piątek, 26 lipca 2024

277.Olimpiadę czas zacząc.

W zabawie u Renatki :https://reanja1.blogspot.com/2024/07/wakacje.html?m=1  jednym z tematów były siatki (u mnie skojarzenie z siatkówką bo bardzo lubię).

Moja siatka wykonana jest z materiału z odzysku ale dosyć sztywna, posiłkowałam się filmikiem Joli Mazurek "siatka tulipan".



Nawet uchwyty udało mi się wykonać, trochę się naciągają ale tak na 3kg towaru jest ok, zarzucam ją sobie na ramię.

Dziękuję za odwiedziny I komentarze Pozdrawiam. 
Dzisiaj wnuk nr 3 ma 5 lat, zrobilam tort ale fotka w kolejnym wpisie.
To chociaż cudowny słonecznik z działki u siostry.


66 komentarzy:

  1. Siatka nie tylko ładna, ale i ekologiczna, brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam ich 3 a niektóre się zużyły, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. BBM: Bardzo pomysłowa siatka. Lubię takie noszone na ramieniu, są wygodne! Pięknie się spisałaś przy realizacji kolejnego zadania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też lubię nosić na ramieniu, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Uleńko ja też lubię nosić zakupu na ramieniu, mniej obciążają się ręce, a one są mi potrzebne do czegoś innego, no i siatkówka- jedyna dyscyplina sportowa którą oglądam ;) Świetną siatkę wysupłałaś, na pewno nie raz się przyda, a i zachwycone oko przyciągnie:) Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jest nas dwie chociaż inne dyscypliny też będę oglądać, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Wow! Ależ piękna siatka! Idealna nie tylko na zakupy, ale do wakacyjnej stylizacji. Już widzę spacerującą po deptaku nad morzem z taką morską siatką 😀
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, do stylizacji też się nadaje, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Taką siatkę wg filmiku Joli Mazurek kiedyś zrobiłam, teraz służy mi jako przechowywanie robótek na drutach, nigdy nie była używana jako typowa siatka. U Ciebie jak widzę znalazła inne prawidłowe przeznaczenie. Fajna jest i pozwoliła zając czymś ręce no i zaliczyć zabawę. Gratuluję wnuka , ciekawa jestem tego tortu na jego urodziny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, bylam dzisiaj z tą siatka na urodzinach, były wszystkie wnuki.Tort mi się udał i będzie pokazany w kolejnym wpisie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Fajna siatka, przypomniały mi się te dawne, szutaszowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, tamte były fajne , pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Bardzo fajna siatka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Siateczka ładna i praktyczna, można ją prać i długo używać. Ja też w lipcu robiłam tort dla najmłodszego wnuka, tylko na szóste urodziny. Pozdrawiam serdecznie Ulu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ivonko, jeszcze w tym roku czekają mnie torty, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Wyszła świetnie i jaki piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna siatka, ten wzór bardzo mi się podoba i mam w planach zrobienie siaty właśnie takim splotem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino, już dawno chciałam ta siatkę zrobić, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Cudowna torba ,bardzo lubię takie torby zabierać na zakupy😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna siatka na niewielkie zakupy. Pięknie Ci8 się udała i do tego wygodna bo gdy zawiesisz ją na ramię, masz wolne obie ręce.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, spełnia swoją rolę, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Fajna ta siatka.Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna siatka , a dla wnuka nr 3 samych dobroci. Pozdrawiam wakacyjnie ☀️☀️☀️☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, miłych wakacji, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Ależ ciekawe skojarzenie. Sama bym na takie nie wpadła. A siatka wyszła bardzo ciekawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolnko, taki był zamiar,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Super siatkę wykonałaś. :)
    Też lubię siatkówkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jutro 2 mecze.Pozdrawiam cieplutko 💪

      Usuń
  17. Cudowna siatka na zakupy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super siatka, idealna na zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Ulu będę robić ten wzór torby, czy lepiej wybrać sznurek, a może inną włóczę?Mam dylemat a chcę to dobrze zrobić. Twoja torba mi się bardzo podoba ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta torba wychodzi z każdej wloczki, Jola Mazurek miała sznurek a ja robiłam z dosyć grubego akrylu szydelkiem 4,5. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuję za rady, poszukam sznurka lub włóczkę na 5 mm szydełko i zrobię to na szydełku 4,5 mm. Trochę ciaśniej. Mam nadzieję że wówczas będzie bardziej sztywna. Coś na pewno powstanie. Miłego dnia ☺️

      Usuń
  20. Brawo Ulcia, śliczną siatkę (torbę) zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha wnuk nr3 , jak to fajnie brzmi 😀 też lipcowy, jak u nas 3 😁 😁 😁 Ulo bardzo fajna torebka, zerkne sobie z chęcią na ten filmik, może machnę podobna bratowej na urodziny mh ?! Pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, filmik fajny, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  22. Uleńko, w dawnych czasach młodości mej robiłam szydełkiem torebki i kosmetyczki. I jeszcze torby ze sznurka, to z kolei w szkole na robotach, czyli pracach ręcznych. Przypomniałaś mi o tym swoją fajną siatką 😀 Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu ,i ja dużo robiłam na pracach ręcznych, to była fajna rzecz, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  23. Siatka wygląda obłędnie! Zawsze nie mogę wyjść z podziwu co ludzkie ręce są w stanie wykreować... Dla wnuczka wszystkiego najlepszego, niech rośnie w zdrowiu i prawdziwej dziecięcej radości!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ta siatka a właściwie wspaniale się sprawdzi jako letnia torba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Siatko torba super się prezentuję - fajnie Ci wyszła i niech służy jak najdłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super siatka, na ramię są najlepsze! I kolor też w moim stylu. Slonecznik piękny 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Siatka bardzo bardzo mi sie podoba a jak jeszcze jest praktyczna - podoba mi się jeszcze więcej. Piękny kolor jak błękit nieba. Słonecznik sliczny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Bozenko, z tej siatki jestem bardzo zadowolona.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  28. Siatka przecudna i na pewno bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem zadowolona.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  29. Siatka jest super !!! Też zrobiłam torbę - siatkę. Muszę tylko rączki doszyć. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń