czwartek, 14 maja 2020

70.Niedawno były płatki śniegu.

 Ostatnio było trochę śniegu to też robótki mi się wpasowały w temat, a jakby śniegu nie było to też bym je zrobiła, taka potrzeba i ochota. Te dwie znalazłam w necie i ich najwięcej zrobiłam. Ktokolwiek te wzory wymyślił , to bardzo mu dziękuję.
 Zrobiłam 30 szt, nici to Maxi i Snechurka, Maxi do zera wyrobione a z Schnechurki zrobiłam jeszcze 2 bombki i zostało może jeszcze na 1 gwiazdkę.
 Wcześniej zrobiłam 10 gwiazdek, po 20 gwiazdek wyślę moim 2 kuzynkom.Dorobię jeszcze koszulki wielkanocne. Będę wyrabiać resztki ale już muszę zapisać braki kolorów, będzie więcej to zamówię. Bombki będą dodatkiem do prezentu ślubnego , moja chrześniaczka w przyszłym roku wychodzi za mąż to będzie dla niej.Tylko muszę więcej wydziergać. Przed wysyłką jeszcze gwiazdki uprasuję na sucho.
 Kolejne kwiaty działkowe, ostatni obłędnie pachnący narcyz.
 Orliki w pełnym rozkwicie.
Jeszcze taki kolorek. Pekają już wczesne piwonie, w domu już się jedna rozwinęła.
Może jutro pójdziemy zobaczyć na działkę co nam zostało po przymrozkach, praktycznie wszystko było posadzone, może ten przymrozek ominął moją działkę? Dzisiaj całą noc padał delikatny deszcz, noc wcześniej strasznie lało, potężne strugi deszczu lały się po szybach, strugi wymieszane z pyłkami rzepaku i innych pylących drzew a dopiero przed deszczem przetarłam 2 okna. No ale deszcz potrzebny.
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam i trzymajcie sie.

32 komentarze:

  1. Śliczne śnieżynki/gwiazdki i śliczne kwiaty działkowe. :)
    Jak w nocy padał deszcz, to nie powinno być przymrozku i na pewno roślinkom nic się nie stało.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jutro się zobaczy co się dzieje na działce.

      Usuń
  2. Miło poczytać o planach robótkowych.
    Śnieżynki to wdzięczny temat, uwielbiam je szydełkować, Twoje są różnorodne i ucieszą każdego. Ja też czerpię z zapasów i wyrabiam to co mam w domu.
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Jednak Twoje dzieła są perfekcyjne.

      Usuń
  3. To całkiem dobry sposób na robótki okołoświąteczne wszelkiego typu, bo potem trudniej wszystko ogarnąć, a tak, jak znalazł! Przemyśliwałam już w ubiegłym roku o tym, ale jakoś nie wyszło! Może w tym się zmobilizuję? :-))))
    Serdeczności Pracusiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewno.Na Wielkanoc chyba tak zrobiłaś.Te wyjadą z domku.

      Usuń
  4. Ula piękny urobek, choc dziwnie się ogląda gwiazdki w maju:-)Te dwa wzory faktycznie bardzo świetne. Piękne prezenty szykujesz. A na działce cudownie kolorowo. Mam nadzieję, że nic Ci nie pomarzło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mam nadzieję że na działce ok.Lubie robić małe prezenty, te kuzynki uwielbiają takie rzeczy.

      Usuń
  5. Robotki sie robi jak sie ma ochote i nie wazne co i kiedy superowe sa te gwiazdki a kwiatki na dzialce pieknie kwitna jak u mnie pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,lubię robić to na co mam ochotę, wtedy jest radość.Nic na siłę.

      Usuń
  6. Ooo, śliczne te płatki śniegu, nigdy takich nie robiłam. Kwiaty też bardzo ładne, szkoda, że nie mam swojego ogródka

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Kiedys też nie robiłam,gazetki,filmy,i się działa.

      Usuń
  7. Przepiękne śnieżynki stworzyłaś, brawo Ty! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi sie takie szydełkowe gwiazdki, wyglądają przeslicznie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Ja mam swój komplet ,ten wyjeżdża z domu

      Usuń
  9. Gwiazdek nigdy nie za duzo, a bo to daleko do adwentu?
    U nas tez mróz ma dzisiaj w nocy byc...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gwiazdeczki bardzo precyzyjne, śliczne! Na choince będą się znakomicie prezentować! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne te śnieżynki! Fajny pomysł na takie ozdóbki na świeta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Deszcz potrzebny, szkoda tylko, że na mnie szalona pogoda ostatnich dni tak paskudnie się odbiła...
    Piękne ozdoby choinkowe, będzie wielka przyjemność zdobić nimi choinkę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że deszcz potrzebny, mnie brakuje autobusów do szczęścia. Gwiazdki na prezent.

      Usuń
  13. jaki piękny ten śnieg u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi, śnieg jest piękny lecz nie teraz.

      Usuń
  14. Mam nadzieję,ze przymrozki oszczędziły Twoja piękna działkę . Gwiazdki prześliczne - morze śliczności i piękne prezenty szykujesz. Kwiatki zachwycają , nie ma jak maj , jak wiosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Jeszcze na działkę nie dotarłam.Asekuracyjnie mam jeszcze kilkanaście pomidorów na balkonie.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Zawsze podziwiam ludzi, którzy potrafią zrobić takie piękne płatki śniegu :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny urobek :) Co tam, że śnieżynki w maju. Ważne, że była wena i powstały. Na choinkowe dekoracje będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń