niedziela, 23 października 2022

188.Rękodzieło i przysłowia m-c pażdziernik.

 W tym m-cu Splocik    https://splocik2.blogspot.com/2022/10/rekodzielo-i-przyslowia-3-pazdziernik.html    zaproponowała  takie przysłowia :

1. Ze słów mostu nie zbudujesz - do tego potrzebne jest drewno.
2. To łatwe, cudzymi rękoma wyjmować kasztany z ognia.
 
Wybrałam przysłowie nr 2,
 

 Jest lampion,  wykonałam go własnymi rękoma,  lampion służy do palenia świeczek a wiadomo że jak świeczka to musi też być ogień. Czyli jest słowo RĘKOMA I OGIEŃ.



Oryginalny kolor lampki.   Posiłkowałam się filmikiem od KREATYWNA PYZA .

I banerek do zabawy.

Tak, dzisiaj tyle,  byli goście,  czyszczenie grobów z liści ,  robótkowo powoli się dzieje ale zabawy muszą być wykonane. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za komentarze i odwiedziny.

38 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje wdzianka na lampiony. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, takie maleństwo a cieszy, pozdrawiam.

      Usuń
  2. Śliczny lampionik,pomysłowe takie "ubranko":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, jakoś tak wymyslilam do przysłowia.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Super Twoja podpowiedź! Mam całą siatkę niewielkich szklanych pojemników, zrobię im koszulki i już będzie prezencik dla Córki i Synowej!
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, cieszę się że mogłam Cie zainspirować.Buziolki.

      Usuń
  4. Lampionik jest super i pewnie powstaną jeszcze inne i będzie kolorowo. :)
    Interpretacja do przysłowia wspaniała. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jeszcze sloiki są i fajnie się je robić.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Bardzo ładnie to wygląda, takie małe ubranko i taką różnice robi. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja, absolutnie jestem zachwycona, a nawet zainspirowana. Ileż my od siebie dobra wzajemnie pobieramy.:) Pozdrawiam, przytulam mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, długo do głowy nic nie przychodziło.Ślę moc buziaków.

      Usuń
  6. Wow, jak o pięknie wygląda w mroku kiedy jest zapalony. Wspaniały jest Ulcia! Taki mały, delikatny, a jaki efekt.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, cieszy mnie ten lampion gdyż lubię palic swieczki jesienią i zima Buziaki.

      Usuń
  7. Super ! takie drobiazgi bardzo ocieplają klimat a wiadomo że zimą ciągle nam tego ciepełka brakuje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Reniu, uwielbiam jesienią I zimą palić swieczki, wręcz potrzebuje tego.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Fajnisty lampionik maly a cieszy bardzo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę kordonka, szydełko, czas i umiejętności i można stworzyć takie ubranko na słoiczek, który wieczorem po zapaleniu świeczki wyczaruje wspaniały klimat. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu, swieczki pale w kuchni tak lubię.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ja też kiedyś zrobiłam takie ubranko na lampion ale Twoja interpretacja przysłowia jest świetna. Człowiek się całe życie uczy !!!
    Kolor zielony we wszystkich jego odcieniach lubię bardzo więc Twój lampion bardzo mi się podoba, jest świetny !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, to pierwszy lampionik a co do przysłowia to nie wiem dlaczego ale uczepiło mi się słowo cierpliwość i musiałam na nowo główkować. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Lampion pięknie wpisał się do zabawy. Prezentuje się super , urozmaici jesienne długie wieczory. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, ja w ogóle to lubię takie gadżety, pozdrawiam. 🍂🍁🍂🍁

      Usuń
  12. Niezwykły pomysł! Ciekawe refleksy świetlne musi dawać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Matyldo, są efekty ,może się skusze na kolejny ? Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Świetne ubranko na lampionik i kolorek fajny:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy lampionik! Podobają mi się takie nastrojowe przedmioty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo, też lubię takie rzeczy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo nastrojowy lampion, Urszulko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Przysłowia ciekawe ale ja bym miała problem jak je zwizualizować. Ty poradziłaś sobie znakomicie a lampion jest piękny!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, też zinterpretowalabys , to fajna zabawa. Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Szczypta magii u Anny27 października 2022 07:45

    Lubię tak ozdobione lampiony dają fajne migające światełko dzięki koronkowej robótce. Ula, bardzo fajnie podeszłaś do interpretacji przysłowia:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu, lubię wszelkie swieczki Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Bardzo ładny ten lampion:) Ja nie miałam wcale pomysłu, ale chcę nadrobić zaległości u Splocika i Reni. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego typu lampiony bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń