niedziela, 20 lutego 2022

162.Rękodzieło i przysłowia m-c luty.

Przysłowia bardzo ciekawe i nieznane.

1. Czytaj jak najwięcej, mów jak najmniej. 

2. Bogate serce może ukrywać się pod nędznym płaszczem.
 

W tym roku wystarczy interpretacja jednego słowa . Wybrałam przysłowie nr 2   i słowo SERCE .


Zrobiłam 3 płaskie serduszka,  zawieszki świąteczne  oraz duże serce w kolorze różowym w sumie tylko z ciekawości. Różowe serce nie ma jeszcze przeznaczenia .

Jakoś nie mogłam się zebrać do napisania postu, pogoda mnie usypia.

Troszkę dziergam wielkanocnie  , kolejne kwadraty ..

Tyle chciałam napisać ale znów wieje i chyba mi z głowy wywiało.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze, bądźcie zdrowi i dbajcie o siebie.
 

47 komentarzy:

  1. Super serduszka do ozdoby i to różowe też. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszka, na ich widok aż się ciepło robi na sercu. A pogoda ostatnio szaleje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu ,wiatry fatalnie na mnie wpływają ,głowa pusta.Buziaki.

      Usuń
  3. Różowe do przytulania💗 U mnie wieje i wiać będzie jak mówi kolejny Alert. Znów głowa będzie pękać, ledwie się trochę uspokoiła. Właściwie powinnam powiedzieć, że jak głupia to niech boli 😀 tylko czemu ja mam na tym cierpieć? Uleńko, ściskam i nie przemęczaj się przy tej pogodzie 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu musimy cierpieć, kiedyś mi to nie przeszkadzało ale teraz za dużo tego wiatrzyska.Tulam i trzymaj się.Buziaki.

      Usuń
    2. Uleńko, chyba dziś masz święto, Ty i ŚLubny, więc wszystkiego najlepszego i duuużo zdrowia życzę 💕💕💕

      Usuń
    3. Moj Boże, Anusiu jestem w szoku, to nie okrągła ale Ty pamiętałaś ,bardzo a bardzo dziękuję. ❤❤❤⚘⚘⚘⚘⚘

      Usuń
    4. 🍀🍀🍀 Samych szczęśliwych dni 🍀🍀🍀

      Usuń
    5. Dziękujemy, ❤❤❤❤

      Usuń
  4. Czasami dobrze jest odpuścić!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak się nie przerabiam ale wiatry mnie już denerwują.Widać że to chyba starość. Buziaczki.

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się to jednolite czerwone serduszko.Pozdrawiam, dbaj o siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Matyldo, serduszka pójdą do ludzi, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Serduszkowe szaleństwa, a jakie śliczne! 😊
    Masz rację, pogoda jest okropna, wiatry niemożliwe i mnie usypia.
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, czyli jest nas więcej.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Ula też wybrałam serce ale ja postawiłam na krzyżyki !. Bardzo fajne te szydełkowe serduszka . Ważne że zabawa zaliczona.
    U nas niestety też wieje a do tego pada deszcz. Nic tylko się zaszyć z robótką w ciepłym domku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoich krzyżyków użyjesz, planowałam serca od początku. Mnie ta pogoda zmusza do spania, w zeszłym tygodniu nic nie zrobilam.Czekam na Twoje xxx serce.Buziaki.

      Usuń
  8. Super serduszka. Przysłowia nieznane,przynajmniej dla mnie. Teraz tez pracuję nad sercami ale w obręczach i ciężko idzie😃 Serdecznie pozdrawiam😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, serca w obręczach będą cudowne, poradzisz sobie.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Zauważyłam, że sporo osób inspirowało się tym pierwszym przysłowiem, Ty zaś poszłaś w drugie. Cudowne serca Ci wyszły :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolciu, jakoś serduszka wydawaly mi się łatwiejsze.Buziaczki.

      Usuń
  10. Witaj Urszulko, serduszka są przepiękne.
    Na pewno znajdziesz przeznaczenie dla tego różowego.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, serduszko włożyłam do pudła i czeka na pomysł.Pozdrowka.

      Usuń
  11. Uleńko piękne te Twoje serca! Szczególnie podziwiam to różowe. Ja kiedyś próbowałam zrobić na szydełku podobne serce i poległam.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko ,różowe serce robiłam wg filmiku z ciekawości, nie było trudne.Buziaki.

      Usuń
  12. Serce zawsze są wdzięcznym tematem, szczególnie w piosenkach. Ale jak widać u Ciebie- można też je wydziergać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo imienniczko.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Fajne serduszka 😀
    Też nie lubię tej wietrznej pogody ....boli mnie głowa wtedy !
    Ps .nie wiem co jest ale maila od ciebie nie mam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serduszka, to różowe wyglada jak zrobione na drutach 🙂
    Pogoda taka że powieki same się zamykają.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja, senność bierze człowieka a serduszko zrobilam z ciekawości. Pozdrowka.

      Usuń
  15. Ładne serduszka. To różowe wygląda na skomplikowane do zrobienia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, serduszko robiłam wg filmu, nie takie trudne.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale serduszkowo u Ciebie <3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne serduszka! Serduszka są zawsze dobre na każdą okazję!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne serduszka <3 Mnie też ta pogoda usypia, trzeba się motywować do wszystkiego ale wiosna coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wiatry chwilowo minęły ale mamy kolejny problem.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Piękne prace przygotowałaś:) różowe może śmiało posłużyć za igielnik, choć z drugiej strony może nie, bo kto by chciał by mu wbijano ciągle szpile w serducho?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, ja również myślałam o igielniku , pozdrawiam.

      Usuń