środa, 6 maja 2020

69.Kolejny szyjogrzej.

 Kolejny szyjogrzej zjechał z drutów, teraz dla drugiego małego wnusia. Włóczka to Himalaya Anti-piling, Everyday, niby dla dzieci ale trochę sznurkowata.
 Też posiłkowałam się filmami, dorwałam jakiś ściągacz podwójny, bardzo włóczkożerny ale dobrze się trzyma. Golf jest zszywany. Potrenowałam znów rzędy skrócone.
I dla Was wszystkich bukiet bzu, tylko dlaczego tak krótko są w domu, na drzewie są dłużej.

Dzisiaj bardzo zimno, wietrznie, deszczowo. Siedzimy w domku. W poniedziałek było jeszcze koszenie trawy, wyniosłam na działkę cukinie i posadziłam, posadziłam tez kolejne papryki. Zobaczymy co będzie ,oby żadnego przymrozka nie było.

Dzierganie ?- gwiazdki szydełkuję bo mnie ta duża szpulka już nawoływała,  zaczełam też sweter dla siebie gdyż włoczka powiedziała że zgnije. Z tym swetrem mam chyba coś nie tak, jeszcze trochę porobię i zobaczę czy nie będzie trzeba będzie pruć. Chyba źle rozliczone oczka.

Pozdrawiam , trzymajcie się, pieczcie racuchy na drożdżach, chleby i inne dobroci.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

43 komentarze:

  1. Świetny jest , już dawno za mna taki chodzi , bo ja muszę mieć coś na szyi obowiązkowo. Ciekawa jestem tego swetra bo moje włóczka tez pomału gnije :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Jeszcze trochę porobie i pokażę, taki zwykły bezszwowy .Niestety mam wrażenie że źle przeliczylam oczka.Buuu.

      Usuń
  2. Śliczny szyjogrzej i dziękuję za kwiatki hehe, uwielbiam bez

    Miłego dnia i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bez! Tak dawno nie miałam go w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na niego cały rok.Tak krótko kwitnie.

      Usuń
  4. Ten szyjogrzej też ładniutki i jaki kolor fajny. Popadało u was trochę? W mojej okolicy zimno się zrobiło i deszcz dwa dni padał ale tak z przerwami. Piękne bzy:) Żeby dłużej postały to zaraz po ścięciu końcówki gałązek wkłada się na chwilę do wrzątku, dosłownie na kilkanaście sekund.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Tak dobrze popadało ale strasznie zimno i wietrznie.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Szyjogrzej jest super i już wiosną jesteś gotowa na zimę. :)
    Dlatego nie ucinam bzów do wazonu, bo wolę dłużej cieszyć się nimi na działce, a mam ich kilka kolorów.
    Ślę Ciepłe i Puchate. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Cieple i Puchate odsyłam.Bialy bez jest mój.Fioletowy sąsiada ale 3/4przeszlo do mnie i jeszcze młode są.Drugi sąsiad na brzegu działki też ma bez.Nie będę sobie żałować.

      Usuń
  6. Witaj Urszulko. Szyjogrzej bardzo ładnie wyszedł i ma piękny kolorek. Nasze bzy w tym roku jakieś takie słabe. :(
    Serdeczności i zdrówka dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wam też zdrówka.Wszyscy siedzimy w domu ,Wam gorzej bo młodzi podróżnicy jesteście. Trzymajcie się.

      Usuń
  7. Dziękuję za stronkę z szyjogrzejem. Już ją zapisałam u siebie. Chusta - to arcydzieło. Możesz napisać, jak ją robiłaś?? Moc pozdrowień Marysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysia, u mnie nie ma chusty tylko golfik.Przy okazji podeślę Ci jakiś prosty wzór na chustę.Pizdrawuam ogrodniczke.

      Usuń
  8. Super szyjogrzej , w pięknym kolorze. Bzy nietrwałe w domu , ale choć na trochę nacieszą oczy. Pozdrawiam cieplutko 🙂 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację.Troche się pocieszè w domu.Dziekuje bardzo.Pozdrawuam.

      Usuń
  9. U mej sąsiadki za płotem, do kwitnięcia bzy jeszcze baaardzo daleko! Ale co się dziwić - północ!
    Szyjogrzeje super i zamiary też! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje.Gwuazdki idą pełna parą.Jest 21 zrobionych, może jeszcze 3 będą do wykończenia szpuli.Cieple z Puchatym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula,kocham bez, wygląd i zapach, uwielbiam, mogłabym wąchać i wąchać:) I jeszcze konwalie i jaśmin:) Moje kwitną na całego, żal, że tak krótko.
    Szyjogrzej to super praktyczna rzecz, szczególnie dla kogoś, kto musi mieć zakryte gardło, jak ja:) U nas popadało, mokro jest i dobrze, radość dla roślinek, dla nas oszczędność w podlewaniu. Ciepłe z Puchatym wysyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu.Tez kocham te kwiaty jednak jaśmin mnie dusi.U nas też mokro jednak zimny wiatr nie zachęca do wyjścia.Jutro na zakupy.Odsylam Ciepłe z Puchatym.

      Usuń
  12. Fajna nazwa ten szyjogrzej :), jak byłam mała to mialam takie coś, moze warto wrócić do starych sprawdzonych sposobów. Jak nadal bedzie tak zimno to sobie taki sprawie.😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Rób ,jestem ciekawa jak Ci wyjdzie.Ja wolę szaliki.

      Usuń
    2. Na pewno nie wyjdzie mi tak dobrze jak Tobie 😁

      Usuń
    3. Raczej trzymałam się filmu.Oprocz samego golfika.

      Usuń
  13. Dla dziecka szyjogrzej wygodniejszy a z szalikiem co innego. Dorośli inaczej. Ja też wolę szalik . Twój szyjogrzej bardzo fajny - i krojem i kolorystycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje
      Ja też szalikowiec
      Omotana 3 razy wokół szyji. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Świetny golfik i kolorek taki energetyczny :)
    Podoba mi się to poszerzenie ma ramionach oraz z przodu i z tyłu. Golf lepiej się ułoży, a i cieplej będzie w klatkę i plecy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Moniko,o to mi chodziło.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Szyjogrzej dla dzieci to super sprawa.Tobie ślicznie wyszedł.
    Robiłam takie dla wnuków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,ja również robię dla wnuków.Chociaz wolałam moje dzieci otulic szalikiem.

      Usuń
  16. Fajny ten szyjogrzej i w naszym ulubionym kolorze:)
    Ja z sadzeniem jeszcze poczekam, bo coś o przymrozkach mówią:(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już nie miałam po co czekać bo nie miałam tego towaru gdzie trzymać, co ma być to będzie. Jeszcze kilka pomidorów mam w rezerwie, pozdrawiam.

      Usuń
  17. Super szyjogrzej , a co do kwiatów we wazonie wsypuje do wody łyżeczkę cukru i dłużej oko cieszą

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ten szyjogrzej i piękny kolor. Włoczki tej nie znam ale może dobra będzie w użytkowaniu. Maj pachnie bzami i piękny masz bukiet dla siebie i nas 🌞😍 Moje włóczkowe zapasy tez nie ruszane od dawna bo bardziej szydełko mnie cieszy. Dobry pomysł z tymi racuchami - już dawno nie robiłam. Serdeczności ślę🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę, maj pachnie obłędnie. Teraz obawiam się przymrozków , niestety wszystko posadzone.Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Swoim dzieciom robiłam takie szyjogrzeje. Śliczny. Piękny bez. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzieci wolą szyjogrzeje od szalików, nie gubią ich. Ten ma śliczny kolor i wygląda na cieplutki. Ostatnio zimy były takie,że nawet zrobione sweterki leżały w szafach, więc nic dziwnego,że Ci się do dziergania swetra nie śpieszyło, ale nadrobisz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sweter zaczęty ale chyba z błędem.

      Usuń
  21. Bzy to zdecydowanie moje najulubieńsze kwiaty wiosenne:-)
    A szyjogrzej super praktyczna rzecz:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak mi się ciepło zrobiło, gdy zobaczyłam, że zrobiła Pani szyjogrzej według mojego pomysłu. Pięknie wyszło! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń