niedziela, 26 lutego 2023

208.Serwetka Walentynka.


 Serwetka w kolorze pistacjowym z resztek nitki po wykonaniu serwetki zostało dosłownie 2 m
Robiłam ją z filmiku Aureli Myszki Szarej,jest też wersja powiększona.Dla chętnych wystarczy wpisać u wujka Google Serwetka Walentynka i wyskoczy filmik.                                              
Serwetka jest w serduszka zatem wpisuje się do zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2023/02/male-dekoracje-galeria-styczniowa.html?m=1


To jeszcze jedna fotka serwetki.

Serwetka jeszcze nieuprasowana ,jeszcze postaram się ją naciągnąć. Post na szybko gdyż jutro mamy zamiar malować przedpokój.
U nas co chwilę deszcz i snieg, nawet śnieżyca była.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze, powoli wychodzę z przeziębienia.
Pozdrawiam. 

53 komentarze:

  1. Urszulko, jesteś czarodziejką! Z tak króciutkiej nitki wyczarowałaś cudną serwetkę😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chyba źle napisałam, zostało po wykonaniu serwetki 2 mi.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Lubię dziergać pod dyktando Aurelii. Bardzo fajnie i wolno tłumaczy! Tą serwetka też widziałam, ale duuużo większą.
    Pozdrawianki!!!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest wersja powiekszona ale nici zabrakło.Buziaki.

      Usuń
  3. BBM: Jak Walentynka, to w serduszka - i wszystko jasne! Fajna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza serwetka! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka nie tylko na Walentynki, masz złote ręce:-)
    Zdrówka i słoneczka!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko, pewnie że bez okazji będzie leżała.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Widziałam juz tą serwetkę, jest niezwykle popularna na FB. Ja jeszcze nie robiłam, i chyba robić nie będę choć kto to wie.
    Tobie wyszła rewelacyjnie i będzie fajną ozdobą nie tylko w Walentynki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na Fb są te małe o powiększone, mnie nie starczyło nitki.Robilam ją pod zabawy.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Tę serwetkę w różnych kolorach i wielkościach widziałam w necie.
    Twoja podoba mi się, a po uformowaniu będzie jeszcze ładniejsza i mimo serduszek może być dekoracją przy różnych okazjach. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu lutego.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, szukałam coś z serduszkiem. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Cudna ta serwetka: mała Walentynka. Oglądałam dzisiaj propozycję większej wersji Walentyny - jest równie urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jest już trzecia wersja, jeszcze większą.pozdrawiam.

      Usuń
  9. Urocza walentynkowa serwetka.
    U mnie też dzisiaj padał śnieg.
    Pozdrawiam, Urszulko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna serwetka z serduszkami. U mnie też padał śnieg i deszcz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Teresko, szybko się robiło.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Bardzo ładna ta serwetka, taka urocza!
    🦋

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulcia, ale fajną sobie zrobiłaś tą serwetkę, urocze sa te serduszka na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, ciekawy wzorek wpasujący się w walentynkowe klimaty <3. U mnie tylko trochę śniegu popruszyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, u nas też sporo śniegu padało ale za chwilę go nie było.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. REwelacyjna serwetka, Walentynkowe serducha super na tej serwetce

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serwetka we wdzięczny serduszkowy motyw. Buziaki, Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko, czy to dziś można składać Wam życzenia? Tak czy inaczej zdrówka, samych dobrych chwil i mnóstwo radości 💐♥️💐

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, delikatna serwetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna serweta! Uwielbiam serduszkowe motywy :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mała serwetka o wielkim sercu. Piękna serwetka Ci wyszła!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia, Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna serduszkowa serwetka:) Pozdrawiam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna serwetka i też taka pajęcza. U nas dzisiaj totalne przeplatanie pogodowe. Śnieg, deszcz, słońce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u nas taka przeplatanka.pozdrawiam.

      Usuń
  22. Piękna serwetka z ślicznym serduszkowym motywem, bardzo mi się podoba🩷
    Pozdrawiam słonecznie Ula🙂🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Anno, pozdrawiam serdecznie.😘

      Usuń
  23. Piękna serwetka z serduszkami.

    OdpowiedzUsuń