sobota, 27 czerwca 2020

75. Rękodzieło i przysłowia , m-c czerwiec i kwiatki.


Taki model jest u mnie, lali nie ma.
 Kolejny miesiąc zabawy u Splocika  https://splocik2.blogspot.com/  , miesiąc czerwiec.


  1. Wszelkie dzieło zaczyna się od małego czynu. 
 
2. Dobre dziatki to jakby kwiatki: zdobią ojce swe i matki.

Wybrałam przysłowie nr 1, ten mały komplecik to taki mały czyn dla Onkodzieciaków,  jest sporo grupa która tworzy dla tych dzieci i na FB i są też blogerki, z takich małych czynów tworzą się WIELKIE DZIEŁA. Robimy rozmaite rzeczy więc pasuje też słowo" wszelkie dzieło ".
 Kolejna porcja kwiatów o ile się jeszcze nie znudziły.  Powinien być tytuł " Między ulewą a ulewą '
Te zdjęcia przed wczorajszą straszną ulewą.
 Czerwona aksamitna róża,
 Biała piwonia, jeszcze był jeden pączek.
 Nie wiem co za jeden , zawsze jesienią urywam kawałki gałązek i wsadzam do doniczki i trzymam w domu, jest jeszcze żółte na działce ale jeszcze nie kwitnie.
 Rozsiało się od sąsiada, ja też posiałam ale roślinki jeszcze małe.
 Samosiejka lwia paszcza, dla mnie cudowna.
 Jeszcze nie zdążyłam wzruszyć ziemi na tym klombie a znów taka ulewa.
Musiałam obciąć krzak bodziszka , był tak przywalony do ziemi jakbym ja na nim siedziała.

Beatce z bloga http://beata-becia.blogspot.com/  bardzo dziękuję za kartkę,  przepraszam że do góry nogami ale nie wiem jak to obrócić.

Tyle dzisiaj, pójdziemy na działkę zobaczyć jak tam wygląda,  najgorsze jeszcze są mrówki, miliony.

Miłego tygodnia.

50 komentarzy:

  1. Mały czyn może wywołać wielki uśmiech 🙂 u mnie w ogrodzie też pełno mrówek czasem wchodzą też na okno, tragedia. A zdjęcie można obrócić np w telefonie. Jeśli dostępna jest edycja zdjęć,to można tam znaleźć opcję "edytuj" a tam drugą opcję "obróć" lub "rotacja" można też wpisać w sklep Play (w przypadku telefonu z Androidem) "obróć zdjęcie" i pobrać aplikację. W razie potrzeby służę pomocą wosdanphoto@gmail.com. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że gościsz u mnie.Posty pisze z laptopa, wiem jak to się robi, chyba przed burzą zaćmienie umysłu,bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękny komplecik, bardzo sie cieszę że dołączyłaś do tego Wielkiego dzieła:)

    Mrówki nie lubią kawy, dlatego fusy rozpuszczam w konewce wody i podlewam wszystkie miejsca gdzie ich nie chcę;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poradę, chyba to nie koniec dla Onkodzieciakow.

      Usuń
  3. Kwiaty wyglądają imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz dobre serducho, bo pamiętasz o innych, to godne pochwały ♥️. Dzieciom napewno się spodoba. Ten komplecik jest bardzo gustowny.Fajny pomyśł z tym cieniowaniem jednego koloru, efekt świetny! U mnie na ogródku też plaga mrówek. cudna ta Twoja biała piwonia. Mam u siebie różową, ale już drugi rok mi nie kwitnie.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czasami biorę udział w akcjach.U mnie jedna piwonia po 5 latach zakwitla .

      Usuń
  5. Serce na dłoni dla onkodzieciaczków masz! Kwiaty cieszą oko, a ja martwię się, czy te straszne ulewy też Was nie dotknęły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, 7 piętro nie ale pola i ulice to były rzeki i bagna.

      Usuń
  6. Ula, kwiatów nigdy dosyć. Wciąż pstrykam im zdjęcia, nazachwycać się nie mogę oglądając. Tym bardziej, że ulewy niszczą wszystko zanim przekwitnie.Będę zimą fotki na blogu pokazywać dla poprawy nastroju :) Po piwoniach tylko wspomnienie i zdjęcia zostały. Wprawdzie są pączki jeszcze, ale nie sądzę, by się rozwinęły.
    Mrówek i u mnie pełno. Wypróbuję sposób z kawą, o którym napisała Renata.
    Wspaniała jesteś pomagając dzieciakom! Mnóstwo Ciepłego z Puchatym do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję.Ja na bieżącą pokazuje co kwitnie.

      Usuń
  7. W pięknej akcji bierzesz udział. Chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała akcja, nie ma nic piękniejszego w człowieku jak dobre serce chętne do pomocy słabszemu. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, nie mają lekko w tym roku roślinki.
    Wiosną było sucho, teraz co raz przygniata je do ziemi ulewa.
    Widziałam to na grządkach w Ogrodzie Botanicznym.
    Miły misio i przepięknie wydziergany komplecik.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,ciężko mają roslinki,szkoda warzyw.Ok.20 czosnkow już zgnilo.

      Usuń
  10. jak mu do "pyszczka" z tą piękną czapeczką i szaliczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, same misie u mnie i inne zwierzaki, jak to u chłopaków,

      Usuń
  11. Piękny komplecik w fantastycznych kolorach. Pomaganie to bardzo cenna inicjatywa. Brawo Ty. Pozdrawiam bardzo ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, wracaj cała i zdrowa,pozdrawiam.

      Usuń
  12. Piękna inicjatywa z tym komplecikiem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplecik. :)
    Świetnie poradziłaś sobie z interpretacją przysłowia. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Kawy nie lubią ślimaki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,dziękuję za zabawę, to motywacja do pracy,myślę już o przyszłym roku.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Naprawdę? O przyszłym ROKU?
      Kochana, ja myślę na bieżąco, chociaż mam tyle przysłów, że następny rok mogę zabezpieczyć. :)))
      Zobaczymy, czy będą chętne osoby. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Kwiaty pięknie prezentują się na zdjęciach :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiaty na zdjęciach i na żywo można oglądać bez przerwy. Wielkie masz serducho dla tych dzieciaczków, wszystko dobro wróci do Ciebie podwójnie. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  16. Ula świetny ten komplecik i z wielkiego serca zrobiony na szczytny cel. To na pewno wielkie dzieło. A na działce, pięknie kolorowo i pachnąco.
    Mam nadzieję, że burze i deszcze im nie zaszkodziły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ulewy troche zaszkodziły ale już są nowe kwiaty.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Świetna interpretacja przysłowia. Cel również super. Masz wielkie serce . Kwiaty zachwycają swoją urodą. U mnie też wciąż pada a Tobie życzę jak najmniej tej wody bo szkoda działki. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety znów lało, ok.20 czosnkow już zgnilo ale to nic,są ludzie co przez wodę stracili wszystko.Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Mam nadzieje, ze jakas powódz Was nie nawiedzila...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na 7 piętrze nie, że zaczyna gonić to nic nie zrobię.Rolnicy ucierpieli.Woj.Podkarpackie tam ludziom wodą domy zabrała,tam jest tragedia tak jak u nas w 1997 roku.Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Jesteś wielka. Widzisz nie tylko tych, co są koło Ciebie, ale i tych, co daleko. I pomagasz, tym, co są w potrzebie. Masz wielkie serce. Ściskam Cię mocno. Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za takie pochwały,bardzo pozdrawiam Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna i wzruszająca oprawa dla wykorzystanego przez Ciebie przysłowia, a komplet prześliczny, niech się dobrze nosi jakiemuś Maluchowi:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Komplecik przecudny :) Od razu robi się cieplej na myśl ile dobra jest w tym udziergu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny szalik i czapeczka!
    Kartka też fajna a co do obracania to można zdjecie włączyc w programie Paint, zaznaczyć je (jest przybornik i taka opcja 'zaznacz') i potem kliknąć prawą częścią myszki i tam jest opcja 'obróć'

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem przystojny model wybrałaś Ulu i fajny komplet zaprezentowałaś. Czapeczka śliczna, kolorki fajnie się na niej rozłożyły. Ulewy wiele szkód zrobiły, współczuję wszystkim poszkodowanym. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomaganie innym - to wielka sprawa. Moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń