niedziela, 14 stycznia 2024

254.Rękodzieło i przyslowia albo...

 

Kolejna edycja zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2024/01/rekodzielo-i-przyslowia-albo2-styczen.html?m=1

Przysłowie:
Spiesz się z wykonaniem rzeczy pilnych, by spokojnie zabrać się do rzeczy najpilniejszych. 

Cytat :
Najlepszym sposobem na smutek jest nauczenie się czegoś nowego." - Theodore White
Wybrałam przysłowie a zniego słowo "rzecz pilna "  ,tą pilną rzeczą była kamizelka domowa, w sumie to taki łamaniec zaczęty w listopadzie a skończony nie dawno .Trochę bubel ale pruć nie będę, jest zbyt szeroka i na dodatek listwy się podwijają.Sprobuję ją jeszcze jakoś zblokować ewentualnie zwęźić .Wcześniej miał być sweter ,było już 1/4 ale to była masakra.To teraz zdjęcia:


No i tak to wygląda, właściwy kolor na pierwszym zdjęciu, nawet próbkę zrobilam.To ma grzać plecy i tyle.Bardzo dziękuję za liczne komentarze I odwiedziny, pozdrawiam. 

60 komentarzy:

  1. Wyszło całkiem dobrze. Ja nie wiem co ci się w niej nie podoba. Fajny kolor a że plisy się wywijają to tak się czasami zdarza. Jak trochę ponosisz to myślę że się wyrównają. Najważniejsze, że dobrze służy i grzeje tam gdzie powinno😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ona jest zbyt szeroka i to mnie wkurza, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Grzeje tam gdzie powinno. a rękawy zawsze dasz radę dorobić. Pliskę proponuję zrobić szydełkiem może wtedy nie będzie się wywijać. Fajne kolory ma ta kamizelka, lubię takie cieniowane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, pliskę nawet przewinęłam, obszylam i dalej to samo, rękawów nie będzie, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Kamizelka jest w porządku i najważniejsze, że spełnia swoje zadanie :) Pozdrawiam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale jestem zadowolona ,będę coś jeszcze kombinować,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Ja też robię taki ocieplacz ale zaliczyłam już jedno prucie /niestety z drutami niekoniecznie mi po drodze ale się uparłam.Twoja kamizelka jest ok ,może jak zblokujesz to nie będzie się wywijać.
    przyjemnego dziergania

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podpisałam się i ciągle wyskakuję jako anonim.
    Elżusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu, mam nadzieję ją przy blokowaniu naciągnąć w dół, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Lubię takie cieniowane przejścia kolorów.
    Skoro kamizelka domowa, nie musi być idealna,a przysłowie bardzo na czasie dla mnie także 👍
    Jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, tak to domowa ale muszę coś poprawić, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Ja się na "drutowaniu" wcale nie znam to się w tym temacie nie wypowiem. Za to podoba mi się włóczka ,świetny melanż kolorów :) I sam pomysł kamizelki. Jestem zmarźluch i córka też .Przydałyby nam się takie.Tylko z jakiej włóczki by była lekka, a ciepła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja mam z zapasów, jedna to turecka akrylowa a druga Alice z dodatkiem 25 % wełny chociaż jedną stareńką kamizelkę teraz wyrzucę a była z Puchatka i o dziwo grzała, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Świetna jest! jak na domową to i tak za elegancka, a cieniowane włóczki zawsze wyglądają bardzo ciekawie;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję Reniu, będzie noszona pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolory i z pewnością cieplutki bezrękawnik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Danusiu,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Super! Podziwiam wszystkich robiących na drutach. I tak Wam zazdrościłam, że sama postanowiłam się tego nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo dla Ciebie Lidziu, zdolniacha jesteś I będzie coś pięknego.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. BBM: Lepsza za szeroka niż miałaby być za ciasna. Ja lubię luźne rzeczy, są wygodne! A kamizelka mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Matyldo, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Bardzo ładnie zestawione kolory. Najważniejsze że spełnia swoje przeznaczenie, chroni plecy,a do szerokości może się jeszcze przekonasz,a jak nie to na pewno uda Ci się ją naprawić.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna kamizelka, grzeje plecy, a i kolorystycznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, akurat jest blokowana, pozdrawiam.

      Usuń
  15. Nie narzekaj bardzo ładna, ja totalnie podziwiam cierpliwość do takiego ogromu pracy <3. No i najważniejsze, żeby dobrze służyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Służyć to bedzie, dzięki, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Całkiem fajna domowa kamizelka i najważniejsze, że ogrzewa. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciekawe co będzie w kolejnych miesiącach, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. Mnie się podoba. Zwłaszcza jako niemota drutowo-szydełkowa szczególnie podziwiam takie prace.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna kamizelka. Cieplutka i wykonaną z miłością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak z miłością i fantazją, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  19. Ciekawy cytat :D Ja mam taki problem, że czym mam mniej do zrobienia tym zrobię mniej. A jak mam całą listę zadań to jestem super produktywna.
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!🤗
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, niech się realizuje.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  20. Bardzo lubię cytaty. Ostatnio uczę się rzeczy, których nie umiałam robić, bo jestem przestawiona w dzieciństwie z lewej ręki na prawą. Zdobię na razie czapki, przedłużam na szydełku ubranka psa, po prostu próbuję. Podziwiam umiejętności manualne. Kamizelka świetna. Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czyli pierwsze zaczątki są, powodzenia. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  21. Na drutach się nie znam, ale mi się podoba! Kolor też ok 👍 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,jest jak jest, będzie noszone.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  22. Piękna kamizelka powstała :) Przy tych mrozach to naprawdę pilna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś takie bezrękawniki były bardzo cenne, miałam taki zrobiony przez babcię. U mnie na wsi stare domy nie były odpowiednio ogrzane to takie kamizelki były zbawienne. Bardzo ładny Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję bardzo Elizo, póki co drugi dzień wisi na balkonie po naciągnięciu, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyszła całkiem fajna kamizelka. Mam nadzieję, że mimo wszystko będzie dobrze się nosić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będzie, już zblokowana jeszcze jakieś prasowanko,pozdrawiam.

      Usuń
  26. Bardzo mi się podoba. Świetny melanż kolorów, takich jeansowych. Do białej koszuli nosiłabym do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kamizelka ma ładne kolory jest ciepła i fajnie wykończona na górze. Jeżeli chcesz w niej wyglądać zgrabniej, to przedłuż ją, na dole i szerszą listwę zakończ igłą dziewiarską. Nie będzie się wtedy zwijać.
    W talii daj od spodu gumkę, lub na wierzchu pasek. Zrezygnuj z kieszeni, będzie to rozszerzająca się, wyszczuplająca tunika. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie się kamizelka bardzo podoba i do tego mój kolor. Babcia mówiła "serdak" 🙂 i bez tego nie ruszała się z domu. Ja się kiedyś dziwiłam, ale teraz mam tak samo, kamizelka musi być, bo mi po plecach "zimno łazi" 🙂 Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, też przywykłam do kamizelek, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  29. Lubię kamizelki i już od roku robię jedną. :D Mam jednak przeczucie, że robię ją źle, ale zobaczymy. Mnie się Twoja podoba, podoba mi się całkowicie, także piszę, jak myślę. Wydaje mi się też megastycznie wygodna, taka otulająca.
    Bywa, że ciężko oddać kolor, sama mam z tym problem. Czasami, choćbym nie wiem, jak cykała, a mam trochę z tym doświadczenia, to i tak wychodzi inny kolor i tyle...a bo światło, a czasami zwyczajnie na innym tle dany kolor wygląda inaczej... niezbyt wiem, czemu o tym tak się rozpisuję, no tak byś wiedziała, że też tak mam. hahaha
    Z całym sercem posyłam pozdrowienia, przytulam najmocniej, dziękując za Twe dobre serce. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Agnieszko,życzę wszystkiego dobrego, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  30. Piękna praktyczna rzecz taka kamizelka. Podziwiam detale. Może kiedyś też spróbuj, bez rękawów nie powinno być trudne do zrobienia. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, robienie na drutach idzie mi średnio,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  31. Kamizelka nie tylko jest praktyczna, ale ma również ciekawą kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń