sobota, 5 października 2019

35.Jesienne kwiaty.

 Marcinki czy jadwiszki, rozmaicie je nazywają .Pięknie się kolorystycznie ułozyły.
 Karłowate astry.
 Dwukolorowa cynia.
 Kilka innych nieśmiało jeszcze kwitnie.
 Aksamitki ruszyły na nowo.

Cudowne przebarwienia na liściach piwonii, już ich nie ma, Ta rabatka już została wyczyszczona, pościnana.

Za oknem siąpi raz mniej raz więcej.Wczoraj została ułożona w garnku kapusta do kiszenia, byliśmy też u maluchów.

Działkowo- jeszcze nie koniec, jeszcze trochę towaru do zebrania i przetworzenia.

Robótkowo- schną dzwonki , zastosowałam do krochmalenia klej wikol i ługę, nie wiem jak to wyjdzie.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, próbuję komentować przez komórkę,  cięzko mi się przyzwyczaić więc musicie wybaczyć za ilość błędów.

26 komentarzy:

  1. Ładne kwiatki.I całkiem ich sporo jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że kwiatki jeszcze się trzymają bo to zawsze oko cieszy i przypomina lato. Teraz trzeba trzymać kciuki aby mróz ich nie zniszczył za szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, nie wiem co po przymrozkach jest na działce.

      Usuń
  3. Jesień też ma swój urok - kwiatki niech jak najdłużej kwitną!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jesień bez wiatru, a teraz u nas strasznie wieje.

      Usuń
  4. Jest pięknie dopóki mróz nie zetnie i tak bardzo szkoda, gdy kwitnące kwiaty i zieloną trawę zniszczy szron. Zapowiadają, że dziś już się ociepli, może wróci babie lato i ciepło się zrobi. Październik powinien być kolorowy i słoneczny. Uleńko, masz jeszcze ładne kwiatki :) Ja nie wycięłam liści piwonii bo za zimno było, uporządkuję jak się ociepli. Ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, myslę że przymrozek wszystkiego nie zniszczył,

      Usuń
  5. Zaczyna byc nastrojowo, jesiennie, mgliscie, cieplo i przytulnie w domu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Marcinkami się cieszę, ale sąsiadowymi. Teraz też Twoimi. U mnie nie ma rabatek kwiatowych, a to, co w donicach, to tylko smętne resztki lata!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam narcinki. Są takie wdzięczne i długo stoją w wazonie. U nas drugi dzień przymrozek . Pozdrawiam jesiennie 🍄🌿🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też 2 dni przymrozków, nie byłam na działce jeszcze.

      Usuń
  8. Piękne kwiaty ja na swojej działce miałam kiedyś dużo Marcinkow. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dni coraz bardziej jesienne, a u ciebie jeszcze tak pięknie kwiaty rosną. Niech jeszcze długo cieszą oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty zachwycają , zwłaszcza marcinki. Piękny jakby bukiet.Ciekawa jestem dzwonków :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonki już na blogu a marcinki dostałam od koleżanki i już tak drugi rok są dwukolorowe,

      Usuń
  11. Przypominają o jeszcze odrobinie lata, które jeszcze przed chwilą rozpieszczało nas ciepełkiem i promykami Słońca. :D
    Ale chyba obecne przymrozki nie najlepiej im służą?

    OdpowiedzUsuń