środa, 12 stycznia 2022

157.Koronkowa Pandemia,


 To już ostatnie spotkanie z Anią, Justynką i Olą  Ręczne robótki Anny    , podziękowania już złożyłam w grudniu ,myślałam że to koniec zabawy a to trwa do 15 stycznia. Jak się zaczęło to trzeba skończyć.


Ostatnią rzeczą jaką wykonałam do tej zabawy to serwetka lub może być tez gwiazdką do okna, co kto woli. Nici to Maximum i szydełko nr 1,25


Serwetka z świecznikiem. Jeszcze raz piękne podziękowania dla dziewczyn za inspirację i Ani za prowadzenie zabawy. Zabawa była przednia , powstało sporo ozdób (ubrałam choinkę siostrzenicy), zrobiłam 20 bombek, 4 aniołki płaskie, 4 dzwonki i ponad 50 gwiazdek. 

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Teraz dziergam dla zabawy u Reni, właściwie to nauka. 

Pozdrawiam serdecznie.

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się serwetka pod świecą. Przy Twojej pasji do szydełkowania na pewno znajdziesz inspiracje na innych blogach. A może dziewczyny wymyślą nowe zabawy czy konkursy?... Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na ten rok dwie zabawy będę kontynuować.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. A mam wrażenie, że dopiero co był styczeń 2021 i pisałaś o przyłączeniu się do blogowych zabaw, a tu proszę, już koniec 😃. Serwetka i świecznik tworzą bardzo ładny komplet 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, w tym roku tylko 2 zabawy .Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Ula jest super, a już myślałam że ostatnia lekcję żeście sobie olały :-). Fajnie Ci wyszła ta serwetka , zresztą biała zawsze będzie elegancka i w cenie. Dziękuję Ci bardzo za udział w zabawie i cieszę się że dzięki niej udało Ci się ubrać choinkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję za zabawę.Mysle że kilka osób chyba też myślało że zabawa trwa do 15 grudnia ,zresztą jak i ja.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Zabawa zaowocowała pięknymi pracami, pożytecznymi na dodatek.
    Uściski i dużo CiP 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo .Dla mnie serweta została, mam komplet z zeszłego roku.Pozdrawiam cieplutko.😗

      Usuń
  5. Śliczna serwetka, a do stroika pasuje idealnie. :)
    Zabawa zmotywowała nas do wykonania świątecznych ozdób.
    Twoje są śliczne i sporo ich wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ubranie choinki na biało to dodatkowy prezent ślubny dla siostrzenicy.Serwetka moja.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Śliczna gwiaździsta serwetka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, zabawę trzeba zakończyć. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Piękna serwetka pod stroik. Dużo zrobiłaś ozdób świątecznych.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, narobiło się tego.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Takie zabawy to świetna sprawa. Dużo przyjemności a przy okazji powstają fajne rzeczy. Serwetka ładniutka a ze świecznikiem tworzy piękny komplet🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, fajne są, w tym roku tylko dwie.Pozdrawiam serdecznie.🙂

      Usuń
  9. Śliczna serwetka. I tak jak mówisz, jako zawieszka też będzie pięknie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, serwetka poczeka do kolejnych świąt
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Prześliczna serwetka Uleńko! Piękny wzór!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko , też mi się wzór spodobał a serwetka się przyda .Buziaki.

      Usuń
  11. Ta serwetka pasuje do świecznika jak ulał. Widząc Twoje wydziergane w ramach zabawy rzeczy, a raczej ich ilość, jestem dla Ciebie pełna podziwu. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia na nauce u Reni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sporo udziergow z tej zabawy było dodatkowym prezentem ślubnym dla chrzesniaczki a część poszło na akcje dla chorych dzieci.Buziaki.

      Usuń
  12. Pięknie zakończyłaś zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.To była ciekawa i fajna zabawa.Buziaki.

      Usuń
  13. Cudny ten wzór i piękna serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna jest ta serwetka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna gwiazdka, ślicznie się prezentuje ze świecznikiem <3

    OdpowiedzUsuń