czwartek, 28 lutego 2019

2.Pierwsze ogrodnicze prace.

Dzisiaj wysiałam 7 odmian pomidorków i paprykę, 2 rodzaje kwiatków.Zamiast dziergać a robótki są to jak ślepy po omacku próbuję coś zrobić.Wchodzę tu i wszystko obce,nowe nazwy,pojęcia.Dobrze że telefonicznie wspomaga mnie siostrzeniec, dziękuję bardzo.


Stoją doniczki na parapecie i boję aby kotka się do nich nie dobrała.I jeszcze pierwsze kwiatusie,zdjęcie ze spacerku do siostry.Na działce nadal nie byłam ,ponownie mnie przeziębienie złapało.Dziękuję że mnie znalazłyście.Dzisiaj udało mi się dodać statystyki.
Pozdrawiam i do miłego,kolejnego wirtualnego spotkania.

22 komentarze:

  1. Robi się fajnie na dworze , to i o roślinkach się myśli :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty zdolna jesteś , Uleńko, podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Idzie Ci jak po maśle!! Super!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No,dodawanie blogów i ich usuwanie no i wpisy ,tak powoli ale sporo mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda coraz lepsza, ale trzeba uważać. Ja od świąt nie mogę się porządnie wygrzebać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne ciepłe tło :-)

    kolewoczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz może jak ustawić zegar ? Gdzie to szukać bo chyba mi na oczy coś padło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilko,ja też nie widzę zegara ale na to mam czas.

      Usuń
  9. Zapowiada się ciekawy blog, chętnie przycupnę 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, czy Ty masz konto Google+,

      Usuń
    2. Nie martw sie o google+, blogowi nic ie bedie, odlacza jakies zbedne funkcje, które z blogowaniem nie aja nic wspólnego, tak doczytalam se u BBM.

      Usuń
  10. Widze Ula, ze sie powoli odnajdujesz na blogspocie, cieszy mnie to, ze sie nie zgubimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy,ja z pomącą cały czas, dobrze że ta pomoc jest.

      Usuń
  11. Jak tu pięknie a tak się denerwowałaś... Jesteś mistrzu!!! Też dopiero wczoraj poczułam się lepiej i przerzuciłam wszystko;czy będzie działać? Nie wiem.Teraz usiłuję ustawić stronę wizualną.Pozdrawiam. KamaNill

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie,jestem w szoku,już? tak szybko.

    OdpowiedzUsuń
  13. sprawdzam czy idzie do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Skituś napisał u mnie życzenia;)Przeczytaj:)

    OdpowiedzUsuń