środa, 25 października 2023

241.Jesiennie.

 Lubię taką kolorystykę jesienną, byłam na targu i przesyłam kilka fotek.


Grzybki spodobały się najbardziej ,kupiliśmy na obiad.


Jeszcze powstał jesienny stroik ,wnuki przyniosły szyszki , zachwycały się babcinym stroikiem i co nieco poprzestawiały.

Są tam szyszki,orzechy, kukurydza i trochę sztucznych dodatków.

Stroik zgłaszam do zabawy u Splocika "Małe Dekoracje", https://splocik2.blogspot.com/2023/10/male-dekoracje-galeria-wrzesniowa.html?m=1 

I jeszcze banerek :


Bardzo dziękuję za odwiedziny I komentarze, pozdrawiam serdecznie 


58 komentarzy:

  1. Zakupy na ryneczku to fajna sprawa. :)
    Stoik jesienny śliczny, kolorowy i pełen skarbów. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, celem głównym była kurtka którą udało mi się kupię.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Stroik prawdziwie jesienny, świetny pomysł z kukurydzą. A skarby natury z rynku - bardo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kukurydza już swoje odlezala ale jak wnuk przyniósł szyszki to wyjścia nie było.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Faktycznie jesiennie, ale sympatyczna ta twoja jesień, zwłaszcza stroik:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko,lubię mieć jakis sezonowy akcent.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ula jednym słowem coś z niczego, fajny stroik zawsze to jesień zagościła w domu. A na targ też czasem chodzę, ale nie przyszło mi do głowy żeby tam robić zdjęcia. Człowiek się jednak całe życie uczy a i tak głupi umiera. Grzybki pewnie smakowały podziwiam tych ludzi że im chce je zbierać, choć pewnie też bym chodziła i zbierała jak bym nie miała co do garnka włożyć :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu,to należę do tej samej kategorii co ty, ileż rzeczy moglam obfocić a zapomniałam.Odnosnie grzybów to Ci powiem ze to dobry biznes jeśli grzyby są bo niestety cena zwala z nóg,u nas posucha z grzybami to raz trzeba posmakować.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. BBM: Bardzo pomysłowy stroik. Pachnący jesienią. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. W piątki też jestem na naszym rynku . Lubię tam robić zakupy. Grzybki cudne fotki. Stroik śliczny. Jesień weszła do Twojego domku. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rzadko jestem na rynku ale szukałam tam kurtki ,tak jesień w domu i na dworze, pozdrawiam cieplutko. 🌺🌺

      Usuń
  7. Takie bazarki to skarbnica wszelakich dobroci i pyszności. U nas niestety w tym roku grzybów nie ma. Reszta jest dostępna i można wybierać co dusza zapragnie.
    Klimatyczny jest ten stroik😌
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, niestety grzyby przywiózł ktoś z daleka.pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Też uwielbiam robić zakupy na bazarku. Właśnie mi się przypomniało, że miałam kupić dynię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko,rzadko jestem na bazarku ale tam znalazłam kurtkę taką jaką chcialam. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Kolory jesieni i mnóstwo dobroci. Pozdrawiam ciepło i październikowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo za kreatywność, stroik jesienny jest wspaniały!!! Ja też lubię jesienne klimaty:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie ryneczki z warzywami i owocami, ale niestety zbyt daleko mam. Ale ten zapach grzybów aż do mnie się przebił. A stroik uroczy, piękna strona jesieni w domu. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, też rzadko jestem, celem była kurtka zimowa.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Alez pieknie u Ciebie. Zdrowo, kolorowo i witaminowo.
    Serdecznosci pozostawiam.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  13. My mamy niedaleko las i już trochę grzybów nazbieraliśmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zazdroszczę bliskości lasu i samodzielnie zbieranych grzybków.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. Tak teraz na targu jest w czym wybierać jeśli chodzi o nasze rodzime produkty :).

    Super, że wnuki dołożyły też coś od siebie do stroiku ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, wnuki to poprawiały po babci.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. No nie!!! Tyle grzybów? A u nas prawie wcale i cięgiem deszczowo!
    Ech - :(((

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Fuscilko tylko na zdjęciu, u nas też mało,pozdrawiam cieplut🌰🌰🌰ko.

      Usuń
  17. Mówią że grzybów w lesie mnóstwo. Szkoda że nie mogę iść do lasy bo samej to strach ale dobrze że można na ryneczku kupić. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale u mnie w lasach mało, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Piękne owoce jesieni. Pomysłowy stroik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja myślałam że tyle nazbierałaś:) też lubię takie widoki;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w moim rejonie marnie z grzybami ,dzisiaj rano syn 5 kanii zerwał u siebie na wsi.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  20. Ale wysyp grzybków u mnie ich nie widać :) Stroik śliczny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te grzyby na targu, u nas miernie z grzybami.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  21. Smakowite dary jesieni. A stroiczek mnie zauroczył.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, grzybki zrobilam na obiad, trzeba posmakować
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  22. Twórczo tu u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ech... na grzybach byłam z babcią dawno, dawno temu.. Stroik ciekawy 👍 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię grzyby ale ich nie widzę, kiedyś jak żyli rodzice to oni zbierali grzyby a ja jagody.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  24. Kocham jesień i takie zdjęcia tylko i wyłącznie powodują, że czuję magię w sercu. Stroik skradł moje serce, jako typowa jesieniara nie ma mowy, bym się nim nie zachwycała. To magia dzieciństwa zawarta w stroiku, idealny!!!!!! <3 Jak ja mocno Cię przytulam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak ciepłe słowa Agnieszko, też kocham patrzeć na grzybki, dynie i kolorowe liscie.Pozdrawiam cieplutko. 🌰🐞🦔

      Usuń
  25. Wspaniale zdjecia grzybkow,pomidorkow, a stroik bardzo ciekawy,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  26. Póki co,to dopiero 8 słoiczków pomidorów suszonych zrobiłam.
    A na te grzyby to nie patrzę, bo zaraz padnę z zawiści! 🫢
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, te grzyby musiałam kupić to mi nie zapiszczał, u nas niet, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  27. Ale mam smaka na śliwki po przeczytaniu Twojego postu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aktualnie w domu tylko jabłka I banan i zaprawy.Pozdrawiam .

      Usuń
  28. Swietny stroik a zakupy udane . Cieszą się mali i duzi i chyba o to chodzi w życiu . Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moi mali to dosyć żywe srebra.Pozdrawian cieplutko.

      Usuń