poniedziałek, 7 lutego 2022

161.C @ K miesiąc luty.


 Kolejny miesiąc nauki i zabawy u Reni   https://reanja1.blogspot.com/2022/01/c-2022-luty.html#more

Tyle kwadratów przybyło a potrzeba jeszcze sporo.Dzisiaj rozmaite melanże.

 

Zrobiłam szyjogrzej dziecięcy ,  druty nr 4  40 cm   a włóczka to NAKO ELIT BABY Murare,  tak na czuja kupiłam.  Robiłam wg filmikow Joli Mazurek i pani Weroniki,   paniom bardzo dziękuję.


Zadanie miałam trochę ułatwione gdyż na żyłce mieściły mi się oczka i nie musiałam wyciągać żyłki.


Powiem nieskromnie że jestem bardzo zadowolona z robótki , cieszę się że tak wyszła. Brawo ja.

Oczywiście że szyjogrzej dla jednego z wnuków.


Banerek do zabawy.

Musiałam trochę podgonić z robótką,  teraz jeszcze coś zrobić na zabawę u Splocika. Od 14 lutego ferie i spodziewam się wnuka a małe wnuki będą dowożone to czasu na robótki zbyt wiele nie będzie, chyba że jakiś kwadrat zrobię.

Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny. Życzę zdrowia .Pozdrawiam.

66 komentarzy:

  1. Świetne prace! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyjogrzej jest super:) Bardzo podobają mi się te kwadraciki.
    Pozdrawiam, Urszulko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, kwadraty to będą mega kolorowe. Buziaki.

      Usuń
  3. Szyjogrzej super - robiłam takie dla dzieci, gdy były młodsze.
    Koc będzie bardzo ładny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też robiłam szyjogrzeje ale zszywałam.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Fajny szyjogrzej, robiłam wnuczkom jak były mniejszej,teraz już nie chcą,a to takie cieplutkie,ja sama w tym nie chodzę bo nie lubię mieć tak pod szyją ciasno, duszę się :)
    Ferie już za moment, będziesz miała co robić z wnukami,moje jadą na zimowisko w góry na tydzień,ale drugi tydzień już mam zapowiedziany że będą u mnie 😊
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko, szyjogrzeje robiłam ale zeszywalam a ten beż szwu.Ja osobiście nie noszę bo szyja musi być opatulona.Buziaki.

      Usuń
  5. Szyjogrzej extra! Bardzo ładny, też byłabym dumna, gdybym taki zrobiła:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Ty. :)
    Szyjogrzej super, a kocyka pięknie przybywa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo a bardzo dziękuję, sama jestem zadowolona z szyjogrzeja a przy kocu jeszcze sporo pracy.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Z takich kwadracików moja mama chusty robiła. Kocyk cieplutki będzie. Buziaki 🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu, ja nawet lubię takie koce robic .Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Brawo Ulenko ! Szyjogrzej super. Kwadraciki cieszą oko kolorkami. Będzie fajny kocyk

    OdpowiedzUsuń
  9. No pewnie, że brawo Ty, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. BRAWO TY!! szyjogrzej wyszedł rewelacyjnie i na pewno będzie ocieplał każdą chwilę na zewnątrz:) a kwadraty przybywają w ogromnym tempie- podziwiam:)
    Dziękuj,e za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za motywację, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. Uleńko poprawiłam żabę- wrzuć,proszę swoje posta jeszcze raz:)
      dziękuje i miłego dnia:)

      Usuń
    3. Tak, teraz działa, zrobiłam.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Szyjogrzej wyszedł ci świetnie. To najlepsze rozwiązanie dla młodszych dzieci. Moja młodsza wnusia też ma, ale nie jest taki ładny jak Twój. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, schlebiasz mi ale z tego szyjogrzeja jestem zadowolona.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Masz powód do dumy - szyjogrzej wygląda fantastycznie! Brawo Ty!!!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuje bardzo ,jestem zadowolona.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Piękna robota😄 Szyjogrzej i kwadraciki na kocyk prezentują się imponująco! A włóczka w szyjnym ocieplaczu wygląda na miłą i przyjazną dla ciała😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie wiem jak włoczka zachowa się po praniu.Buziaki.

      Usuń
  14. Świetny ten szyjogrzej! Ale i kwadraty wyglądają ciekawie. Będzie super narzuta! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Matyldo, jestem bardzo zadowolona z szyjogrzeju .Buziaki.

      Usuń
  15. Przy takim szyjogrzeju żadne chłody nie są straszne. U nas na takie coś mówi się po prostu "golf", nie wiem dlaczego, bo dla mnie golf wygląda jak golf :D. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lolku, niektórzy też mówią golf.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Najbardziej podobają mi się szyjogrzej 😀😀
    Zobacz maila 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwadraciki robi się i robi a później nagle okazuje się iż powstał cudny pled. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystkie pledy z kwadracików. Szyjogrzej to super sprawa , zwłaszcza dla dzieci. Czekam na koniec kocyka. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, lubię robić takie koce, calosc będzie pokazana w grudniu.Pozdrawiam serdecznie. ❤❤❤❤❤❤

      Usuń
  19. Szyjogrzej super sprawa, jakos mi ostatni sie stracil, pewnie komus sprezentowalam? Wartaloby zrobic sobie nowy, dziekuje za inspiracje. A co do kwadracików szydelkowych, mam juz prosty wzór, ale siedze tradycyjnie w skarpetach i mitenkach.
    Pozdrawiam Cie sercecznie Ula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szyjogrzej dla wnuka.Wiem że jesteś specjalistka od skarpet.Buziaki.

      Usuń
  20. Wiesz Ula bardzo mi się podoba to co wydziergałaś, zważywszy że i ja kiedyś skorzystałam z tego filmiku teraz mam jak znalazł. Kocyk zapowiada się rewelacyjnie, trzymam za Ciebie kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, szyjogrzej zabrała córka dla wnuka.Koc bardzo resztkowy.Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Nazwa "szyjogrzej" mnie kupiła :) Przejmuję ją do swojego słownika :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szujogrzej bardzo przydatny. Lubię takie gadżety. Mam też coś podobnego ale mój jest taki krótszy i tylko z przodu ma takie dłuższe. Kwadraty super.Fajny sposób na wykorzystanie resztek. Będzie narzuta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bedzie koc duży.Szyjogrzej dla wnuka, pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ten szyjogrzej jest super. Tato ma dwa. Jeden biały i jeden czarny. Woli je o wiele bardziej niż szale i wcale się nie dziwię. Są o wiele wygodniejsze i praktyczniejsze. Marne szanse, że wysyną się z kurtki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dobrze czują się w nim dzieci, zrobilam dla wnuka.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Urszulko, wnuczek na pewno będzie go nosił z dumą. Ach, jak sama tęsknię za "przyszywaną babcią", która dużo ubranek na drutach dla mnie robiła.

      Usuń
    3. Moja babcia robiła nam rękawiczki jako prezenty na święta.

      Usuń
  24. Witaj, ten szyjogrzej jest swietny, jak bylam nastolatka mialam podobne, jeszcze robione przez moja Mame,a pled lub koc zapowiada sie b.ciekawie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kiedyś też mialam, później robiłam dzieciom I wnukom ale ze szwem.Teraz pierwszy bezszwowy.Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Piękne prace. Szyjogrzej świetnie ci wyszedł i na pewno ogrzeje Twojego wnuka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trójka już ma a najstarszy już nie chce.Pozdrawiam.

      Usuń
  26. Uleńko wspaniałe prace zrobiłaś!! Kwadraty wyszły super, tak kolorowo i różnorodnie. Kocyk będzie piękny :). Szyjogrzej super. Jak moi chłopcy byli mali też nosili :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie.Koc będzie bardzo kolorowy , szyjogrzej już u wnuka.Buziaki.

      Usuń
  27. Taka dłubaninka w postaci wielkiej ilości elementów, to chyba nie dla mnie. Nie miałabym cierpliwości!
    Co innego szyjogrzej! 😀
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te kwadraty nie są takie straszne.Mamy sporo czasu.Zdrowka i buziaczki.

      Usuń
  28. Genialny pomysł z takim szyjogrzejem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, sama bym takiego szyjogrzejka nosiła :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne kwadraciki :) Szyjogrzej też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. W kwadratach najgorsze jest zszywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne te kolorowe kwadraciki :)
    Wnuczek będzie świetnie wyglądał w takim golfiku i do tego będzie mu cieplutko.
    <3

    OdpowiedzUsuń