zimowity. Niestety jesiony już żółkną. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już czas, niestety pani jesień zbliża się dużymi krokami.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Uwielbiam ciepłe kolorowe skarpetki, więc te bardzo mi się podobają, Urszulko.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu , już za moment ciepłe skarpety pójdą w ruch a ja je uwielbiam, buziaki.

      Usuń
  10. Oj, przydadzą się skarpetki, przydadzą! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pewno że się przydadzą, lubię skarpet.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Piękne skarpetki. Bardzo lubię takie kolorowe. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Marysiu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne skarpety, jestem wielką fanką skarpet 😊Zapraszam na nowy post 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te kolorki są .Fajne te skarpetki :) Oj, przydadzą się nam te skarpety,przydadzą .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzięki ale skarpety nie dla mnie.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Aby obejść tęczę skarpety się na pewno przydadzą a zwłaszcza tak fajne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, ja bardzo lubię grube skarpet.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne skarpetki i ładne kolory. Jestem fanką skarpetek i zawsze mi zimno w stopy. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też używam wełnianych skarpetek bo zmarzluch jestem. Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Bardzo się cieszę, ze moja zabawa jest motywacja do szukania/ próbowania nowych sposobów dziergania:) skarpety wyszły świetnie, bardzo mi się podobają choć zszywać nie lubię;) Ciekawska kobieta będzie chyba najczęściej wybierana w tym miesiącu, bo ja też mam coś tak przygotowane :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Reniu, chcialam je spróbować, ponoć są noszalne bo poszły w świąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne skarpety. Będą idealne na jesienne i zimowe chłody.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję, te poszły do ludzi ale ja już dzisiaj na noc założyłam ciepłe skarpety do łóżka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne ,cieplutkie skarpetki I zdradzę , że są moje 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że możesz z nich skorzystać, pozdrawiam.

      Usuń