środa, 11 marca 2020

59.Zielone i żółte.

 Żółte kwiatki dodają trochę radości.
 Moje pierwsze skarpety z małym wzorkiem. Włóczka to czterdziestka. Druty nr 3,  zaraz się lepiej dziergało.Kolor faktyczny to soczysta zieleń, ni jak nie mogłam osiągnąć tego koloru.
 Włóczka zakupiona na Allegro ale jakoś małogryząca, zobaczymy jak będzie się sprawować.
Na nodze, ciepłe są ,tyle mogę na razie powiedzieć. 2 pary skarpet wychodzi dzisiaj z domu.Dla siostry i szwagra.

Kolejna włóczka przygotowana na skarpety , może jednak po szydełko sięgnę. Pogoda  niesympatyczna, deszcze i wiatry, nic sie nie chce.
Radosne są jeszcze wschodzące pierwsze pomidory.
Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny. Ostatnio też miałam głupie komentarze ale je usunełam.
Pozdrawiam serdecznie.

28 komentarzy:

  1. Skarpety wspaniałe. :)
    Od małych wzorków zaczyna się, później przyjdzie pora na trudniejsze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Myślę że ten wzorek jeszcze będzie. Skromny że skromny ale jest.

      Usuń
  2. Podziwiam za te skarpetki bo to wcale nie łatwy wzorek. Te zielone ze wzorkiem sa super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne skarpety, jesteś niesamowita! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super skarpety . Ja ostatnio powoli nabieram chęci na dzierganie skarpet. Miłego dnia 💖

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jeszcze forsycje nie kwitną.
    A skarpety- baaardzo fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firsycje urwałam w małych paczkach.Po kilku dniach rozkwitły.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Forsycji jeszcze kwitnących nie widziałam, Twoje ładne, wiosenne. A skarpety - cóż, podziwiam, bo sama nie potrafię. Nie wrócę już do robótek, za ślepa jestem, buuu :( Wzięłam się za naprawy, za szycie, zawsze się tego uzbiera i miałam problem z nawleczeniem igły. Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatki zerwane wcześniej
      Do wody wstawilam i szybciej rozkwitly.

      Usuń
  7. Forsycje niesmialo zaczynajace kwitnac tez juz wczoraj widzialam.
    Urszulko, sprytna sztuka ten wzorek- szlaczek na skarpetkach :) a ja zabieram sie do dziergania pary na prezent urodzinowy za tydzien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kwiaty wcześniej zerwane. I u mnie będą kolejne skarpety. Póki co to dla onkodzieciakow robie.

      Usuń
  8. Widać że wiosna już tuz, tuż;) piękne skarpety:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Forsycja zwiastuje wiosnę, ja też wstawiłam do wazonu gałązki pewnie za kilka dni zakwitnie, Skarpety bardzo ładne, pewnie ucieszyły obdarowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Milusie skarpetki w bardzo wiosennym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają na cieplutkie, bardzo i się podobają. Uroku dodaje im delikatny wzorek.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wiosennie i ciepło u Ciebie:-) Super skarpety!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosennie u Ciebie :-)skarpety super!

    OdpowiedzUsuń