poniedziałek, 5 lutego 2024

256.Małe ale potrzebne


 
Dzisiaj zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2024/02/male-dekoracje-2-galeria-styczniowa.html?m=1



Przysłowia były następujące :

1.Kto nie kończy roboty, nie jest lepszy od tego, kto jej nie zaczyna.

2. Kochające serce zawsze jest młode.

Wybrałam słowo SERCE, zrobilam aż 3, jeszcze banerek


To jeszcze spróbuję z kolażami.
Małe dekoracje. 

Rękodzieło i przysłowia albo...

Dzisiaj tyle, dziergam jeszcze większą formę, dziękuję za komentarze I odwiedziny, pozdrawiam cieplutko. 

62 komentarze:

  1. Fajne śnieżynki i świetne serduszka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te serduszka są uniwersalne, nie tylko walentynkowe, tworzysz piękne dekoracje:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, serduszka mogą być też na choinkę bądź zawieszką wisząca np.na lustro.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Uwielbiam takie szydełkowe dekoracje, moja choinka zawsze jest nimi obwieszona:)) Serduszka cudne, świetny pomysł na dekorację walentynkową i nie tylko :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnes, ja tęsknię za moimi bombkami starymi ale póki są wszędobylskie urwisy szt 3 to nie mam szan s.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Śliczne te serduszka są i mogą być dekoracją nie tylko w lutym ale też mogą pojawić się na choince. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu lutego.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, serduszka są wielofunkcyjne ,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Te serduszka są przecudne! Czerwień do nich idealnie dobrana. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. u Splocika chyba wszyscy wybiorą to SERCE, ale jak znam życie nie będzie dwóch takich samych serc. Fajnie Ci wyszły te szydełkowe serca a moje storczyki niestety jeszcze nie zakwitły ale szykują się .
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dzierganiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu bo serce to fajny temat, u mnie też widzę kolejne odnogi na nowym storczyku.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Serduszka chwytają za serce❤️ Te malutkie dekoracje są takie słodkie🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Amuszko, sama też nie myślałam że fajnie wyjdą, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Cudne, słodkie serduszka- piękna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino, serduszka będą wykorzystane, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, masz ładne imię, moja bratowa też była Marcela.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Urszulko, śliczne są te serduszką, stanowią piękną dekorację. I śnieżynki podziwiam (ale mam nadzieję, że zima nie wróci i prawdziwych śnieżynek już nie będzie).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, ten komentarz był w spamie, przepraszam Małgosiu,

      Usuń
  11. Urszulko, śliczne są te serduszką, stanowią piękną dekorację. I śnieżynki podziwiam (ale mam nadzieję, że zima nie wróci i prawdziwych śnieżynek już nie będzie).
    Pozdrawiam serdecznie.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu, śniezynki już na kiermasz także nie bój się,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Bardzo ładnie prezentują się te śnieżynki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne!!! te serducha sa tak uniwersalne, że mogą zdobić dom o każdej porze roku:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie Reniu, można różnie je poskładać, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. BBM: Renata mnie ubiegła. Serduszka całoroczne! Bardzo sympatyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, są uniwersalne, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Malutkie slicznosci :-)
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze szydełkowe maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śnieżynki cudne są, pięknie wyglądają na choince lub stroiku:) Serduszka tez ślicznie się prezentują. A moje szydełka i włóczka ciągle czekają na pierwszą próbę szydełkowania ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, poradzisz sobie,trzymam kciuki, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Śliczne drobiazgi i zawsze znajdzie się miejsce by coś udekorować, czy ktoś, by go takim maleństwem obdarować <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe szydełkowe zawieszki. Te gwiazdki pięknie będą wyglądały na choince. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Alicjo, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. Serduszka chwytają za serce ! Gwiazdki śliczne - przydadzą się w grudniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię szydełkowe prace, gwiazdeczki prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekne szydełkowe maleństwa Urszulko. A sweter super bedzie wyglądać - jestem pewna

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze jak oglądam szydełkowe prace, to żałuję, że nie nauczyłam się jeszcze tej dziedziny...

    Super prace :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawie to wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Takich ślicznych serduszek jeszcze nie widziałam 👍😘💗

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne drobiazgi, bardzo mi się podobają☺️ pozdrawiam☺️

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze śnieżynki i cudowne serduszka w formie zawieszek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń