niedziela, 7 listopada 2021

148.Kolejny miesiąc z Anią, Justynką i Olą.


 Kolejny miesiąc zabawy koronkowej,  u mnie na różowo  chociaż to nie ten róż co w realu.

Robótki ręczne Anny 


Trzy małe gwiazdki,
Trzy średnie,
Dodatkowo dzwonek wg filmiku Aurelii Lewickiej,  wyszedł spory ,będzie wisiał na lustrze lub w oknie.

Jeszcze różowe chryzantemy ,ostanie działkowe chociaż aksamitki jeszcze ładnie kwitną.

Czas ucieka bardzo szybko i nie wiem gdzie się chowa, robótkowo  wolno idzie, wiecznie jakieś choróbsko się czepia, od przeziębienia poprzez zatoki, zapalenie oskrzeli, nerka (ale jest ok tylko raz na rok kontrola, pczywiście prywatnie),  o innych rzeczach następnym razem. Bardzo dziękuję za odwiedziny,   trzymajcie się zdrowo. Pozdrawiam.

44 komentarze:

  1. Urszulko, pięknie te różowe gwiazdki i dzwonek wyglądają i nawet kolorystycznie do tych chryzantem spasowały.
    Pozdrawiam ciepło i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu ,cały rok się robi to pomysły się kurczą.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Ula dziękuję za kolejna cudne śnieżynki i Twój udział w mojej zabawie. Niestety ten czas jest nieubłagany u mnie też tak szybko leci. A chryzantemy to tzw. marcinki u mnie też ładnie kwitną To bardzo wdzięczne kwiaty bo tak długo jesienią można je podziwiać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu , to są akurat takie chryzantemy, moje marcinki szybciej przekwitly.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Cudowne zarówno śnieżynki, jak i dzwoneczek. W różowym(chociaż to bardziej pudrowy) wyglądają niezwykle. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na dokończoną notatkę o "Biegu na 5" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,chwilowo biel się znudziłam to poszłam w roz.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piekne te sniezynki, a dzwoneczek wyszedl uroczy,dziekuje za wizyte i komentarz,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również dziękuję za pochwalę i odwiedziny.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Podziwiam cudeńka, które zrobiłaś są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podaj, proszę , wzór na najmniejsze gwiazdki. Te inne to wyższa szkoła jazdy, ale te najmniejsze wydają się dość proste. Może bym spróbowała?...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spróbuję zedytowac post, gwiazdki są proste.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Śliczne świąteczne dekoracje. W różu nietypowo i oryginalnie. U mnie też jeszcze aksamitki kwitną i pelargonie w oknach jeszcze się trzymają . Pozdrawiam serdecznie 🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu.Mialam chwilowo dosyć bieli.PozdrAwiam.

      Usuń
  8. Śliczne gwiazdeczki i ten kolorek, super👍
    U mnie pelargonia i lawena w kwiatach 🙂
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Troche różu też potrzebne.Buziaki.

      Usuń
  9. Piekne, kolorowe gwiazdeczki będą błyszczeć na choince. Pozdrawaiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizo, gwiazdki cały czas wychodzą z domu.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Śliczności wydziergałaś!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne robótki Urszulko 😍 lubię ostatnio róż . Życzę Ci zdrowia bo to bezcenne 😍 niby ubezpieczeni jesteśmy a jakby wcale . Coś wiem o tym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bozenko, czasami coś innego.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Bardzo ładne prace :) życzę zdrowia i wytrwałości z lekarzami, bo niestety różnie to bywa
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne ozdoby stworzyłaś taki delikatny różyk :) Dużo zdrówka oj tak końskie zdrowie trzeba mieć by się leczyć mówią kontrola za 6 miesięcy a terminy przeszło roczne ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prace. Podziwiam Twój talent Urszulko. Na razie umiem tylko składać klocki i puzzle :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super szydełkowe śnieżynki ❄❄❄

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko zdrówka życzę! U mnie też niestety chorobowo. A śnieżynki i dzwonek wyszły pięknie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja dzisiaj ubrana na różowo. Dopasowałam się do klimatu 😁. Przepiękne prace <3. Zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te różowe zawieszki. Ręcznie robione ozdoby są niepowtarzalne. Sama wieszam na choince takie właśnie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Piękne śnieżynki, dzwoneczek również uroczy. Cudowne prace :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie aksamitki przymrozek zniszczył .... a supełki w sniezynkach super wyszły !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agatko, aksamitki jeszcze kwitnące dopiero wyrwałam.Buziaki.

      Usuń
  21. Przepięknie Urszulko, przepięknie:-)

    OdpowiedzUsuń