środa, 24 kwietnia 2019

12.Świateczny spacer.

 Zdjęcia są robione w II Święto.Piękne słoneczko ale chłodny wiatr.Byłam mile zaskoczona kwitnieniem moich drzew, chociaz uważam że zbyt wcześnie zaczęła przyroda.Tutaj stara jabłoń, nie znam nazwy ale smaczna.
 Wiśnia już się bieli.
 Tulipanki , znów jakby ich mniej w tym roku , mimo iż co kilka lat są przesadzane.
 I tutaj kilka.
 Bez mnie zaskoczył, już kwiatki.Renkloda już przekwitnęła, zimowa jabłonka i węgierka też obficie kwitną.
 Pieknie dziękuję Splocikowi za cudownie haftowaną kartkę.DZIEKUJĘ.
Beatce -blog MY KOBIETY, również dziekuję za śliczną kartkę.Dziekuję wszystkim za życzenia, moim odwiedzającym,

Mamy tydzień poświateczny, wnuk dalej jest u nas, nie wiem jak długo.
O świętach,- było zmęczenie ale i radość, 9 latek i roczniak nawet się dogadują, Filip pilnował małego jak spał, kopał z nim piłkę , puszczał samochody.
Święto drugie to już tylko z Filipem, chociaż syn z małym przyjechali z dyngusem. Zajączek też był.
Od wczoraj dopadło mnie przeziębienie, ból gardła, katar, jakieś rozbicie.
Robótkowo bardzo miernie, nie wiem kiedy chustę wydziergam, nie jestem jeszcze w połowie.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze, nie wiem kiedy będzie kolejny wpis, po prostu nie mam czego pokazać.Pożyjemy zobaczymy.
Dajcie deszczu, please.

23 komentarze:

  1. Śliczna wiosna. Również sobie pospacerowałam w święta i teraz kicham, choć nie jest źle. Życzę z całego serca szybkiego powrotu do zdrowia. :)

    Ja również o deszczyk poproszę. Wczoraj ciut popadało, wyszłam na dwór, co tak mi było tego brak, dziś znów upał, a ziemia taka sucha, także deszczyku przybywaj. hehe Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wiosenne zdjęcia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najbardziej urodziwa jest ta kwitnąca wiosna. U mnie w ogrodzie też już drzewa i krzewy kwitną. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pięknie a teraz biało ,juz płatki opadaja,

      Usuń
  4. Nie sądziłam, że wszystko w takim tempie rozkwitnie! A jednak. Pozdrowienia pośwąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa dni lata, i dotychczas słabo kwitnące drzewa ubrały się w biało-różowe welony! Tylko susza okrutna się robi bardzo. Chyba zacznę podlewać trawnik bo mi dosiana trawa nie wzejdzie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu sucho i gorąco; rośliny przyspieszają swoją wegetację, to chyba nie jest normalne. O tej porze powinny być opady a nie upały jak dzisiaj. I jeszcze ta burza piaskowa z nad Sahary i "zrysowane niebo" ta cała "geoinżynieria" - coś jest nie tak. Ale kwitnąca wiosna zawsze jest piękna w każdym zakątku naszego kraju.
    Życzę Uleńko zdrowia a wszystkim ogrodnikom deszczu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzekomo jutro ma deszcz padać, wczoraj byliśmy na działce a tam już biało od kwiatków, bardzo szybko poszło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie widoki kwitnących drzew i kwiatów.
    Szkda, że tak szybko przekwitają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, bardzo szybko, robilismy w czwartek pierwszego grilla na dywanie już białych płatków,szkoda.

      Usuń
  9. Zdrowia zycze! A wedle obrazków, bardzo kolorowy jest Twój Slask :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucy, wedle mnie to sam na tym Gornym Ślonsku przi hranicy z Czechami(Pepikami) je bardzo barwnie.Miej se dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiatki i fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak pięknie piszesz o świątecznych spacerach, a czas tak szybko leci, ze ja już prawie o świętach zapomniałam;).
    Cudna czas nastał, tylko sucho u nas jak na pustyni i jak tak dalej będzie to ta piękna przyroda zacznie umierać.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Padał deszcz i to dosyć sporo,

    OdpowiedzUsuń
  14. Ula, takie ładne te Twoje fotki, wiosennie na nich, kolorowo i tulipanki ładne. Po moich suche badyle zostały, muszę nasadzić trochę późniejsze, żeby dłużej się nimi cieszyć. U mnie popadało, na razie jest lepiej, zapowiadają, że będzie chłodniej i może być deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuję, u nas dzisiaj chłodno i trochę pada,

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękne te wiosenne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń