sobota, 15 kwietnia 2023

216.Poświątecznie.





 Kilka zdjęć z dekoracji świątecznych które jeszcze trochę pobędą.

Chciałam bardzo podziękować dziewczynom za cudowne kartki


Splocikowi za cudne zajączki,blog https://splocik2.blogspot.com/?m=1



Fuscilce za śliczne tulipanki i jajeczka

Blog http://fuscila.blogspot.com/?m=1

Karolince za piekny krzyż,  Blog https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/?m=1


Bardzo a bardzo dziękuję za pamięć a ja nawaliłam, nie spodziewałam się.Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego weekendu.Teraz idę za karę prasować bo nie lubię.

38 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje i miłe życzenia od koleżanek. Ja dzisiaj schowałam już dekoracje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, u mnie jeszcze będzie min.miesiac.Pozdrawiam. 🌺🌺🌺🌺

      Usuń
  2. Cudnie ! prosto i świątecznie, tak jak lubię najbardziej:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Reniu, lubię gałązki,jaką i coś zielonego. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Śliczne dekoracje świąteczne i zawsze mile widziane kartki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dekoracje i super karteczki z życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miałaś dekoracje, Urszulko. Wiosna i Wielkanoc są wspaniałe.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu,dekoracje nadal stoją ,jeszcze czas wielkanocny.Buziaki.

      Usuń
  6. Przepiękne dekoracje! :)
    Kartki również robią wrażenie ;) Świetną robotę wykonały dziewczyny!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te Wielkanocne dekoracje i super karteczki dostałaś !! A że zapomniałaś nadrobisz na Boże Narodzenie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jedną wysłałam, druga leży do wysłania.Tak zrobie ja piszesz.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. U mnie z poświątecznych dekoracji uchował się o dziwo, czekoladowy zając😋.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amuszko, dzieci zabrały paczki ze słodyczami do domu .Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Piękne są twoje dekoracje świąteczne, ja już swoje pochowałam :D W tym roku miałam ich całkiem sporo, dużo dostałam od teściowej. Super karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne dekoracje zrobiłaś. Kartki również piękne dostałaś a liczy się pamięć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. O, prasowanie to dla mnie też jak kara, ale z przyjemnością obejrzałam zdjęcia tych wszystkich dekoracji;-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko, jak już deskę wyciągnęłam deskę do prasowania i żelazko to jakoś poszło.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Jak fajnie kolorowo! Aż się humor poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niewiele dekoracji w tym roku,brak czasu, dlatego oglądam jak jest u innych:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ozdoby i prezenty cudne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. BBM: U mnie z dekoracji tylko bazie pozostały… Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajca dalej wiszą, może po 1 mają zdejmie.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ślicznie udekorowałam dom na święta! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam stroić dom na Święta!
    Kartki to takie małe dowody sympati i pamięci 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne dowody pamięci otrzymałaś od dziewczyn a dekoracje świąteczne bardzo fajne i różnorodne😊
    Dla mnie prasowanie też jest karą więc mamy tak samo Ula;)
    Pozdrowionka ślę i wszystkiego dobrego Ci życzę 🌷🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jest nas więcej co tego nie lubi ale np.moja siostra lubi prasować a bratowa uwielbiam, prasuje wszystko co się da.Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Cieszę się, że moja skromna karteczka dotarła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, kartka jest urocza.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Cudne dekoracje świąteczne . Pozdrawiam. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń