czwartek, 6 października 2022

Jesienne złote dni.

Ostatnie piękne dni, te chryzantemy kwitną drugi raz,  pierwsze kwitnienie to sierpień i wrzesień.


Aksamitki teraz się rozrosły,
Jedne z ostatnich jabłek, były racuchu, ciasto i część oddałam.


Cukinie już zerwane i wyrwane,  siedzą w słoiku.


Rozchodniki cały czas piękne.
I taki kolor aksamitek, wszystkie z moich nasion.

Już skopane, w oddali maliny ale też już wyczyszczone 



Popularne Jadwiszki,
A te to miniaturki chryzantem ? niskie są.


Hortensja się przebarwia.
Cudowna i jedna z ostatnich różyczek.

Teraz czas na grabienie liści,  sadzenie czosnku, jeszcze 2 drzewa do podcięcia. Wszystko ładnie tylko przeziębiona jestem,  nawet w domu nie chce się nic robić.

Pozdrawiam serdecznie, życzę wszystkim zdrowia i cudownej jesieni.
 

38 komentarzy:

  1. Zazdroszczę cukini u mnie juz dawno nie ma bo za zimno. Zrobiłam z niej pyszny ketchup. Chryzantemy przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, jakby ślubny już nie chciał kopać to jeszcze by była ale i tak sporo zjedzonej i sos i leczo w słoikach.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Urszulko, piękne jesienne kadry, taką jesień lubię. Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, teraz parę w dni już w domu i nie mogę wyjść, szkoda.Buziaki.

      Usuń
  3. Gdzie człek nie spojrzy, tam generalne porządki jesienne. Zbiory lądują tu i tam, ważne przecież, aby nic się nie zmarnowało! Dobrze, że chociaż jesiennych kwiatów moc, to i zaraz na duszy coś miłego gra!
    Serdeczności Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, powoli się kończy.Jeszcze kapustę będziemy kisić.Macham.

      Usuń
  4. Dopiero co robiliśmy porządki wiosenne, sadziliśmy, wszystko kwitło. A już jesień. Zapowiada się słoneczny weekend, warto wykorzystać ten czas. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napracowałaś się a kwiatuszki przepiękne<3. Wracaj szybko do zdrowia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne dzięki, piękne to one będą jeszcze do pierwszego przymrozku.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Pięknie w tym Twoim ogrodzie. A jabłuszka wyglądają bardzo apetycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, jabłuszka są pyszne , to bardzo stara odmiana.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękne zbiory! A jadwiszki u nas nazywają marcinkami. Serdeczności, pracowita dziewczyno! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marcinki to znów u nas inne kwiaty, też niebieskie ale kwitną o wiele wcześniej i mają inna łodygę, pozdrawiam.

      Usuń
  8. Super zbiory i śliczne kwiatki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,jeszcze będą kwiaty do przymrozków.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Piękna ta jesień u Cibie, kwitnąca i bogata w zbiory :) Zdrowiej, Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dzisiaj taki piekny dzień a ja w domu, pozdrawiam.

      Usuń
  10. Jeszcze pięknie u Ciebie. U Ciebie jadwiszki , a u mnie marcinki. Uwielbiam je. Mój ogród już też świeci pustkami. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, jeszcze te kwiatuszki cieszą, pozdrawiam. 🌻🌼🌻🌼

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam mniam własne jabłuszka. Podziwiam Cię, wiem ile to pracy trzeba włożyć, aby ogród oddał swoje dary i cieszył oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jabłka mam naprawdę pyszne.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. W ogrodzie zawsze jest mnóstwo pracy, ale jak cieszą zbiory:)mnie też dopadło, ale to juz chyba wina pory roku. Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko, w ogrodzie praca od wczesnej wiosny do późnej jesieni a tu człowiek w domu siedzi.Zdrowka również życzę.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Też lubię takie kolory jesieni jak u Ciebie. Jedna trzeba dużo pracy, żeby tak działka wyglądała. Zdrówka życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko, jest praca, jest I radość, no i korzyści.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ula na początek zdrówka życzę, kuruj się i dbaj o siebie:)
    Ja też przeziębiona ale się nie poddaje i wczoraj buszowałam na działce, pigwę do końca zerwałam i krzaki przycięłam.
    Uwielbiam jesień i te póżne ogrodowe kwiaty które dają znak że lato odeszło w zapomniane.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno, ja to jakis zdechlak chyba jestem.Sloneczko i fajna pogoda a ja siedzę w domku a na cmentarzu rodzice chyba w lisciach zakopani.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Ula zdrówka przede wszystkim bo bez niego ani rusz!!!
    Co do działki to fajnie jest nią obserwować jesienią, kiedy zbiera się plony całego roku prawie. Szkoda że te plony same nie chcą do słoików wskakiwać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, wkładanie do sloikow to mały pikuś, zresztą ja to lubię robić, hi,hi.Buziaki.

      Usuń
  17. Jesienne ogrody też pięknie wyglądają. Dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, każda pora ma swój u rok.Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Piekne te aksamitki, u mnie tez z wlasnych nasionek,piekne kwiaty u Ciebie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny jesienny spacer po Twoim ogrodzie.Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło zajrzeć do Twojego ogrodu, w którym na dobre zagościła jesień :) Dziękuję za udział w jesiennym Link Party. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń