piątek, 27 marca 2020

61.Wiosennie i zimowo.

 Wiosennie zrobiłam sobie w domku kupując te tulipanki w Lidlu za 50% ceny. Cieszą moje oczy.

 Obiecałam kuzynce gwiazdki, jest pierwsza część, 10 szt. Przymrozki a wręcz mrozy do -10 sprzyjają takim robótkom.
Powoli przygotowuję się do świat, jakie one by nie były, oby wszyscy byli zdrowi.Pucuję chałupę, 2 pokoje mam na 90 % zrobione,okna pomyte, koce poprane.Nadszedł czas krochmalenia serwetek to przy tej okazji usztywniłam też gwiazdki. 
Mam zrobioną też 1 skarpetę to i czas drugą zacząć. Niby czasu więcej a jakoś nie za bardzo mi się chce.
Dzisiaj cudowna pogoda,słoneczko, cieplutko a od przyszłego tygodnia znów przymrozki. Nie może się wypośrodkować. Siedzimy w domu, co drugi, trzeci dzień idę po zakupy do jednego sklepu.Ludzi nie widać.W sklepach po kilka osób, u prywatnych rzeźników wchodzi się po 2 osoby,reszta czeka na dworze. Zaopatrzenie dobre, nawet drożdże dostałam kupic.Teraz mam sesję poobiednią i kawkę a potem nie wiem, może się tak na działkę przejść ?

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie,  bądzcie zdrowi i trzymajcie się.
Do następnego wpisu.Pa,pa.

32 komentarze:

  1. No, to jak u Was już są drożdże, to znaczy, że i u nas się pokażą! Póki co kupuję raz w tygodniu 8 kromek razowego na zakwasie i starcza!
    Mróweczka z Ciebie! 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, mała rzecz a cieszy.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Gwiazdeczki piękne!! Pracowita jesteś bardzo!
    Ja się jakoś nie umiem przejąć świętami... Będzie, jak będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię święta. Nawet prezenty od zajączka spakowalam a koszyczek z święcenia tez będzie na swoim miejscu, tylko ile nas będzie? Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Cudna wiosna w postaci tulipanków. Gwiazdki śliczne i będą cieszyć kolejne święta, bo jakoś w te wielkanocne nie wierze. Ale jest czas na zrobienie porządków choć z chęcią jak sama zauważyłaś róznie bywa.
    Zdrówka zycze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak to jest.Nos bardziej w laptopie i rozmowy z bliskimi.

      Usuń
  4. I wiosennie i śnieżnie - pięknie :)
    Pracowicie spędzasz ten czas, trudny czas...
    Święta będą po prostu INNE.
    Trzymajcie się zdrowo.
    Ślę dużo Ciepłego i Puchatego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak przed Świętami. Staram się skupić na nich,to też jakaś terapia
      Ciepłe z Puchatym odsyłam.

      Usuń
  5. O, jak ciekawie - piękna wiosna i piękna zima:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulka pięknie i twórczo pracujesz podziwiam ,ja mam lenia i nic od dłuższego czasu nie dziergam , pozdrawiam i życzę jak naj dłużej drutować

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tez ten len jest. Raz więcej, raz mniej się robi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Misterne prace. Bardzo ładnie Ci to wyszło.
    Pozdrawiam bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazdek i skarpet nigdy dość. Potrafisz je pięknie robić, więc nie przestawaj, pozdrawiam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne śnieżynki i tulipany też, skoro za oknem raz ciepło, raz chłodno, to i w naszych domach/rękodziele też może być taka przeplatanka :)
    Od nas samych zależy ile świąt będziemy mieć wokół siebie i w sercach - to też zależy od religijności. Dobrze, że są tv, Internet, jak ktoś będzie chciał to wiele z tego skorzysta.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, tak będzie. Oby tylko zdrowie dopisało. Dziękuję.

      Usuń
  11. Piękne gwiazdeczki Urszulko 😍 W sklepach u mnie podobnie. Musimy zdrowo przejść ten czas i zrobić święta i cieszyć się wiosną 🌷🌷🌷 Serdeczności ślę 🌞🌞🌞❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Boni,ciesze się wiosną, świętą beda,żonkile kwitną tylko za małymi tęsknię .

      Usuń
  12. Śliczne są Twoje gwiazdeczki. Prawdziwa artystyczna robota.

    OdpowiedzUsuń
  13. No i dobrze, że kupiłaś sobie tulipany. Kwiatki małe ale humor od razu o wiele większy i lepszy:)
    Mroźne gwiazdki pięknie wyglądają:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tulipany jeszcze są w ważenie. Teraz patrze jak rosną pomidory.

      Usuń
  14. Ula, zdrówka przede wszystkim, zdrówka i jeszcze raz zdrówka. To najważniejsze. Robótki -to dzieło sztuki, porządki zrobione, jak Ty to wszystko robisz?
    Ciepłe z Puchatym i uważaj na siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie czasy,Kochana, ze trzeba sobie uprzyjemniać życie jak tylko można.
    Też ile razy jestem na zakupach (zazwyczaj 2razy w tygodniu) to kupuję sobie kwiaty do wazonu i w doniczkach hiacynty.
    Nie można oglądać przyrody z bliska, to popatrzę sobie chociaż na piękne kolory i wącham cudne zapachy;))).
    Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie Wilmo
      Żałuję że wczoraj nie zerwałama bukiet zonkili .Ten tydzień szykują obostrzenia wiec nie wiadomo jak to będzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  16. W takich czasach to jeszcze hobby nas ratuje, bo ja zupełnie nie wiem co robią ludzie bez niego- zwariować idzie od tego siedzenia w domu ;)Przede wszystkim zdrowie - ono jest najważniejsze, dlatego trzeba dbać o siebie i najbliższych.
    Piękne gwiazdki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję. Nawet jak nie dziergam to zachwycam się pracami na blogach.Szkoda ze moja działka oddalona od bloków. Zresztą teraz zimno to i tak byśmy nie poszli.Zdrowia i pomyślności.

    OdpowiedzUsuń