wtorek, 7 marca 2023

209.Zabawy blogowe w marcu.


 Dzisiaj łączę jeden udzierg do dwóch zabaw.  Jak widać to chusta.

U Splocika   https://splocik2.blogspot.com/2023/03/rekodzielo-i-przyslowia-albo-marzec.html

Organizatorka znalazła takie oto przysłowia:

 

1. Nie można każdego dnia robić coś wielkiego, ale zawsze można zrobić coś dobrego.
2. Od kobiety wymaga się czterech rzeczy: niech cnota zamieszkuje jej serce, niech skromność świeci na jej czole, niech słodycz będzie na jej ustach i niech praca zajmie jej ręce.
 
Wybrałam przysłowie nr 2 , konkretnie słowa " praca zajmie jej ręce ",  ja to już chyba mam jakiś zespół niespokojnych rąk, zawsze moje ręce muszą być czymś zajęte.   
 
I banerek
Dla dziewiarek są wytyczne : literka W, oraz słowo owal.
Moja chusta jest " wiosenna, wielokolorowa oraz wielkanocna ( ma być pierwszy raz użyta na święta do rdzawego wdzianka chociaż myślę że jeszcze będzie płaszczyk zimowy w obiegu ). A słowo "owal", taki półowal bowiem zaokrągliłam końcówki chusty , tak lubię gdyż lepiej się układa. To jeszcze banerek i kilka fotek chusty.
 

 
Tutaj widać lekki owal.
Wykończenie chusty,

Faktyczny kolor chusty.

Blokowanie.
O chuście : szerokość 160cm,  wysokość 80 cm. Włóczka to nagroda od Splocika.  
Pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarze,  pozdrawiam serdecznie.
 

51 komentarzy:

  1. Ta chusta jest fajna.
    Przysłowie pierwsze. Gdyby wszyscy się go trzymali, o ile lepszy byłby świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja Lucy ale jakoś Wybrałam drugie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Super chustę wykonałaś. :)
    Nie myślałam, że z tej włóczki tak poukładają się kolory - fajnie wyszło. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Milutka chusta, taka do owinięcia się i przyjemnego siedzenia, do przymknięcia oczu i odpoczynku w ciepełku. Buziaki😘💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko, pozdrawiam serdecznie.❤️❤️

      Usuń
  4. Fajna Ci wyszła ta chusta, taka kolorowa wiosenna. Ja też mam chustę na zabawę u Reni, całe szczęście na tą drugą zabawę. Ale jakoś nie wpadłam na to że można nią zinterpretować i przysłowia u Splocika,!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chustę już dawno chcialam zrobic i jakoś dopasowało się do zabawy.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Do rdzawego wdzianka będzie pasować idealnie. Kolory są takie ładne, że na pewno będzie też pasować do innych części garderoby. Piękna chusta Urszulko😄.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Amuszko ,to był główny zamysł aby było do wdzianka
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Świetne kolory, wzór chyba muszelkowy?
    Wszystkie dziergające kobiety mają niespokojne ręce.
    Takie zabawy to połączenie przyjemnego z pożytecznym.
    Tez dziergam teraz chustę, ale na drutach, zobaczymy, co z tego wyjdzie...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko, zawsze coś do zrobienia się znajdzie a ta wloczka nie nadawała się na druty.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Piękna ta chusta! Będzie Cię stroić! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, do rdzawgo jest ok
      Pozdrawiam cieplutko, macham

      Usuń
  8. Śliczna chusta!! U mnie na drutach też była rdzawka, ale pokażę ją dopiero w kwietniu:) Podziwiam Was za te szydełkowe chusty, ja nie mam do nich cierpliwości:) bardzo się cieszę,że bawisz się ze mną:) dziękuje i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja wolę szydelko niż druty.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. BBM: Bardzo kolorowa,wiosenna. Przyjemny zestaw kolorów. Pozdrawiam.👍🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Matyldo, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Piękna i bardzo wiosenna chusta. Do wielkanocnego płaszczyka bardzo elegancka.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna chusta! Podobają mi się żywe, świąteczne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna chusta, bardzo dekoracyjna - podziwiam wiosenną kolorystykę i wzór.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu,wzór to popularny Virus , pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Piekna chusta,gratuluje wspanialej chusty,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielka ,cudowna praca Urszulko. Chusta jest świetna . Kolorki pełne energii i wiosennego marzenia. Pozdrawiam Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Piękna ta Twoja chusta. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję również ściskam, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Piękna chusta. Kolorek ma niesamowity. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna chusta fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcialam serdecznie podziekowac, jestes niezwykla, ledwo zamieszcze post a juz komentujesz.Jestem od paru miesiecy na emeryturze i mam czas na robotki.Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, też jestem na emeryturze ale tyle nie dziergam,pozdrawiam.

      Usuń
  19. Bardzo fajny kolor chusty i jej wzór. Dużo pracy włożyłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo, chciało mi się chusty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam, chusta wyszła cudnie!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa kolorystyka, fajny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna chusta, Uleńko. I bardzo podobają mi się te zaokrąglone rogi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna chusta powstała, taka wiosennie kolorowa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż na chuscie wiosna, pozdrawiam.

      Usuń
  25. PIękna chusta. Bardzo ładnie wykonana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń