sobota, 10 października 2020

88. Rękodzieło i przysłowia , m-c pażdziernik.

Zaczęłam bombeczki, zawsze chciałam mieć je na choince tym bardziej że są 2 maluchy,
Mam 5 szt, kiedyś jeszcze 2 sztuki zrobiłam to już siedem.
Jeszcze raz takie ujęcie ale kolejnych 6 sztuk czeka na usztywnienie, może będzie ta choinka na biało , może wstążki dodam ,gwiazdki i będzie ładnie.

Bombki zgłaszam do zabawy u Splocika   https://splocik2.blogspot.com/, myślę że przysłowia się wstrzeliłam , a były takie:

 

1. Szewc bez butów chodził, a czapnik bez czapki. 

2. Życie, to pojedyncza litera alfabetu. Może nie znaczyć nic, a może być częścią czegoś wielkiego.
Wybrałam przysłowie nr 1, dziergam na szydełku, na choince ma aniołki, gwiazdki i dzwonki więc teraz dojdą bombki które zawsze miałam ochotę zrobić ale jakoś czasu nie było i chęci, teraz jest ten właśnie czas i te chęci.Myślę że będzie mi to zaliczone przez organizatorkę. Jeszcze banerek do zabawy.
                                                 


 

Udało się motylkowi zdjęcie zrobić, jeszcze wygrzewał się w ostatnich jesiennych promieniach słońca.
Powoli, powoli kończymy prace działkowe, w oddali jedna rabatka już przygotowana do zimowania, wyrwałam tam już cynie, aksamitki, podcięłam niektóre okazy lwiej paszczy, posadziłem nowy kwiatek.

Jeszcze, ile wytrzymują bombki usztywnione w kleju wymieszanym z Ługą , klej póki co się skończył a sama Ługa wydaje mi się nietrwała dla bombek.

Wzory na bombki z internetu a ta najwieksza to z kanału YT od "Aureliamyszkaszara'. Kolejne bombki też robię z YT od Aurelii i "Szydełko Ani", dziekuję dziewczyny.
 

A w  https://weekendowerobotki.blogspot.com/   zabawa i będzie się działo.  banerek do zabawy.

                                                    


Dziekuję za dotrwanie do końca w moim dzisiejszym wpisie. Pozdrawiam i dziekuję że jesteście.

51 komentarzy:

  1. Bombeczki prześliczne! Choinka będzie pięknie wyglądała! A te serwetusie na ostatnim zdjęciu to też choinkowe gwiazdki śniegu? Bardzo mi się te Twoje prace podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bombki moje a te serwetki to banerek do zabawy na innym blogu.

      Usuń
  2. Ależ śliczne te bombki, już mogę sobie wyobrazić jaka piękna choinka będzie z nimi, cudo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też czekam aby ubrać te bombki, już jest 8 do usztywnienie, trzeba robić póki wena jest.

      Usuń
  3. Uwielbiam jak przychodzi czas na bożonarodzeniowe dekoracje. Bombki są śliczne. Porządek już masz na grządkach , u nas jeszcze seler i por w ziemi. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham ten czas.U mnie też jeszcze pór i troche marchwi jest.Liscie trzeba grabic a kapusta cz.I się kisi.

      Usuń
  4. Uleńko, u Ciebie już o świętach mowa, a ja za latem tęsknię i jeszcze słoneczka wyglądam. Takie śliczne bombki to nawet brzydką pogodę mogą wynagrodzić. Wciąż podziwiam Twoje zdolności manualne i upodobanie, z jakim te cuda tworzysz.
    Działka już ogarnięta, zaczyna popadać w sen i oczekiwać na wiosnę. Ja się za swoje "morgi" dopiero w przyszły weekend wezmę.
    Uściski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, nigdy nie czekam na ostatni moment, sporo prezentów też już mam, bo i uridziny 2 wnuków, i Mikołaj i święta.Jeszcze na działkę że 2 razy trza pójść, liście grabic,jeszcze por i troche marchwi zostało.Papatki.

      Usuń
  5. Mój ogród jeszcze nie uprzątnięty, ciągle czeka na mój czas, bo ostatnio to więcej w pracy siedzę niż w domu niestety. A bombki prześliczne, bardzo lubię takie ozdoby na choinkę. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, jak masz ogród koło domu jest inaczej.Ja mieszkam w bloku a dzialka też gdzieś indziej.zpowoli zrobisz.Dalej robię bombki.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Śliczne bombki! Ja usztywnialam gwiazdki-sniezynki, aniołki nierozcieńczoną Ługą i najstarsze mają już po kilka lat bez problemu.
    Ja przez ostatnie dwa lata też ubieram choinkę na biało, może dlatego, że śniegu nie ma?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poradę, spróbuje.A ka ze względu na małych wnuków.Gwiazdki i inne też wiszą ale bombek takich nie.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Śliczne bombki! Bardzo lubię takie przestrzenne szydełkowe. Kilka lat temu dostałam jedną dużą w prezencie od koleżanki z pracy i jest to jedna z moich ulubionych dekoracji na święta :). Niesamowite, że jeszcze motyla zobaczyłaś!
    Miłej niedzieli!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, troszkę widzę moja choinkę ubranà szydełkowe a jak będzie to zobaczę.Motyl to mi się trafił,ucieszyłam się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piekne te bombki,wspaniala praca,dziekuje serdecznie za odwiedziny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję.Zawsze chciałam mieć takie i nareszcie się zebralam.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Śliczne bombki :)
    Choinka będzie pięknie przystrojona. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne bombki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombki są cudowne. Aż żal, że z powieszeniem ich trzeba czekać do Bożego Narodzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ula bombki są cudne, choć sama mam klika już takich nie robię , bo za dużo z nim zabawy przy usztywnianiu. Przerzuciłam się na te na bazach akrylowych , też z filmików od Aurelii . Polecam zawsze są równe i odpada usztywnianie.
    Fajnie że masz już zaliczoną zabawą przysłowiową.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też zastanawiam się nad akrylowymi .Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Bombki śliczne . Masz już sporo by choinka była biała. Pięknie uchwycilas tego kolorowego motylka na białej korze. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rozważam też zakup bombek akrylowych do obróbki.Z motylkowym to mi się udało.U nas leje, wieje i tylko 5st.Duzo słońca dla Ciebie.Trzymaj się.

      Usuń
  15. Święta tuż tuż, zważywszy na to jak czas ucieka:-) Będzie piękna choinka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czas pędzi do przodu jak szalony, choinkę pokaże, pozdrawiam , dzisiaj jesień pokazała swoje pluchowate oblicze.

      Usuń
  16. Ale czas goni,już za chwilę święta. Choinka wystrojona w takie ozdoby będzie piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas goni niesamowicie.Wzieło mnie na bombki to dziergam.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Zupełnie mnie się nic nie chce! Podziwiam Twój zapał!
    Faktem jest, że Aurelia fajnie tłumaczy i bardzo ładne twory-wytwory produkuje!
    Ciepłe z Puchatym lecą ode mnie do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli coś robię, teraz "Szydełko Ani", też fajnie tłumaczy.Odsylam Puchate z Ciepłym.

      Usuń
  18. Choinka ubrana białymi bombkami i białymi, ażurowymi gwiazdkami będzie piękna.
    Ogólnie te białe ozdoby szydełkowe bardzo choinkę rozświetlają i podkreślają inne kolorowe ozdoby zawieszone na choince.
    Pozdrawiam ciepło:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zobaczę co tam jeszcze powiesze. Pozdrawiam deszczowo.

      Usuń
  19. Ale piekne Ulcia sobie te bombeczki wydziergałaś. ja dawno dawno temu raz jeden sobie zrobiłam, ale po usztywnieniu wyszły mi takie krzywizny, że na tym sie skończylo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moje też nieidealne mimo że na balonach, widać ze trzeba umieć też dmuchać balonik, pozdrawiam.

      Usuń
  20. Takie bombeczki lubię najbardziej a jesli do tego są białe i zrobione na szydełku to już jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już zamówiłam też akrylowe do obrabiania.

      Usuń
  21. Też jestem zakochana w ręcznych ozdobach świątecznych- ba, nawet rodzina chce tylko te moje bombeczki;) Twoje są śliczne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam dużo gwiazdek, dzwonków i kilka aniołków, rodziną też je ma.Bombki tylko ja,narazie. POZDRAWIAM

      Usuń
  22. Piękne i czuć święta w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, powoli ten magiczny czas nadchodzi.

      Usuń
  23. Oj bombki, bombeczki, a ja nadal noga w szydelkowaniu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka noga, zrobiłaś chusty to i zrobisz inne rzeczy.

      Usuń
  24. Piekne bombeczki,gratuluje i pozdrawiam.
    Wkrotce Swieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czas pędzi coraz szybciej, święta coraz bliżej.

      Usuń
  25. Świetne bombki, i podziwiam zdyscyplinowanie, że udało Ci się za nie tak wcześnie zabrać, sama zawsze mam z tym problem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, akurat przyszła wena na bombki to robię.

      Usuń
  26. Ale cuda zrobiłaś. Patrzyłam na nie jak urzeczona. To jest mistrzowskie wykonanie.

    OdpowiedzUsuń