niedziela, 20 października 2024

286.Chustka do kompletu.


 


Chusta wpisuje się do zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2024/10/rekodzielo-i-przyslowia-albo2.html?m=1

A temat był taki :

Przysłowie:

1.Ażeby być szczęśliwym, dodawaj do tego, co masz i odejmuj od tego, co pragniesz.

Cytat.

2."Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobraź sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz". - George Ber

Wybrałam słowa TWORZYSZ TO,CZEGO CHCESZ.

Chciałam wreszcie zrobic chustę ala zamotkę do czapki.

Chusta ma wymiary 150 cm x 80cm.Druty nr 4.Nitka ma zawartość 25% wełny, w motku wydawała się jaśniejsza.

Banerek.


A skoro taki klimat jesienny to jeszcze grzybki, ja nie byłam ale syn i sąsiedzi to i kilka tacek do mnie trafiło.




Mój sposób suszenia.

Dziękuję za komentarze I odwiedziny,pozdrawiam cieplutko. 

24 komentarze:

  1. Jakie piękne są kolory tej chusty. A grzyby wyglądają bardzo apetycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, włóczkę kupiłam w internecie i wyglądała na jaśniejszą, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Taki ażur na drutach to tylko pomarzyć -pięknie wyszła.Grzybki suszę w piekarniku na 50 st góra -dół.Kupne oczywiście -cena z kosmosu ale chociaż żęby garstka była na BN.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżusiu ,grzyby od zawsze tak suszymy, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Chusta świetna, cytaty bardzo trafne, każdy do zastosowania 👍
    Sposób suszenia pomysłowy, muszę wypróbować w przyszłym roku 😉
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, od lat tak suszymy ,czasami jeszcze daje na balkon .Nie widać na zdjęciu ale nitki są zawieszone na drutach.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Ojej, jak pysznie wyglądają te grzybki :)
    I chusta też świetna, w jesiennych barwach
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta chusta, lubię takie cieniowane włóczki, fajnie się z nich robi bo nigdy nie wiadomo do końca co z nich powstanie. Co do zawartości wełny to już taka pewna nie jestem bo mnie normalnie gryzie wełna.
    Grzybków zazdraszczam , mnie jakoś nikt nie chce podarować, oj chyba będę musiała kupić na święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, tyle wełny to mnie nie gryzie, tak się złożyło że sąsiedzi z piętra dali ja zaś przeważnie ciastem ich częstuje ,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Piękna chusta. Bardzo podoba mi się takie cieniowanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna chusta. U mnie teściowa chodzi na grzyby i z nich szykuje na święta. Ja jestem głównie od słodkości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie masz, my też się dzielimy pracami ale na święta nie bo jest nas dużo.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Bardzo efektowna chusta , super kolory. U nas też się suszą. Pozdrawiam gorąco 🍄🍄🍄🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, pieknie wyschły na rurkach centralnego ogrzewania. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Chusta milutka, śliczniutka i cieplutka, a grzybki... mniammm...
    Buziaki 😘💗

    OdpowiedzUsuń
  10. ULEŃKO 💗 NAJLEPSZE ŻYCZENIA IMIENINOWE 💐💐💐💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dzisiaj byłaby też 77 rocznica ślubu rodziców.

      Usuń
  11. Grzybki pewnie pachną w całym domu. :)
    Świetną chustę zrobiłaś do kompletu. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Wszystkiego dobrego z okazji Imienin. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też się cieszę z tej zabawy, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Witaj! odwzajemniam odwiedziny :) Piękna chusta ! i tylko mogę podziwiać, bo za szydełko na stare lata już sie nie wezmę. Nie umiem i jakoś nie chce mi sie douczyć (bo dawno temu obszywałam łańcuszkiem chustki do nosa, gdy nie było jeszcze papierowych, ale poza łańcuszek nie przeszłam). Grzybki bardzo lubię. I zbierać i jeść. Ale czyszczenie ich to już zupełnie inna sprawa. tego nie znoszę. Te parę deko na Święta po prostu kupię. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chusta na drutach robiona, też miałam 20 lat przerwy, potem znowu powróciłam do robótek a przy grzybach mogę wszystko robic oprócz zbierania bo ich nie widzę, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń