poniedziałek, 15 marca 2021

116.Lekcja nr 3 u Renatki.

Lekcja trzecia u Renatki  https://reanja1.blogspot.com/2021/02/c-czesc-3.html#more  tematem było odejmowanie oczek, Renia pokazuje sporo inspiracji ,filmików. I w tym temacie zdecydowanie mi bliżej do szydełka. Kiedyś kupiłam specjalnie włóczkę "Mimoza ' na poduszki, miały być kwadraty babuni ale bardzo mi spodobały sie wzory u Reni, no to poduszka nr 2. Poduszka jest dwustronna, jedna strona to czekoladowy brąz a druga strona to soczysta zieleń. Pogoda jest jaka jest to i kolory przekłamane.
Poduszkę zszyłam ściegiem łańcuszkowym kolorem brązowym gdyż zieleni zostało może 4 m.


Druga strona poduszki zielona.
Zrobiłam tez próbkę z filmiku , są to cztery kwadraty,  dobrze że nabrałam tylko 13 oczek i robiłam grubą włóczką ale ten wzór to nie na moje nerwy ale spróbowałam.


Banerek do zabawy.
Pierwsze wiosenne, co roku je wstawiam ale zawsze ciesza oczy.  Jeszcze wszystko bardzo malutkie i marniutkie. Dojrzałam jedynie dwa hiacynty ,jeden z paczkiem a drugi to nie wiem bo malutki. Już w zeszłym roku zauważyłam że te kwiatki jakoś giną.
Kępka krokusików,  żółte 3 szt już przekwitły, sporo stokrotek kwitnie, jak będzie dalej czas pokaże.

Dziekuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam cieplutko gdyż znów mają być mrozy i śnieg.
 

63 komentarze:

  1. Ula świetna ta poducha Ci wyszła, fajnie że w końcu była motywacja, żeby ją zrobić. Kwiatuszki masz cudne widać wiosna idzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to już druga .Woisna w tym roku wolniej do nas idzie a może to tak ma być.Pozdrawiam Anusię.

      Usuń
  2. Podziwiam Twój zapał do nauki! :-)))))
    U mnie przebiśniegi nadal w pąkach! Nieśmiało wychodzą tulipany!
    Pozdrawianki! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Fuscilko , tulipany i zonkile też dopiero wychodzą powolutku.Pozdrawiam 😘

      Usuń
  3. Fantastyczna poducha:))
    Super pomysł z tymi dwoma kolorami.
    Dzięki za wiosenne kwiatuszki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, kocham poduszki ręcznie dziergane ,tyle było włóczki to musiałam pomyśleć.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Poducha świetna! na pewno przywoła wiosnę;) co do kwadracików to wyszły Ci też świetnie, a sam wzór można wykorzystać na wiele sposobów i wierzę, ze kiedyś się Ci przyda
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za inspiracje , narazie inspiracje super, zobaczymy jak będzie dalej.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Przecudne poduchy. Moje serducho skradła ta w kolorze wiosennej zieloni. Wiosna do Ciebie już zajrzała. Jak miło się patrzy na te pierwsze kwiatki. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu.Lubie te moje poduchy .Kwiatki też lubię, co roku te same ale zawsze cieszą. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Urszulko, piękna poduszka, podoba mi się pomysł na dwie rożne strony.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu ale te 2 strony to był przymus, nie było więcej włóczki. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Twoje wyroby - to artystyczna robota. Ja dziś zaczęłam produkować na drutach dla siebie czapkę z włóczki. Właśnie ją skończyłam i teraz główkuję, co do niej dodać, żebym się nie wstydziła przynajmniej na działkę ją założyć, gdzie widzą mnie tylko moje pieski i ptaki, które przylatują do karmników Moc uśmiechów. Marysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu .Pochwal się czapka, napewno nie jest taka zła.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Super poducha pezebisniegi i krokusy u mnie tez juz kwitna sliczne sa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Miło popatrzeć na te śliczne kwiaty.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba Twoja zielona poducha, idealnie pasuje do pięknej wiosny w ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię ten kolor i mam trochę dodatków w pokoju.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Śliczna jest ta Twoja podusia Ulcia i idealnie w moich domowych kolorach, czyli brązy i zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu.U mnie w pokoju też królują brązy, bezę i zielenie. Pozdrowka.

      Usuń
  11. O! Nowy wzór na poduszkę! Bardzo fajny! I poducha efektownie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wzór nawet fajnie się dziergał.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Uleńko, jakie ładne podusie! I wiosna już do Ciebie zagląda :) U mnie bez ma coraz większe pąki, muszę dokładnie obejrzeć inne roślinki, ale jeszcze zimno, nie całkiem doszliśmy do siebie, jeszcze kaszel nas trzyma. Czekam aż będzie cieplej. Uściski serdeczne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, też nic nie robię na działce, za chłodno.Musialam tylko iść zobaczyć kwiatki
      Wiesz że ten kaszel nas też nie opuszcza.Pozdrawiam i zdrówka życzę.

      Usuń
  13. Piękna ta poducha :-) i do wiosny blisko . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo, jestem z niej zadowolona i już jest w uzytkowaniu.Dzisiaj akurat wiosna juz uciekła, wiatr , deszcz a jutro ma być śnieg .Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Śliczna podusia a ten wpis jest dla mnie bardzo inspirujacy, bo od jakiegoś czasu chodzi za mną chęć zrobienia takiej szydełkowej poduszki, ale to dopiero za jakiś czas, może po świętach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, będę czekać na Twoją poduszkę, piękne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Bardzo ładna poducha! Wzór bardzo mi się podoba:)
    U mnie też kwitną krokusy i przebiśniegi. Hiacyntów nie mam, bo mam na ich zapach takie uczulenie, że nawet obok przejść nie mogę. Kupiłam sztucznego hiacynta na parapet do kuchni - jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Zosieńko, bywa coraz częściej z uczuleniami , siostry wnusia ma uczulenie na złoty deszcz , zięć wykarczowal kilka krzaków.Pozdrawiam deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna poduszka, też mam ją w planach zrobić, może latem mi się uda :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulcia poduszka jest wspaniała! Śliczny wzór, kolor zielony świetny!! I jaka ładna wiosna u Ciebie zagościła :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię rzeczy ręcznie robione.Chwilowo zimno oraz deszcz że śniegiem.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  19. Super poducha i świetnie odrobiona lekcja :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo, jednak bliżej mi do szydełka niż do drutów, chyba tym będę się kierować.Pozdrwiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooooo...
    A mi Ewcia robi na szydelku serwetki, raczej serwety, zielone, pod talerze. Ja polegam na szydelku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię, jak to poległaś ? Pięknie Ci szło.Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Jaka piękna poducha! Wzór prześliczny, aż zastanawiam się, czy nie spruć mojego obecnego i nie wydziergać tego właśnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wzór polecam, fajnie się robi.Z tego wzoru wychodzi też piękna chusta.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. a gdzie mogłabym znaleźć ten wzór? Próbuję szukać on line, ale na razie nie widziałam.

      Usuń
  23. Taki delikatny wzór, śliczny, pozdrawiam☀️

    OdpowiedzUsuń
  24. Poducha świetna(a raczej poszewka na nią). Aż miło przytulić do takiej głowę i pogrążyć się w drzemce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, muszę napisać że drzemka już była. Pozdrawiam

      Usuń
  25. Super poducha! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, mnie się też podoba.Pozdrawiam.

      Usuń
  26. Świetna poduszeczka a kolor zielony na pewno przywoła wiosnę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta podusia:) Dla mnie lekcja drutowa też była ciężka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja jestem bardziej szydełkowa.Pozdrawiam

      Usuń
  28. Podziwiam za cierpliwość i zawsze jestem zafascynowana tym, jak ludzie potrafią tworzyć takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja to lubię chociaż nie wszystko potrafię.Pozdrawiam.

      Usuń
  29. Przepiękne! Aż przypominają mi się cuda, które potrafiła zrobić moja babcia. Ja niestety nie odziedziczyłam po niej tego talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest tyle filmików że da się to opanować.Pozdrawiam.

      Usuń
  30. Nie wiem czy po tylu latach umialabym zrobić taką poduszkę, ten splot na zielonej bardzo mi się podoba. Może w końcu uda mi się wrócić do drutów i szydelka.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tego się nie zapomina.Poradzisz sobie.Pozdrawiam.

      Usuń
  31. Zrobiłaś super poduszkę i do tego dwustronną :).

    Natura już nam mówi, że pora na wiosnę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Natura może mówić ale nie wygląda wiosennie.Pozdrawiam.

      Usuń
  32. Piękne wszystko, a jak patrzę na kwiaty to tak bardzo bym już chciała by wiosna przyszła a ciągle zimno i zimno, trzeba w kominku palić i na dworze nieprzyjemny chłód ale w przyszłam tygodniu ma być już ciepło , oby. Pozdrawiam cieplutko Zosia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Zosiu, też bym już chciała wiosny. Inne lata miałam juz na święta żonkile i tulipany z działki . Pozdrawiam.

      Usuń
  33. Bardzo ładna poducha z przepięknym wzorem:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń