poniedziałek, 13 lutego 2023

206."Rękodzieło i przysłowia albo" m-c luty.

 



To już drugi miesiąc zabawy u Splocika a wytyczne były takie :

Serce to pałac szklany, gdy pęknie nie można go naprawić.
2. "Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące." - Donna Watson

Wybrałam przysłowie nr 1 a konkretnie słowo "serce ", 
To co stworzyłam, robiłam z sercem, od serca ,jak kto woli.Jest to szalik dla potrzebujących z akcji "otuliMy".

Kolorystyka taka jak na zdjęciu.Szalik ma długość 160 cm, szerokość 22 cm.

Szydełko nr 3, zużycie około 12 dkg.

Myślę że szefowa zaliczy.
Kolejny wpis z komórki, jestem ciekawa czy znowu będzie poprzestawiane.
Mocno dziękuję za komentarze I odwiedziny
Pozdrawiam i trzymajcie się.

46 komentarzy:

  1. Uleńko, jak zawsze tytan pracy z Ciebie. Podziwiam i przytulam 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję bardzo tylko nie wiem dlaczego tekst skopiował mi się na niebiesko.Ciagle uczę się pisać z komórki.Pozdrawiam .😘

      Usuń
    2. Z komórki nie potrafię, jesteś wielka!

      Usuń
    3. Aniu, ten wpis był trudny ale trzeba próbować, laptop mulisty , z komórki szybciej.Buziaki.

      Usuń
  2. Fajny ten twój szalik, a Splocik na pewno zaliczy taką interpretację. Tak sobie myślę że to serce to większość wybierze!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, podniosłaś mnie na duchu.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Rewelacyjny szalik. Z prędkością przyda się na chłodne dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała akcja, super szalik wykonany z sercem i od serca. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że zadanie zaliczyłaś.Dziekuje i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Urszulko, zachwyciła mnie kolorystyka tego szalika (nawet się zrymowała:) Uwielbiam wielkie ciepłe szale.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu ,kolorystykę dobrałam z tego co otrzymałam.Buziaki.😘

      Usuń
  6. Pomysłowo powiązałaś hasło z wytworem twoich pracowitych rąk, podoba mi się takie rozwiązanie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna interpretacja słowa serce, a jakże właściwa. Szalik uroczy - gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino, robiłam od serce.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Niezwykła a prawdziwa interpretacja hasła! :) Pozdrawiam. BBM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne dzięki Matyldo Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Też bym wybrała serce tym bardziej, że prezentowany szalik zrobiony został z potrzeby serca dla dla potrzebujących takiego wsparcia. Wyszedł rewelacyjnie i pięknie zestawiłaś go kolorystycznie. 🙂

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo, wybierałam z tego co mialam.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Szal jest świetny i myślę, że Splocik zatwierdzi ...z sercem. Świetna interpretacja przysłowia Urszulko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko, Splocik przyjęła robótkę.pozdrawiam serdecznie. ❤️

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo Ty! Szalik jest debest!
    🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. I brawo! za piękny szalik i za jego przesłanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastąpienie słowa problem przez wyzwanie jakoś bardzo mnie intryguje... dlaczegóż nie? 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalik jest piękny Uleńko i najważniejsze, że z serca robiony!
    Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, plany się trochę pokrzyżowały ale takie tworzenie to też radość.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Piękny szalik. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,też lubię te kolory.pozdrawiam.

      Usuń
  16. Piękny szaliczek a serce masz wielkie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo a bardzo dziękuję, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Urszulko , śliczny szalik od serca. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo ,bardzo dziękuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Świetny szaliczek! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny szal. Otuli na 100% i szyję i serce <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny szaliczek. Wyobrażam sobie jaki musi być ciepły, bo został zrobiony z sercem <3. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń