czwartek, 10 października 2019

36.Dzwoneczki.

 Pierwsze ozdoby BN, dzwoneczki, wzór autorstwa Bożenki https://handmadeboni.blogspot.com/ ,bardzo dziękuję,zrobiłam 2 mniejsze, w tym większym coś chyba pomyliłam.Szydełko nr 1,25 a nitka to Maxi oraz robiłam też podwójną nitką do obrzucania chusteczek.
 Inne ułożenie dzwonków.
 Tutaj wzory ze starych gazetek.Dwie nitki chusteczkowe- biała z niebieską.
 Kolejna para, nici Maxi.

I całe 10 szt.
Trochę te moje dzwonki może nieperfekcyjne ale po raz pierwszy blokowałam w roztworze Wikolu z ługą.Trochę się przyklejały do rozmaitych butelek.

Jeszcze jakieś ozdoby powstaną ,4 gwiazdki resztkowe tez wydłubałam.Chyba musze zrobić zakupy,jadę już na tych zapasach prawie rok,tak mi się chce coś nowego.

Deszcz,wiatr, wizyty lekarskie i czas leci .Od soboty mamy gości to nic nie udziergam no i Puchar Świata siatkarzy jest jeszcze.
Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny.
Dzisiaj pierwsza kapusta już ukiszona wyląduje w słoikach .Jeszcze trochę towaru na działce ale warunki pogodowe nie sprzyjają wyjściu.

To do następnego.

28 komentarzy:

  1. Dzwoneczki będą się fajnie prezentować na choince! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię dziergadla na choince.Prży maluchach bardzo wskazane.

      Usuń
  2. Dzwoneczki wyszły bardzo ładnie. :)
    ozdobione tasiemką będą pięknie prezentować się na gałązkach choinki lub stroika.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze je czymś ozdobić. Będą i na choinkę i na kiermasz .

      Usuń
  3. Takie delikatne, śliczne dzwoneczki. Nawet z takich miękkich nici potrafisz zrobić cudeńka :)
    Nastawiłam buraki na kwas w dużej kamionce, już jest dobry, piliśmy dziś na wzmocnienie. Trzeba będzie pilnować, żeby cały czas był w sezonie grypowym.
    Zdrówka dla Ciebie i Rodzinki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Kwas buraczki mi nie wychodzi.Kapusta juz zagotowana w słoikach. Jak pojadą goście to kolejne 10kg zakisimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem zakwas pyszny wyszedł, podpowiedziała mi koleżanka, żeby drobno pokroić buraki(ok 1kg), do tego woda (3l.)z łyżką soli, odrobiną cukru. Do tego koniecznie dużo czosnku (dałam główkę całą i pogniotłam ząbki), koper jak do ogórków. Mówię Ci, rewelacyjny wyszedł. Aha, zalałam gorącą wodą.

      Usuń
  5. Jaki wysp dzwoneczków:) Jak na pierwsze blokowania wyszły całkiem dobrze. Pracowita Dziewczyna z Ciebie, bo tyle rzeczy już masz zrobione, że teraz to tylko same przyjemności Ci zostały czyli dzierganie i przyjmowanie gości:)
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dzialka czeka ,czas cmentarz ogarnąć, jeszcze coś dziergne .Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Fajne dzwoneczki. W tym roku ja także muszę pomyśleć o zrobieniu dzwoneczków jako prezenty:)
    Ja usztywniam tylko w samej łudze i trzymają się.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na Twoje .Z tym klejem to taka próba. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Fajne dzwoneczki zrobiłaś, a przy okazji 'pierwsze koty za płoty' z wikolem. Następnym razem będzie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie sie prezentują Twoje dzwoneczki. Ja dopiero dzierganinkę zacznę. Póki co, dokańczam torebeczki na małe i większe zakupy ( dla siebie i Progenitury). U nas w marketach miejskich trwa akcja, aby nie brać jednorazówek tylko zakupić jednorazową torbę wielokrotnego użytku. Jestem za tym, jak najbardziej, ale wole sama zrobic, niż kupić za całkiem niemałe pieniazki!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja czekam na torebki. Pochwal się. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dwie duże już są. Jedna średnia powędrowała do Koleżanki, która mnie niedawno po bardzo długim czasie odwiedziła. Teraz robię malutką. Pogonił mnie fakt, że w markiecie , do którego chodzę raz na tydzień, sa trzy opcje zakupów: luzem, z torbą zakupioną i jednorazówki. Torba kosztuje 23 zł. Jak dla mnie, to zdzierstwo. majstruję swoją własną. Internety podpowiadają!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    3. 23 za torbe, a z czego ona z jedwabiu? ;)
      Ula, swietne te dzwonki, bozonarodzeniowe pewnie?

      Usuń
  9. Śliczne dzwoneczki, pięknie ozdobią choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne!
    Serdecznie zapraszam na moje świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyszły te dzwoneczki. Jednak nie przekonałam się całkiem do widoku?a ja dalej w nim tylko usztywniam. Serdeczne ślę pozdrowienia 🌞

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne , ja uwielbiam białe szydełkowe ozdoby, może kiedyś na emeryturze bede miała na nie czs, tymczasem podziwiam u Ciebie ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne dzwoneczki,pięknie bęą wygląały na choince lub jako ozdoba.

    OdpowiedzUsuń