środa, 24 stycznia 2024

255.Małe dekoracje mc styczeń .-

 

 

Ja jeszcze w śnieżynkach, będą jak znalazł na kiermasz do przedszkola czy szkoły.


I do tej bieli pokażę moje białe storczyki   ,jeden już z mojej hodowli a za chwilę będzie drugi.

To bardzo stary storczyk, 2 lata temu wypuścił pęd z dwoma listkami ,pęd po przejwitnięciu obcięłam a te dwa listki z korzonkami wsadziłam do doniczki z specjalną ziemią i storczyk już kwitnie drugi raz.
Tu są widoczne kolejne 2 listki na pędzie, będzie kolejny storczyk.
To mój młody storczyk.

I moje 3 storczyki, ten bordowy nakrapiany to urodzinowy prezent od syna.

Wielkiej robótki dzisiaj nie ma ale cały czas coś się dzierga, póki co czekam na nowe tematy, pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny I komentarze.

Zapomniałam napisać że zabawę prowadzi Splocik https://splocik2.blogspot.com/2024/01/mae-dekoracje-galeria-grudniowa.html?m=1

78 komentarzy:

  1. To właśnie drobiazgi robią robotę!
    Moje dwa storczyki w uśpieniu, choć jeden ruszył, czekam cierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, trochę cierpliwości, moje białe kwitną dwa razy w roku ale nigdy nie obcinam pędów póki całkiem nie zaschną, często z tych przekwitniętych wychodzą kolejne boczne pędy, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Te gwiazdeczki bardzo mi się podobają. :)
    Storczyki pięknie kwitną.
    Moje dwa też kwitną, biały od świąt, a bordowy od kilku dni.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu stycznia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bordowy powoli przekwita a biały się się rozwija, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Fajne te Gwiazdki w końcu niby do Gromnicznej mamy jeszcze Boże Narodzenie, tak mówią w kościele, choć ja już choinkę rozebrałam jak by co.
    Storczyki mi będą kwitły teraz ale jakiego koloru mają kwiaty zabij mnie ale nie pamiętam. Jeden jest na pewno żółty ale Twoje Białe też są piękne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, ozdoby BN będą w różnych miesiącach, jest potrzeba to trzeba robić, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Śliczne te śnieżynki, Urszulko. Zimy i śniegu nie lubię, ale takie śnieżynki uwielbiam. A storczyki pięknie Ci kwitną.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, sniezynki jeszcze będą, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Piękne śnieżynki. Storczyki świetnie rozrastają się. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te śnieżynki są przepiękne! A storczyki bardzo mi się podobają, nawet bardzo! Boję się jednak że nie będę umiała ich utrzymać więc sama nie mam storczyków.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale storczyki są bezproblemowe, czasami podlać, pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ale cudowne te śnieżynki! U nas w szkole na kiermaszu takich cudeniek nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na kiermaszach jest trochę robótek i ciastka, ciasta, pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne śnieżynki :)
    A storczyki zjawiskowe. Jedne z moich ulubionych kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  9. BBM: Jeszcze jakiś czas temu miałam kilka storczyków i kwitły jak szalone, niemal bez przerwy. Obecnie ocalał tylko jeden a i tak jego dni wydają się być policzone.😟 A ani ocalić , ani rozmnożyć go nie umiem!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaka szkoda, może za mokro ? Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Śliczne i gwiazdki i storczyki 🤩 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gwiazdki śliczne. Storczyki jakoś mnie nie lubią z wzajemnością zresztą, nie mam do nich ręki i straciłam ochotę. Ale podziwiam u innych, Twoje są piękne 🙂 Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, one są jedne z łatwiejszych w hodowli, byle nie za mokro, buziaki.😘

      Usuń
  12. Masz dobrą rękę do storczyków. Ja chyba nie umiem o nie dbać i szybko u mnie marnie ją.
    Gwiazdki prezentują się bardzo radośnie i rozweselą nawet najbardziej zatwardziałe serce🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jak pisałam wyżej nie za mokro, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Przepiękne storczyki,widać że masz do nich rękę.Niech Ci obficie kwitną.Śnieżynki szydełkowe piękne ,ja jednak wolę robić frywolitkowe.Jakoś z szydełkiem się nie zaprzyjażniłam.
    Pozdrawiam ciepło
    Elżusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, frywolitka to czarna magia chociaż jest mega piekna, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Śnieżynki są super :).

    Też lubię storczyki i mam ich kilka. Od miniaturki, bo takie większe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lubię storczyki.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Śliczności te śnieżynki, takie zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście że się przydadzą,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Śnieżynki piękne, miło popatrzeć, gdy za oknem znów plucha. Gratuluję storczyków! Ja nie mam tzw. ręki do roślin doniczkowych, więc zawsze podziwiam u innych :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Reniu, mam mało miejsca na kwiaty, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. Bardzo ładnie prezentują się śnieżynki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie kwitną Ci te storczyki :) Ja jakoś nie mam do ich ręki. Zasuszyłam albo zatopiłam... Przepiękne śnieżynki! Zima jeszcze jest, więc pasują idealnie ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne gwiazdki lubię ten wzorek :) Piękne storczyki uroczy kwiat bo tak długo kwitnie ....trzeba tylko uważać jak się nowego przynosi na białe coś tam nie do wytępienia..... najlepiej nowego postawić zdala od innych i poobserwować pod liśćmi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i poradę odnośnie storczyka,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  20. Sniezynki przepiekne.
    A storczyki to bardzo szkachetne kwiaty.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  21. Storczyki to klasyka, zawsze piękne, podobnie jak śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Basiu,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Śliczne gwiazdki!!! Podziwiam też storczyki, moje jakoś mniej kwitną. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,nic specjalnego nie robię, pilnuje aby nie miały za mokro Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  23. Witaj ♥
    Widzę, że też jesteś fanką storczyków :D Cudownie wyglądają. Oby dalej ci się darzyły ;)
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!🤗
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze śnieżynki. Storczyki podziwiam, u mnie się niestety nie utrzymują. Resztę roślinek mam od lat, a storczyki zawsze mi padają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, może zbyt mokro ? Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  25. Przepiękne śnieżynki. Moj storczyk też miał szczepkę tyko doniczka przewróciła się tak nieszczęśliwie, że ja zmiażdżyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szkoda storczyka ale nic nie zrobisz.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  26. Przepiękne śnieżynki, gratuluję talentu :) storczyki jak malowane, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie storczyki coś zasnęły, mam nadzieję, że się jeszcze obudzą :). Śliczne gwiazdeczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obudzą się napewno, dziekuje bardzo, pozdrawiam.

      Usuń
  28. Piękne śnieżynki i cudne storczyki :) To kwiatki, które długo kwitną i już zimą można myśleć o wiośnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne śnieżynki i wspaniałe storczyki :) Moje storczyki też zaszalały z "dzieciaczkami" - poczekam jeszcze miesiąc i będę je przesadzać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. I śnieżynki i storczyki zachwycają :) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Alez masz dobrą rekę do kwiatów Urszulko. Storczyki piekne. Śniezynki piskne. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Bożenko, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  32. U mnie storczyki kwitną cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, oby tak dalej,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  33. Piękny storczyk. Moj na razie puszcza łodygę kwiatostanu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie będzie kolorowi.pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  34. Śnieżynki zawsze w cenie 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te na kiermasz już zrobilam.pozdrawiam.

      Usuń