niedziela, 11 grudnia 2022

195.Rękodzieło i przysłowia m-c grudzień.


 Czas szybko przeleciał i już grudzień.  W tym m-cu Splocik  https://splocik2.blogspot.com/2022/12/rekodzielo-i-przyslowia-3-grudzien.html       znalazła takie  przysłowia :

1. Nie odmawiaj przyjęcia podarunku, nie zapominaj oddanej Ci przysługi.
2. Nie będzie ryba rakiem.
 
Wybrałam przysłowie nr1 a konkretnie słowo "podarunek " które jest też inaczej prezentem.
 
 
 Zrobiłam jeszcze 6  gwiazdek, myślę że obdarowana będzie zadowolona.


I ponownie akcja w naszym mieście , zrób komuś prezent.


Pozdrawiam Was serdecznie, życzę zdrowia bo przeziębienia krążą wokół nas. Pięknie dziękuję za komentarze i odwiedziny.

40 komentarzy:

  1. Śliczne gwiazdki wykonałaś w podarunku. :)
    Obdarowane na pewno będzie uradowana. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawiłaś się ze mną cały rok i bardzo dziękuję Ci za udział w tej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mnie też się dobrze bawiło i mam zamiar nadal się bawić Pozdrawiam cieplutko.🌲🌲

      Usuń
  2. Urszulko, prezent w postaci takich ślicznych gwiazdeczek na pewno sprawi wiele radości.
    Podoba mi się ta akcja.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, akurat w tej akcji nie biorę udziału, zanoszę do domu katechetycznego dary które jadą do Ukrainy .Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa akcja. A gwiazdki wyszły uroczo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja jest drugi rok i działa.Pieknie dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Fajny pomysł z tym prezentem na środku miasta, myślę jak nic i u nas by się przydało. Gwiazdki cudne i jak nic obdarowana będzie nimi zachwycona!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, myślę że taka akcja wszędzie się przyjmie tylko musi być jakis organizator.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Śliczne gwiazdeczki, będą pięknie wyglądały na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  6. BBM: Piękny prezent! Bardzo dekoracyjne są Twoje gwiazdeczki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te gwiazdki są śliczne i też tak będą wyglądały na choince. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gwiazdki są fantastyczne i obdarowana na bank będzie szczęśliwa. Takie gwiazdki to na choinkę, do okna, użycie ich jest wielkie. :) 
    Ta akcja w Twoim mieście mnie oczarowała, no cudowny pomysł i miło zobaczyć, że są pod choinką prezenty. :) Mam nadzieję, że zostanie uszanowane dobro serc i prezenty znajdą się w dobrych rękach. :) Pozdrawiam i życzę Ci pięknego dnia. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, akcja paczkowa bardzo mi się podoba i się przyjęła w mieście, tylko trzeba organizatora.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Gwiazdeczki białe jak być powinny 😀 U mnie z nieba ich spada zdecydowanie za dużo! Ale Twoje są cudne 😘 Pomysł z prezentami fajny, tylko jak to potem wygląda, kto rozdziela i kto dostaje? Chętnych do brania zawsze się dużo znajdzie...
    Buziaki Uleńko i uściski serdeczne 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bierze kto potrzebuje, paczki są opisane np.ubranka niemowlece do roku, czy kurtka , plaszcz, spódnica rozmiar 40, pościel i reczniki itp.Buziaki .

      Usuń
  10. Dzięki za odpowiedź 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne śnieżynki. Akcja z paczkami bardzo fajna. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marysiu.Pozdrawiam serdecznie i śnieżnie.🌨🌨🌲🌲🌨🌨⛄

      Usuń
  12. Śliczne gwiazdeczki. Fajna interpretacja. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ta zabawa u Splocika jest fajna, pozdrawiam

      Usuń
  13. Bardzo ładne śnieżynki. Świetna akcja, każdy bierze co potrzebuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, akcja jest fajna I się przyjęła.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. W tym roku jeszcze jestem daleko w robótkach. Trochę już wysłałam, ale jeszcze musze dorobić. Gwiazdki to fajny materiał do pracy, szybko się robią! Twoje jak należy - bielusieńkie! Macham! I zdrowotności życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne dzięki Fuscilko ,ja już skonczylam , pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. O matulu jakie piękne! Miałam pomysł na dekorację z takich gwiazdek ale niestety nie zdążę ich zrobić tym bardziej , że musi być ich dziesięć od największej do najmniejszej. Wyszłam z prawy w robieniu na szydełku, Tobie to idzie pewnie jak z płatka. Bardzo podobają mi się szydełkowe cuda w bieli. Myślę, że Sopocki będzie zadowolona 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też lubię biel.Wszystkie białe wyszły z domu.Buziaki.

      Usuń
  16. Piekne gwiazdeczki!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gwiazdeczki piękne, a akcja z prezentem pod miejską choinką bardzo fajna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo, akcja jest super.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gwiazdeczki jak marzenie, bielutkie i delikatne😊 Wspaniały prezent na zimowy czas a ta akcja z prezentami na mieście fantastyczna!
    Pozdrawiam serdecznie😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Super gwiazdki, idealne w ten świąteczny czas. Pozdrawiam ciepło i świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne gwiazdki, cudowny prezent.

    OdpowiedzUsuń