poniedziałek, 29 listopada 2021

152.Adwent 2021.

Czas płynie bardzo szybko,  mamy kolejny adwent, czas spokoju, wyciszenia , oczekiwania i czas dobrych uczynków.Bardzo lubię ten okres,  ciasteczkowanie,  sprzątanie, gromadzenie prezentów (w sumie już są tylko je ładnie spakować). W tym roku chwilowo trochę inaczej, jest u mnie córka z Wojtusiem a mały chyba pomylił dzień z nocą to chyba wiecie co to jest. 

Poniżej kilka wianków mojej rodziny,  nie wszyscy przysłali ale kilka jest.
 






Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze, życzenia. Dzisiaj krotko, może w przyszłym tygodniu na skrobię więcej. Pozdrawiam serdecznie.

33 komentarze:

  1. Ależ masz zdolną rodzinkę Uleńko. Piękne wieńce 🙂
    Wojtuś daje popalić, nie ma rady, trzeba mu czas poświęcać. Swoją drogą masz cudny prezent świąteczny, że ciut wcześniej przybył to nie ma znaczenia. Ważne, że jest 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest radość ino ja śpioch jestem.Buziaki.

      Usuń
  2. Piękne, przynajmniej czuć już atmosferę zbliżających się świąt, życzę mnóstwo szczęścia i pomyślności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urszulko, wszystkie wieńce piękne, trudno wybrać ten naj.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, każdy coś tam tworzy, buziaki.

      Usuń
  4. Fajne te wianuszki, aż mi głupio że ja takiego nie mam , ale może kiedyś i ja sobie zrobię. Fajnie że masz wnuka i córkę u siebie. Z czasem i Mały zacznie rozróżniać pory dnia, czego Wam serdecznie życzę.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, w piątek pojadą już do domku to się wyspie.Pozdrowka.

      Usuń
  5. Śliczne dekoracje adwentowe! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wianki są bardzo ładne. Ja nie mam żadnego choć bardzo bym chciała. Może w tym roku coś zrobię? Może :-) Ten czas oczekiwania tez lubię. A jeszcze z wnukami - tym bardziej. Wyjątkowo tez mam wnuka koło siebie , tylko dużo większy od Twojego. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moj już w weekend odjedzie.Tradycja wianka u nas stara, były co niedzielę śpiewy,ciasto. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Wszystkie wianki są śliczne. :)
    Życzę Ci udanych przygotowań do Świąt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu rodziny, jak mały wyjedzie to będzie ciąg dalszy przygotowań.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Wieńce piękna. Świąteczny czas się zbliża. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wieńce. Podziwiam Cię Ulu,że znajdujesz na wszystko czas, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wieniec się szybko robi, mam metalowa konstrukcje.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Prześliczne ozdoby i fajnie, że masz najbliższych w domu. To wielka radość i pomoc w przygotowaniach świątecznych.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, póki co my pomagamy, córka po szpitalu u nas.W weekend jedzie do domu to będę dalej przygotowywać do swiat.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Bardzo ładne wianki! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie wianki są urocze. Ja również lubię ten przedświąteczny czas. Wojtuś trochę daje w kość , ale o tym szybko się zapomina. Pozdrawiam serdecznie i oby do świąt. 🎄🎄🎄🎄🎄☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Wojtek już w weekend jedzie do domu.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Wianuszki adwentowe śliczne a Wojtuś widać wie, jak urozmaicić życie innym 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Super galeria wianków co jeden to piękniejszy :) Ja właśnie zrobiłam swój pierwszy -:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko.Brat zrobił mi metalowa konstrukcje i sobie ozdabiam.Buziaki.

      Usuń
  15. Każdy wianek ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są piękne a każdy inny!

    OdpowiedzUsuń